Hei kaikki,
Puoli vuotta taisteliin laakarit julkisella puolella, kunnes nyt sain laheten neuropsykiatrin, mutta vittun sain jonotamaan viela 6kk. En pysty niin pitkaan istu ja odota, niin paha olo. Naen ettei ole neuropsykiatria yksityisella, mitas nyt pitais tehda? Voiko yksityinen psykiatri vai neurologi diagnosoi ADHD ja anna laakistysta?
Autakaa hyvat ihmiset
ADHD Diagnoosi Yksityisella?
1
154
Vastaukset
- yksityinenparempi
Itse varasin ajan yksityislääkärille. Kävin siellä kolme kertaa (ensimmäinen oli 60min käynti ja kaksi seuraavaa 30min käyntejä). Kolmannella kerralla minulle diagnosoitiin adhd ja sain concerta lääkityksen. Sen jälkeen oli seurantakäyntejä. Minulla on myös rankka päihdetausta. Lääkkeiden avulla pystyin palaamaan kouluun. Lääkäriin oli n. 4-6kk jonot, mutta riippuu varmaan lääkäristä. Itse varasin ajan yhdelle etelä-suomen parhaista adhd lääkäreistä. Tuntihinta on reilut 200€. Minulla on mennyt vajaa puolessa vuodessa melkein tuhat euroa lääkäriin lääkkeisiin menee 60€ kuussa. Ja olen opiskelija, sukulaiset yhdessä maksaa lääkärin, en minä. Mutta suosittelen menemään yksityiselle, sieltä saa parempaa hoitoa kuin julkisella. Oma lääkärini ainakin ymmärsi mua ja sain apua myös ahdistukseeni. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086927- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483846Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513518
- 1893465
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242969- 672674
- 472507
- 131904