Hämeenlinnan sammutinhuolto luolajassa

Lopenrekkakuski

Korjautin keväällä painepesuriani tuossa luolajantien sammutinhuollossa. Korjauslaskelmaksi laskettiin n 300-320€. Hyväksyin koska kyseessä kuumapesuri jonka hinta pyörii yli kolmen tuhannen. Kysyin vielä että koska voin odottaa konetta takaisin. Minulle vastattiin että on kiireaika, joten pari viikkoa ja luvattiin soittaa kun on valmis. Kolme viikkoa myöhemmin käväisin kaupunkiin ajaessani kyselemässä konettani ja kerroin että sille olisi jo kovasti käyttöä. Ei kuulemma ole vielä keretty katsoakkaan. Painotin kiirettä kkun kuljetuskalusto täytyy saada pestyä. Kaksi viikkoa myöhemmin palasin taas paikalle. Kerroin soittaneeni useasti mutta kukaan ei vastannut. Nyt työ ei ollut edennyt koska kuulemma omistaja ei ole maksanut laskuja kärcherille eikä osia saa ennenkuin rahat on tilillä. Samalla minut haukuttiin hoputtamisesta hyvin töykeää kielenkäyttöä käyttäen. Tuosta päivästä vajaa viikko ja minulle ilmoitettiin että kone on valmis. Otin mukaani pari sammutinta ja tarkastutin ne samalla. Yllätys olikin suuri kun aloin maksamaan työtä. Työ maksoikin tuplahinnan mitä oli sovittu ja sammuttimenikaan ei kelvannut koska koeponnistus oli vanha. Joten tuokin asia olisi maksanut lähes 250€ vanhojen hävityshinta.. no sammuttimet vein pois ja pitkin hampain maksoin laskuni.. onko oikein että hinnan tuplaantuessa ei tarvitse soittaa omistajalle lainkaan ja kysyä että mitä tehdään? N kaksi kk myöhemmin kone hajosi uudelleen. Hermostuin edelliseen työhön niin että vein koneeni riihimäelle korjattavaksi.. kone oli huollossa viisi päivää ja lasku oli 200€. Ihmettelivät että kyseessä oli aivan uusi osa ja kun näytin kuitista että valtuutetussa huollossa korjattu niin hoitivat maahantuojan kanssa laskuni takuuseen ja hiukan hyvityksiä pesuaineina ja muina tuotteina. En kuulemma ollut ainoa jolla on ollut ko firmassa onhelmia. Nyt muistin illalla ohi ajaessani tämän alkukesän farssin kun katselin että mainokset on hävinneet ja ilmeisesti lopettanut koko firma..

15

2573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ratasniittyyn

      Muuttanut

    • MitäNillität

      Toiset tekee voitollista bisnestä ja toiset hölmömmät maksavat. Niin se vain menee.

    • Hgugghjj

      Hyvä, nyt vaan kyläkauppa takaisin kiitos!

    • kunmikääneienääkestä

      Korjautin samassa firmassa Kärcherin normipainepesurin muutama vuosi sitten kun oli saanut vähän kipeää pakkasessa (oma moka). Palvelu oli ainakin silloin moitteetonta ja sain vielä ilmaiseksi uuden letkunkin jossa on messinkikierreliitin, koska vanha muovinen kierre letkussa korkkasi heti ensimmäisen pesun yhteydessä talven jälkeen. Kyllä ko. firman palvelun ja työlaatu on mennyt huonoksi jos aloitus pitää paikkansa eli ongelmien sattuessa lienee parasta ostaa uudet koneet ja eri merkkiä.

      • Yrittäjä72

        Joo. Tuo oli sen edellisen omistajan aikaa kun kaikki toimi kuin junan vessa. Ensin yritys toimi vääpelintiellä ja siellä oli kiukkunen vanha ukko ja pahalla päällä aina oleva ponnaripää.. sit sen osti nuori kaveri joka kierteli asiakkaissa ja sai meidätkin takaisi asiakkaakseen. No yrittäjä kuulemma vammautui ja myi pakolla pois. Nyt touhu on niin täyttä härän paskaa ettei meidän pulloja tai koneita siellä enään korjata..


    • Exasiakas

      En tiedä yrityksen pesurihommista mitään, mutta yrittäjänä ja muutamien taloyhtiöiden isännöitsijänä olen pannut merkille sammuttimien pakkomyynnin sillä ettei enään kannata näitä laadukkaita sammuttimia huoltaa vaan uusi kiinalainen vaan tilalle. Turvamerkintöjen huoleton lätkiminen niin että putoavat kuukauden kuluessa sekä tupla ja ylilaskutus.. ensimmäisellä kerralla tuplalaskutus korjattiin. Toisella kerralla joku rouva sammutihuollosta haukkui meidät pystyyn kun sihteerini oli molemmat laskut epähuomiossa maksanut. Olin itse paikalla yrityksessäni kun sammutinhuollon miehet tulivat paikalle. Se työ mistä maksoin silloin 13€/ sammutin (2v sitten) oli kyllä uskomaton. Seurasin hyvän matkan päästä kun osasta sammuttimesta pyyhkäistiin vain pölyt, katsottiin jotain numeroa eikä edes vaivauduttu nostamaan sammutinta pois telineestä. 16 sammutinta tunti ja 10 minuuttia. Ja summa 210€ osia 8€ ja matkat 16€. Ei enään kiitos. Hämeenlinnaan on kuulemma perusteilla turvakauppa joka käyttää alihankkijaa ja lupaa edukkaampaa palvelua. Odotan innolla yhteydenottoa.. Kanta-Hämeen sammutinhuollon soittaessa joko taloyhtiön tai yritykseni asioissa sanon kiitos ei enään valehtelua eikä pettämistä.

      • Anonyymi

        Mitä säkin konkurssin tehnyt entinen yrittäjä je ex wanna be isännöitsijä mistään mitään tiedät


    • Maatilallinen11

      Miksiköhän sammuttimeni eivät kelpaa tarkastettavaksi ko yrityksessä ollenkaan.. no lammilta sama matka lahteen jossa sammuttimet kelpasivat ja tarkastettiin

      • Jauhonenä

        Tarvis ilmeisesti sun maksaa ensin edellinen lasku.auttaa kummasti.tolla menolla tulee lahteenkin sulle porttikielto


      • Koeponnistus

        On halvempaa ostaa uudet halpissammuttimet, kuin teettää niihin se isompi huolto...


      • Anonyymi

        Juoksu-sammutimet ehkä aiheuttaa närää yrittelijässä !


    • Anonyymi

      Paskaa palvelua siinä toisessakin sammutinhuollossa. Asiakkaille vittuilua ja ryöstöhinnat.

    • Anonyymi

      Tässä se kanssa näkyy miten kaikki menee päin per§että vihreät ja demarisossut sössii kaiken kepun toimiessa pönkäpuolueene

      • Anonyymi

        Kyllä vihervassarit pitäis upottaa Vanajaan


    • Anonyymi

      Vaunun tai veneen vanha sammutin wanajaan ja motonetistä kahdella kympillä uusi !

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe