Loukattu olo, ettei mitään rajaa.
Nyt on niin
12
216
Vastaukset
- anotherbitch
Voi sua..,voinko mä jotenki auttaa?Mua ei ole loukattu mut siihen se varmaan menee vielä mut life goes on my dear.
- Oppiiseajanmyötä
Tunteita kun on pelissä silloin voi loukata pahastikin toista. Nuo petturit ovat todella pahoja. Kannattaa jättää tuollaiset petturit omaan liemeen kierimään. Sillä ei ole asiat muutoinkaan kunnossa. Kuinka valehtevat ja esittävät. Toki itse joutuu loukattuna tunteitaan käymään läpi. Onko sinulla mahdollisuus antaa takaisin. Vaikka kuinka sanotaan ettei kostolla mitään saa niin minä sain. Ja kuinka se helpotti paljon kun itse tunsi niin pahasti ja uskoin kaiken. No kun sain kostoni on ihan varmaa ettei tuo petturi ainakaan niin helposti seuraavaa loukkaa. Se minua lohduttaa ja helpottaa. Sai ainakin tuntea samanlaisen loukatun tunteen kuten itse aiheutti mulle.
- Niiiinpä
Kannattaisiko sitten jättää rauhaan aapee se loukkaaja :)
- AapeliNaine
Niin, että mitäkä tarkoitat? :)
- Haistapaska-
AapeliNaine kirjoitti:
Niin, että mitäkä tarkoitat? :)
Näytät ihan muulilta olen paljon kauniimpi kuin sinä :) siksikin minua kiusasit.
- NauraaKuollakseen
Perkele, mä räppään Cheekkii!!!!
- TeitäParempiJäbä
Jeesus auttaa sinua, kunhan muistat rukoilla.
- loukattumies
olo on loukattu
itkua moikattu
ei se mee pois
tuntuu niin pahalta
ei huomioida
toiset vahingon iloisia
loukkaaja osaa ammatin
suunnittelee
etsii tilaisuuden
iskee
manipuloi muut
käyttää valtaa
ei tunnu nauru ja pilkka kivat
ivat potkut ja lyönnit
ylhäältä isku tuntuu päässä pahalta
mitä minä turhake
toisten välinpitämättömyyden nauru
potkikaa potki potki joka potku satuttaa
puolustan niin saan lisää potkijoita
potki potki sen osaat
minulle voitte nauraa
vahingon iloa sitä iloitkaa
vaan tietäkää
on mulla ikävää
vaan en teitä ikävöi
luovutan
olkaa onnellisia
saitte iloni minulta pois
kai se teillä nyt olla voi paremmassa tallessa
takaisin en sitä hae
ottaisitte ilon onnellisuuden uskon ja kunnian lisäksi vielä itkun pois
sen pidän itselläni
itku on lohtu kyyneleiden kohtu- Sivusta
Mitäs jos nauraisit välillä itsellesi, niin minäkin teen...
- loukattumies
Joo nauruun muiden mukaa yhdyn,
tulkaa nyt vaan, kaikki nauramaa,
yhdessä käydään pilkkaten.
Naurakaa halpaa makkaraa,
tarjotkaa myös jakkaraa,
joku voi vetää hatusta
minä vedän narusta.
Hah hah haa on se hauskaa nauraa, kun pilkata saa.
Trallan laa lauletaan paska Jaskaa vaan.
- CheekOnVaanParas
Kuka muu muka, JHT!
- OlenTyytyväinen
Muumit on niin paskaa ettei tosikaan:D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976078Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442847- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291405- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61246