Pysy pois,

marsmarras

tätä kehoitusta olen noudattanut, koska en sopeudu joukkoon, jossa yritetään löytää joku kiusaamisen kohde. Minusta olisi parempi pysyä tuntemattomana ja kirjoittaa eri nikeillä, mutta asiaa. Se ei täällä tunnu onnistuvan. Onneksi itselläni elämä on muualla kuin täällä, kiusaaminen ei kuulu sinnekään. Taas joku tietysti vastaa, että tee aloitus, enpä tee, koska kaikki aloitukset päätyvät ennemmin tai myöhemmin tunnettujen nikkien väliseen nälvimiseen. Siis ehdotan täyttä uudistumista, palsta tällaisenaan on ihan muuta kuin yleinen keskustelupalsta. Nyt renkaiden vaihtoon, mars, mars.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • falski.aloituksesi

      Olet ilmeisesti itse kiusannut ja siten ryvettänyt vakinikkisi. Miksi täällä jatkuvasti moralisoit, jos elämäsi on muualla ? Miksi olet ehdottamassa palstan uudistamista, jos et sopeudu joukkoon ? Olisiko syytä katsoa peiliin ?

      • marsmarras

        Taas yksi, joka tietää asioistani paremmin kuin minä itse. Lienet itse joku pelle peloton, joka esiintyy täällä eri nikillä.


    • kyllä palsta ihan tällaisenaan on keskustelupalsta. yritetään parhaamme

      • kuen

        Kuhan vaan on osaava


      • marsmarras

        Esitin kerran Sinulle suoran kysymyksen, et vastannut. En noteeraa Sinua, turha yrittää saada keskustelua aikaan.


    • enmiekää

      Osaava pitää olla ruunelle, ei siihen kaikki pysty vaikka parhaansa yrittäis.

    • Miten olis kahden koon vatimukset? kirjoittaminen ja käytös

    • Mitään yliosaamista eitarvita. Asiallisuutta ja käytöstä yllä.

    • noudata.ohjeitasi

      Lopeta sitten se yhden yliosaajan palvontasi. Äläkä puutu enää kenenkään kirjoituksiin, Äläkä sönkkää mitä pn OIKEA keskustelu!!!

    • Asiallinen.asiakas

      Samat kokemukset minulla kuin aloittajalla. Muiltakin palstoilta kuin tältä. Joskus enää otan asioihin kantaa ja aina milloin milläkin tekaistulla nimimerkillä.

      • aPysy mukana vaan. Itse olen vanhana joutunut hyökkäysten kohteeksi. Nyt ehkä päästään selkeämmille vesille.

        Saitko nastat alle?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      107
      1692
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      155
      880
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      35
      675
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      640
    Aihe