...suhtautuu israeliin?
Onko tietoa miten Trump
13
72
Vastaukset
Varmasti, mutta asialla ei ole merkitystä, sillä hänestä ei tule pressaa.
- noVarmasti
eli et tiedä? Ehkä hän ei edes ole ajatellut asiaa. Se on todennäköistä.
noVarmasti kirjoitti:
eli et tiedä? Ehkä hän ei edes ole ajatellut asiaa. Se on todennäköistä.
Enemmän kuin todennäköistä on, että USA:n molemmat pääehdokkaat ovat sanoneet jotain Israelista ja moneenkin kertaan.
Israelilaiset eivät kylläkään luota Trumpiin:
http://edition.cnn.com/2016/10/21/politics/israel-poll-trump-clinton/Ainakin vaalilupaukset oli Israelia kohtaan mahtavat. Tukea moninkerrataan ja Jerusalem on Israelin jakamaton pääkaupunki ja lähetystö siirretään sinne. Mutta monet lupaukset ovat nyt vaihtuneet. Että saa nähdä mitä tapahtuu!!!
totuusonvoittaja kirjoitti:
Ainakin vaalilupaukset oli Israelia kohtaan mahtavat. Tukea moninkerrataan ja Jerusalem on Israelin jakamaton pääkaupunki ja lähetystö siirretään sinne. Mutta monet lupaukset ovat nyt vaihtuneet. Että saa nähdä mitä tapahtuu!!!
On päivänselvää, että Trump ei voi syytää miljardeja sinne tänne ja samaan aikaan alentaa (lähinnä rikkaiden) veroja. Jälkimmäisen hän varmaan toteuttaa kun se hyödyttää häntä itseään ja hänen perhettään, mutta jos hän on luvannut jotain Israelin saaman avun moninkertaistamista, se ei tule tapahtumaan. Ja miksi tapahtuisikaan, kun nykyinenkin riittää pitämään yllä maailman tehokkaimpiin kuuluvaa sotilaspelotetta.
- ollakko.vai.eikö
ainakin puheissaan suhtautuu myötämielisesti, ja on aikonut siirtää konsulaatin Jerusalemiin, jos valitaan, tiedä sitten oikeasti.
Mutta kai asiaan vaikuttaa, että tytär on kääntynyt juutalaisuuteen, koska tämän mieskin on juutalainen.
Näin olen ainakin ymmärtänyt. - ikuinen.Jerusalem
Trumpin mukaan Jerusalem on Israelin jakamaton pääkaupunki. Trumpin valinta USAn presidentiksi tietäisi suuria siunauksia Amerikalle.
http://www.haaretz.com/israel-news/1.744233 - PasiToivonen
On kuulemma itsekin juutalainen.
https://www.youtube.com/watch?v=U2G9MR1n7Es&sns=gp
Trumpin valinta USAn presidentiksi tietäisi suuria siunauksia Amerikalle.
Bolshevikkien vallankumous tiesi suuria siunauksia Neuvostoliitolle.
Juutalaiset ovat tuoneet jo nyt suuria siunauksia Amerikalle (HBO; CNN, Hollywood). Tehneet hyvää amerikkalaisten moraalille. - PasiToivonen
Entinen Miss Suomi paljastaa IS:lle: "Trump kouri takapuoltani"
Suomalaismissi Ninni Laaksonen kertoo Ilta-Sanomille, että republikaanien presidenttiehdokas Donald Trump kouri häntä vuonna 2006.
http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/suomalaismissi-paljastaa-is-lle-trump-kouri-takapuoltani/6136994
Alkaa mennä usko Trumpiin.
Tai ehkä Jumala nyt siunaa Ninni Laaksosta kun Valittiin Kansaan kuuluva kosketteli häntä. Eikö kristityt olekkaan enää valittu kansa, äiti-kirkko uusi Israel ja seurakunta Siion?
Opetuslapset kysyivät jeesukselta, että millaisia sinun opetuslapset ovat?
Jeesus sanoi, että he ovat kuin lapsia jotka ovat asettuneet toisen pellolle, kun pellon omistaja tulee, he riisuvat vaatteensa ja antavat pellon takaisin.- zionisti
murhaa pellon omistajan ja ryöstää tältä kaiken...
- Raamatussa_kerrottu
juutalaisuudesta ja Trump Israelin tukija.
Suomalaisen median esitykset Trumpista ennen vaaleja ihan pohjanoteerausta ja ala-arvoista. Ihmettelen suuresti median tilan surkeutta.- mediasta_vielä
peruskunnioitus ja tasapuolisuus puuttuivat kokonaan ja toiminta kuin juoruämmillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1607369
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506046- 1545375
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484767Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554088- 733332
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623300Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263224- 472507
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182429