Audi siirtyy Haldex nelivetoon Quattrossaan!

Haldexxxx

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylläruopii

      Namu peli taas tulossa markkinoille! Otamme ilmajousituksella ja eurooppalaisilla talvikumeilla tuon tykin!

    • 1900

      audi käyttänyt tähän saakka vanhahtavaa teknikkaa nelivedossa ,kun vielä saisivat öljyn kulutuksen kuriin moottorissa.

    • ammeseon

      Voi kun te ette nää,sehän on kaikissa malleissa kuin kylpyamme,reunat jumalattoman korkealla kun istuu kyytiin,kun joskus istutte kyytiin niin mikään muu ei kuvaa paremmin kuin kylpyamme.

      Tätä en itsekkään tajunnut ennen kuin omistin audin ja totesin todeksi,amme se on.

      Nyt sitten siiryin primium merkkiin eli paluuta audiin ei ole enään,ja tuo amme ei kosketa minua sinällään enään.

      Mersedeksessä kokemukseni on äärettömän huoleton eikä pajalla tarvii enään istua tai seistä joka toinen viikonloppu.

      Audi ei nimittäin pysy kunnossa kun ajaa 5000-6000km metrin kuukausi vauhtia.Se kuluu ja kuluu ja syö öljyä liikaa.

    • Huuuuuh

      Hyvä että tuli haldex nelikko. Nelivetotesteissäkin tuo haldex lyö jatkuvatoimisen quattron aina. Volvolla tämä tajuttiin ja nyt tulee audiinkin kunnon neliveto.

      • 3423423

        Paitti että Audin Torsen oli suvereenisti paras TMn talvitestissä.
        Ite en pidä kytkeytyvästä vedosta. Auto muuttuu aliohjaavan ja yliohjaavan välillä miten sattuu. Ylläyin kuin viime talvena koeajoin 520DA nelivetoa ja se pirulainen ei todellakaan käyttäydy kuin neliveto. Perä hakee ihan tolkuttomasti.
        Sitten joku Volkkari puskee kunnes takapää tulee mukaan ja sitten hetken päästä taas pusketaan. Pahinta on se ajodynamiikan vaihtelu.

        Kytkeytyvä neliveto on hankala ajettava verrattuna jatkuvaan. Eriasia on, onko torsen pyörästö järkevä vai ei mutta onhan Mersun ja Subarun jatkuva nelivetokin olemassa ilman torsenia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe