somero lehteen tutustuminen

60v.nainen

Miksi somero lehteä ei saa selata siis tietsikalla katsoa kun yhden etusivun jossa on vai mainoksia.Voisi lehti saada uuden tilaajankin jos koko lehden vaikka niitä vanhempiakin sais joskus katsella?

8

114

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • restohärkänetauto

Siinä on ilmanen mainoskanpanja. Tule syömään tai kaupoille ilmasta mainosta. Tasapuolisuutta ajatellen epäillään tasa arvon muihin mainostajiin kärsivän. Elinkeinotoiminnan apuna on lehti mainos joka edistää jonkun myyntiä huomattavasti, verrattavissa muuhin samassa laatuisissa olosuhteisiin olevaan. Muita mainostajia unoihtamatta. Hyvä veli ja seurakunta sivut paremin näkyviin.

• yrittäjähenki

Kuinka ja mistä mainoksia sekä kävijöitä ostetaan havalla. Yksi sivu on parempi lukea yrityspoliitisesti ajatellen. Monen sivun jälkeen voi luku nautintomieli muuttua tai unohtua. Vedotaan siihen, kyl siihen muutkin saa mainoksen, mut nyt se on varattu etukäteen kampanjalle eteenpäin.

• bemarilla

Someron lehden 3 sivu voisi olla neutraalinpi vaihtoehto nykyiseen. Paikallislehti uutisoi urheilutien liikeenteestä aikoinaan huomattavasti. Liikenne paikallisen Kaupan välinen Saksalaiseen vierellä olevaan juttupaikkaan häiritsee asukkaita. Verorahoilla ylläpidetään teitä ja kaupunki voisi sulkea kaikki keskustan tiet ja viemäreiden lisäksi sammuttaa katuvalot.

• ladalla

Kaikenlaisia selityksiä tullut ja ei osata edes oikein kirjoittaa.Kuka ostaa sian säkissä.En tilaisi lehteä yhden sivun perusteella varsinkaan kun on kauppojen mainoksia.Lehdillä menee huonosti ja nämä mainokset enää pitää lehden pystyssä.Onneksi on kirjastot joissa lehdet saa lukea ilmaiseksi.Kirjasto on somerolla maalais kaupungiksi hyvä käydessäni joskus paikka kunnalla piipahtamassa.

• patakattilaa

Etpä sinäkään oikeinkirjoitustaidosta mitään tiedä!

• Osaavatkertoa

Koirankusetustaito on tärkeämpää, kuin suomen kielen taito. Onko se
        suomenkielen taito, suomen kielentaito, vai ensiksi mainittu? Linnilän Kaitsu
        ja Kaari osaisivat varmastikin tämän ongelman ratkaista!

• fossanlenti

Täytyykin lukea fossanlehteä?

• netissä

Forsanlehteä saa kuulemma lukea viikon ilmattees netissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1612
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      849
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      819
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      718
    7. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      689
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe