tätä kehoitusta olen noudattanut, koska en sopeudu joukkoon, jossa yritetään löytää joku kiusaamisen kohde. Minusta olisi parempi pysyä tuntemattomana ja kirjoittaa eri nikeillä, mutta asiaa. Se ei täällä tunnu onnistuvan. Onneksi itselläni elämä on muualla kuin täällä, kiusaaminen ei kuulu sinnekään. Taas joku tietysti vastaa, että tee aloitus, enpä tee, koska kaikki aloitukset päätyvät ennemmin tai myöhemmin tunnettujen nikkien väliseen nälvimiseen. Siis ehdotan täyttä uudistumista, palsta tällaisenaan on ihan muuta kuin yleinen keskustelupalsta. Nyt renkaiden vaihtoon, mars, mars.
Pysy pois,
11
54
Vastaukset
- falski.aloituksesi
Olet ilmeisesti itse kiusannut ja siten ryvettänyt vakinikkisi. Miksi täällä jatkuvasti moralisoit, jos elämäsi on muualla ? Miksi olet ehdottamassa palstan uudistamista, jos et sopeudu joukkoon ? Olisiko syytä katsoa peiliin ?
- marsmarras
Taas yksi, joka tietää asioistani paremmin kuin minä itse. Lienet itse joku pelle peloton, joka esiintyy täällä eri nikillä.
kyllä palsta ihan tällaisenaan on keskustelupalsta. yritetään parhaamme
- kuen
Kuhan vaan on osaava
- marsmarras
Esitin kerran Sinulle suoran kysymyksen, et vastannut. En noteeraa Sinua, turha yrittää saada keskustelua aikaan.
- enmiekää
Osaava pitää olla ruunelle, ei siihen kaikki pysty vaikka parhaansa yrittäis.
Miten olis kahden koon vatimukset? kirjoittaminen ja käytös
Mitään yliosaamista eitarvita. Asiallisuutta ja käytöstä yllä.
- noudata.ohjeitasi
Lopeta sitten se yhden yliosaajan palvontasi. Äläkä puutu enää kenenkään kirjoituksiin, Äläkä sönkkää mitä pn OIKEA keskustelu!!!
- Asiallinen.asiakas
Samat kokemukset minulla kuin aloittajalla. Muiltakin palstoilta kuin tältä. Joskus enää otan asioihin kantaa ja aina milloin milläkin tekaistulla nimimerkillä.
aPysy mukana vaan. Itse olen vanhana joutunut hyökkäysten kohteeksi. Nyt ehkä päästään selkeämmille vesille.
Saitko nastat alle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1945741Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971- 931969
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291345- 751289
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää111247Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165