Katottiin just mun bestiksien kanssa Titanic ja se oli niin ihq. Me itkettiin siinä, ku se jack vajos sinne meren pohjaan. Toivottavasti ne tekee sen amerikassa paljon puhutun titanic kakkosen, jossa jack herää meren pohjassa ja ui rosen luo. Titanic päätetään rakentaa uudelleen ja rakennusmateriaali saadaan vanhan titanicin hylyn osista. Jack ja Rose menevä laivalle ja rakastuvat uudelleen viellä syvemmin, mutta fabrizio joka löytyy hengissä jäävuoren päältä rakastuu roseen. Rose ei kuitenkaan huomaa fabua, koska hän rakastaa jackia. Katkeroitunut fab kaappaa laivan ja törmää tahallaan jäävuoreen. Lopussa Jack ja fab käyvät juuri ennen laivan uppoamista taistelun, jonka jack tietysti voittaa. Tässä kohtaa rose lausuu elokuvan legendaarisimman lauseen:" Lets see who's behind the mask." Rose tarttuu fabia naamasta joka onkin pelkkä naamio ja fab osoittautuukin koston haluiseksi Ethan Hockleyksi. Enempää en voi elokuvasta kertoa, mutta sen sanon, et minä ja mun kamut ollaan keksitty tää juoni ja aijotaan lähettää se suomen elokuvasäätiölle. Jos joku nyt välttämättä haluu, et mä kerron elokuvan traagisen lopun ni voin kertoo sen.
Titanic
24
1919
Vastaukset
- jooooo
Silkkaa paskaa. Toivottavasti ikinä ei tule mitään vitun rahastus Titanicin jatko-osaa! Jos elokuvista tajuaa vähänkin, niin ymmärtää tollaset yritykset. Jos taas ei tajua elokuvista hevon vittua ja on joku teini ihqu, niin just joo....
- Jack London
Taitaa olla pelleilykirjoitus. Jätetään se hyvä elokuva rauhaan.
- CoolHand
Siis mä annan nyt vinkin: ennenkuin lähetätte tuota ehkä typerintä juonta mihinkään, niin pistäkää se takkaan. En tiedä oliko tuo nyt sitten vitsillä kirjoitettu tuo juoni, mutta jos oli tosissaan, niin huh. En ikinä haluaisi nähdä tuollaisella paskalla pilattavan sitä oikeaa Titanic-elokuvaa.
- Jack on IHQ
Titaniciin EI OLE tulossa jatko-osaa ikinä, James Cameron on niin sanonut.
- view
vitsinä toi oli hauska, mut kerkesin jo pelästyä et siitä ollaan vakavissaan tekemässä jatkoosa
- Roseee
Onks toi totta?!?!?! Jos on ni se on ihan siqa ihqu! Ja toi teijä juoni se on loistava! Siis ihan oikeesti, mistä te ootte periny ton mahtavan mielikuvituksen??!?!?!?
Must jack on niin ihqli! Ja olis ihanaa huomata titanicin jatko-osassa sen heräävän merenpohjassa ja uivan rosen luo vaikkapa delfiinin selässä! Miä pidätte tosta ideasta?
Mä olisin kiinostunu tulemaan mukaan tohon teijän projektiin.. Viel sellanen juttu siin lopputaistelus, et ois hyvä jos titanic ykkösen kapteeni olis niinq muuttunu meren jumalaks tai joksq, ni se tulis just ku fabu olis lyömässä jackia puukolla ni pelastamaan jackin. Lopuks merenjumala smith korjais uuden titanicin vahingot ja laiva ei uppoiskaan. Silloin smithiä ei kukaan enää syyttäisi ensimmäisen titanicin uppoamisesta vaan hänestä tulisi sankari! Perillä nykissä jack ja rose menisivät naimisiin ja smith meren jumala katsois häitä kirkon ikkunasa ja näyttäisi jackille peukkua. Voitais myös suunitella kolmos osa yhessä. Se olis sika ihqa.- CoolHand
Hahaha :DDD
- AuRinKoiNeN
toi oli varmaan vitsillä?! meinaan jos ei ollu nii en todellakaan ymmärrä mitä sun päässäs oikee liikkuu! toi koko elokuvan juoni oli ihan perseestä...
- *rose*
AuRinKoiNeN kirjoitti:
toi oli varmaan vitsillä?! meinaan jos ei ollu nii en todellakaan ymmärrä mitä sun päässäs oikee liikkuu! toi koko elokuvan juoni oli ihan perseestä...
joo, ihan sairaan hyvä idea! :) Just jotain tollasta miekin olin aatellu, mutta sinäpä osasit pukea ajatukset sanoiksi, vieläpä mahtaviksi sellaisiksi. Ja ideaa eteenpäin.. Entäpä kolmas osa? Onko kellään nmitään ideoita?! Pistäkääpäs tulemaan.. Odotan.
- CoolHand
*rose* kirjoitti:
joo, ihan sairaan hyvä idea! :) Just jotain tollasta miekin olin aatellu, mutta sinäpä osasit pukea ajatukset sanoiksi, vieläpä mahtaviksi sellaisiksi. Ja ideaa eteenpäin.. Entäpä kolmas osa? Onko kellään nmitään ideoita?! Pistäkääpäs tulemaan.. Odotan.
Sisäpiirin tietoa: tässä kolmososan juoni.
Jack ja Rose ovat saaneet kolme lasta. Yksi niistä on Ariel, ja kaksi ovat ilkeitä siskopuolia. Koko konkkaronkka pakkaa tavaransa ja hyppää laivaan matkalle kohti Liverpoolia. Mutta voi ei! Laiva kaapataan! Kaappaajana toimii näkymätön mies! Mutta ei hätää, Steven Seagal syöksyy perunapannusta ja lyö miehen maahan. Äkkiä laiva törmää jäävuoreen. Laiva alkaa upota. Mutta ei hätää taaskaan, teräsmies syöksyy jäävuoren sisältä ja kantaa laivan Liverpooliin. Teräsmies saa palkinnon: hän saa naida 8-vuotiaan Arielin, kunhan tämä täyttää 18-vuotta. Mutta tästähän eivät ilkeät sisarpuolet pidä, vaan yrittävät keinolla millä hyvänsä saada teräsmiehen itselleen. Lopulta kuitenkin meren jumala palaa kuvioihin, ja siitä vasta soppa syntyykin...siis marjasoppa, jonka Rose keittää. Tämä soppa sisältää myrkkyä, joka tappaa. Kuvioihin ilmestynyt meren jumala pakottaa Rosen myrkyttämään Jackin, mutta syökin itse sopan ja kuolee. Lopulta Jack ja Rose rakastelevat, kunnes ikkunasta kurkkaa joku...voi ei! Sehän on muumilaakson haamu...
Tässä siis juoni, ihan aidolta lähteeltä saatu. Saa nyt nähdä mitä tuosta tulee. Ihan lupaavan kuuloinen. - Calavertti
CoolHand kirjoitti:
Sisäpiirin tietoa: tässä kolmososan juoni.
Jack ja Rose ovat saaneet kolme lasta. Yksi niistä on Ariel, ja kaksi ovat ilkeitä siskopuolia. Koko konkkaronkka pakkaa tavaransa ja hyppää laivaan matkalle kohti Liverpoolia. Mutta voi ei! Laiva kaapataan! Kaappaajana toimii näkymätön mies! Mutta ei hätää, Steven Seagal syöksyy perunapannusta ja lyö miehen maahan. Äkkiä laiva törmää jäävuoreen. Laiva alkaa upota. Mutta ei hätää taaskaan, teräsmies syöksyy jäävuoren sisältä ja kantaa laivan Liverpooliin. Teräsmies saa palkinnon: hän saa naida 8-vuotiaan Arielin, kunhan tämä täyttää 18-vuotta. Mutta tästähän eivät ilkeät sisarpuolet pidä, vaan yrittävät keinolla millä hyvänsä saada teräsmiehen itselleen. Lopulta kuitenkin meren jumala palaa kuvioihin, ja siitä vasta soppa syntyykin...siis marjasoppa, jonka Rose keittää. Tämä soppa sisältää myrkkyä, joka tappaa. Kuvioihin ilmestynyt meren jumala pakottaa Rosen myrkyttämään Jackin, mutta syökin itse sopan ja kuolee. Lopulta Jack ja Rose rakastelevat, kunnes ikkunasta kurkkaa joku...voi ei! Sehän on muumilaakson haamu...
Tässä siis juoni, ihan aidolta lähteeltä saatu. Saa nyt nähdä mitä tuosta tulee. Ihan lupaavan kuuloinen.Juu toihan on ihan jännä juoni. Kolmososassa kuitenkin rose ja jack ovat vanhentuneet ja ovat jo melkein 60-vuotiaita. He ovat kokeneet paljon yhdessä. Jack alkaa kuitenkin kyllästyä Roseen. Rose pelkää, että jack jättää tämän. Rose haluaa jackin rakastuvan uudestaan itseensä, siis roseen. Lehdessä on ilmoitus, että Tianic, joka on ollut kauan remontissa alkaa taas tekemään ikimuistoisia retkiä. Rose yrittää saada jackin rakkauden takaisin tekemällä titanicin matkan uudestaan ja kokemalla kaiken sen rakastumisen uudestaan. Jack ei halua matkalle, mutta saa tietää, että muija johon hän on kusessa on myös lähdössä titanicille. Niinpä he tekevät matkan uudestaan. Matka alkaa nykistä kohti liverpoolia.
Jack on laivan kannella ja hyvästelee nykin asukkaat. Hän ottaa piirustuspaperinsa ja alkaa piirtää. Tunnin kuluttua ollaan jo kaukana nykistä. nO JOO en mä jaksa näin yksityiskohtasesti selittää.. Rose huomaa jackin piirustus kansion. Siinä ei itseasiassa ole piirustuksia vaan siinä hoetaan seuraavaa tekstiä:" Peli ilman leikkiä tylsistää jackin."
Ton keksi mun kaveri muuten.. Rose huolestuu ja pelkää, että jack aikoo iskeä jonkun blondin.
Sillä aikaa jack on pohjasakka luokassa siemailemassa olutta ja katselee, kun hänen ihastuksensa tanssii toisen miehen kanssa.
Huhhuh kun on pitkä.. Jatkanko?
- tatti
älkää hyvät ihmiset popsiko enään niitä sieniä, varsinkaan jos ette tunnista lajia...
- calavertti
Titanic kolmonenhan on elokuva nuoruuden rakastamisesta ja ikääntymisen kieltämisestä, sekä vihaamisesta. Mitäs sanotte? Eiks oo ihq?
- muilu
Luin tässä joku aika sitten tekstikanavalta että paramount pictures on ostanut oikeudet titanic 2 ja 3:een. Ja tämä on fakta tieto! Trilogian kaksi viimeistä osaa kuvataan samaan aikaan ja kuvaukset alkavat näillänäkymin huhtikuun alussa kaliforniassa. Pääosiin lupailtiin Matt Damonia ja Barbara Streisandia.
Leffat ohjaa luultavimmin George Harrelson (Satan's revenge, Killing is my hobby), joka tunnetaan B-luokan satanistileffoista. Saatanallinen säväys on mukana myös tässä elokuvassa: Juoni sijoittuu 1950-luvulle, jossa ryhmä spiritistejä herättää osan titanicin uhreista...
Myös itse Leonardo Di Caprio nähdään vilaukselta leffassa kun hän näyttelee vanhaa alkoholisoitunutta merikarhua.
Kertokaa muutkin jotka olette kuulleen kyseisestä produktiosta! Mainonta alkaa ensi syksynä Suomessa.
- forttikuski
VOI JUMALAUTA.
- James Potkukelkka
Olipa hyvä idea.Sellainen elokuva olisi hyvä kuin James Potkukelkka titanicilla.Siellä olisi myös Uuno Turhapuro ja Elisabet(Uunon vaimo) ja tietysti Rose ja Jack.James ja Uuno matkustaisivat ensimmäisessä-luokassa ja pelleilisivät siellä (tapansa mukaan).Kun laiva uppoaa Uuno pääsee veneeseen vaimonsa kanssa ja James,Jack ja Rose joutuvat veteen jossa on kova vilinä,James huutaa siellä että "AAPUUVA".Kun Jack vajoaa pohjaan,James ja Rose pääsevät veneeseen jossa Uuno on vaimonsa kanssa.
- myy
oon samaa mieltä noitten ensimmäisien vastaajien kaa..ei mitää jatko-osia! Mi en vaa tajuu, just ku elokuvasta ollaa saatu tosi kaunis ja romanttine niin jo siihe ollaa jatko-osia keksimäsää. Eix kukaa tajua et ne vaa pilaa sen elokuvan...siitä menee maku=(!!!!!!!!!!!!!!!!
- James Potkukelkka
myy kirjoitti:
oon samaa mieltä noitten ensimmäisien vastaajien kaa..ei mitää jatko-osia! Mi en vaa tajuu, just ku elokuvasta ollaa saatu tosi kaunis ja romanttine niin jo siihe ollaa jatko-osia keksimäsää. Eix kukaa tajua et ne vaa pilaa sen elokuvan...siitä menee maku=(!!!!!!!!!!!!!!!!
Sinä senkin Myy-virnuhammas!Minä aijon tulla aikuisena elokuvien käsikirjoittajaksi ja silloin minä aijon kirjoittaa tuon elokuvan!
- myy
James Potkukelkka kirjoitti:
Sinä senkin Myy-virnuhammas!Minä aijon tulla aikuisena elokuvien käsikirjoittajaksi ja silloin minä aijon kirjoittaa tuon elokuvan!
juu...SINUSTA EI KOSKAAN TULE KÄSIKIRJOITTAJAA! ja jos tulee ni ...huh,huh!!! kerro minulle mitä järkee on pilata hyvä elokuva jollain paskalla(kuten sinun keksimät jatko-osat) jatkolla? monta elokuvaa on pilattu keksimällä jatko-osia!
- UUno Turhapuro
myy kirjoitti:
juu...SINUSTA EI KOSKAAN TULE KÄSIKIRJOITTAJAA! ja jos tulee ni ...huh,huh!!! kerro minulle mitä järkee on pilata hyvä elokuva jollain paskalla(kuten sinun keksimät jatko-osat) jatkolla? monta elokuvaa on pilattu keksimällä jatko-osia!
Sinä höpötät liikaa!Minä olen Uuno Turhapuro ja parhaat kaverini ovat Härski-Hartikainen,Sörsselssön ja James Potkukelkka.Spede Pasanen ja Ere Kokkonen kirjoittavat juuri tuollaisia elokuvia ,jos vain tiedät keitä he ovat,SENKIN TYHMÄ!!!Paitsi että Spede on jo kuollut mutta Ere on yhä voimissaan....No jaa,tyhmä kuin tyhmä....
- Elisappetti Turhapuuro
myy kirjoitti:
KERRO mikä on oikea nimesi,senkin luonnon-tuhoaja.Jatko-osat ovat juuri hyviä kun ihmiset,koirat,kissat,jänikset,oravat,kukot,kanat,paarmat,mehiläiset,hyttyset,myyrät,hiiret,muurahaiset....kaikki haluavat tietää miten elokuva jatkuu senkin hömppä-tollo!!!!!!!Tiedäkö pölväsi edes että Titanicissa oli 4 piippua???KRUUIIIIIK!!
- myy
Elisappetti Turhapuuro kirjoitti:
KERRO mikä on oikea nimesi,senkin luonnon-tuhoaja.Jatko-osat ovat juuri hyviä kun ihmiset,koirat,kissat,jänikset,oravat,kukot,kanat,paarmat,mehiläiset,hyttyset,myyrät,hiiret,muurahaiset....kaikki haluavat tietää miten elokuva jatkuu senkin hömppä-tollo!!!!!!!Tiedäkö pölväsi edes että Titanicissa oli 4 piippua???KRUUIIIIIK!!
mitä helvetin välii sil on et montako piippua siinä oli!!miten se liittyy jatko-osiin? ei se voi jatkua siitä mitenkään..sen oli tarkotus loppuu sillee..ja se oli tositapahtumiin perustuva eli kaikki tietää miten se jatkuis..se rose löytäis jonkun muun ja eläis onnellisena miettien kuitenkii välillä sitä jackia!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Teletappi,hilipatti
myy kirjoitti:
mitä helvetin välii sil on et montako piippua siinä oli!!miten se liittyy jatko-osiin? ei se voi jatkua siitä mitenkään..sen oli tarkotus loppuu sillee..ja se oli tositapahtumiin perustuva eli kaikki tietää miten se jatkuis..se rose löytäis jonkun muun ja eläis onnellisena miettien kuitenkii välillä sitä jackia!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LOPETA TUO HETI PAIKALLA!!!!
- myy
Teletappi,hilipatti kirjoitti:
LOPETA TUO HETI PAIKALLA!!!!
mikä pitäis lopettaa heti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255