Minun vanhempani ovat vanhoja. Isä (60) äiti (51) ja minua pilkataan koulussa sen takia (olen kutosella) en kehtaa ottaa joulujuhliin isää tai äitiä koska kaikki vaan nauraa. Meillä ei ole paljon rahaakaan ja pelkään ehkä eniten sitä kun vanhempani kuolevat aikaisemmin kuin muitten vanhemmat. Mitä teen kun ei ole mitään muistoja/kuvia meistä.
Kiusattu eri tavalla
2
96
Vastaukset
- Harmi277271
Surullista! Otan osaa!
- Anneli.80
Harmillista, jotta näin tapahtuu kiusaaminen mistään asiasta ei ole oikeutettua. Oletko puhunut kiusaamisesta kenellekään? Koululla opettajilla on velvollisuus puuttua kiusaamiseen. Jos et ole vielä kertonut kellekään voisit puhua asiasta opettajalle tai kouluterveydenhoitajan luona voi myös asiasta käydä vaikka erikseen kertomassa, jos ei ole muuten käyntiä ja tuntuu että kenelle aikuiselle voisit asiasta puhua. Tietävätkö vanhempasi kiusaamisesta? Pyydä vain vanhempasi rohkeasti joulujuhliin ja kaikkiin koulun tilaisuuksiin, näytä kiusaajille jotta et välitä heidän ilkeyksistä. Minun vanhempani olivat nuoria noin 30 vuotiaita kun minä olin kuudennella luokalla, mutta muistan jotta häpesin ajoittain vanhempiani se kuuluu kasvamiseen ja kehittymiseen. Älä hätäile vanhempien kuolemaa nauti heidän seurastaan ja siitä että juuri sinä olet heidän lapsi. Omia vanhempia ei voi valita eikä heidän ikäänsä, typeryytensä vain pilkkaajat näyttävät. Tuulta purjeisiin ja yritä rohkeasti kertoa kiusaamisesta jollekin semmoisen toiminnan tulee loppua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446