HD Laiffii

OstettuTyyli

Ostin kaupasta hd pyörän. Nyt mun status ja imago on kova. Olen hd mies.
Ostan vielä farkut, liivit ja teetän tatskan. Harjoittelen hd kävelyä uusilla bootseilla.
Mitä kovan hd miehen tatskassa pitäis olla ?

32

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KainuunKyrpä

      HdPellen tatskassa on tiätty poikuliystävän nimi. Go for it, monkey.

      • KovakulliTatska

        Olisko niin ku jorma kovana tai tapani of kervo hesa r? ja penikset sillai somasti siin sojotaisi. rekkamies yhdyntä


    • HallittuTyyli

      Siin vois olla omaperäsesti, vaikka että, born to be wild.
      Tai siin vois olla life is rock, tai sit joku töhry sellane vankila tatska tyylinen juttu.
      Lowe Hate !!!
      Mut älä ota mitään toope merkonomi tatskaa !!

    • HondaKurkotin

      Sun tapauksessa paras tatska on tutti otsassa.

    • HondaKurkonNapalanko

      Tai sitten ihan rehellisesti "Tavja Havonen ja Seta Forever". Ehkä myös "Kill the HondaKurko". Tai aasialainen tatuointi, jossa mielestäsi lukee "Olen NinjaKiller, kullini on 20cm lepotilassa, ja olen HarleyKuningas". Oikeasti siihen on stämpätty "CurryKana mietona, paistettu riisi, tuplavihannekset". Onko sitten voittajan olo?

      Osta niitä lasten leimoja, irtoo pesussa, eikä sua tunnisteta niistä possunkuvista, kun vähän sotket leimaa.

      Olispa mullakin Harrikka, pääsisin heti eläkkeelle pääppöhommista.

      Huh huh.

      • mikätoimiala

        mitä on noi pääppöhommat ?


    • VaihdaKalsarit

      YES ! Siihen HD eteen kun täräytät vielä AD :n niin saat kaikki sossutädit huolehtimaan itsestäsi ja vankilasetiä ei tarvita ! Bot bot bot bot......

    • HondaKurkonNapalanko

      Multa tuli jo lahkeeseen. Määkin ottasin tatuoinnin, mutku pelottaa, jos se sattuu.

    • KovaMaine

      Olis kova kun olisi paljo tatskoja, sellainen aito koko töhrätty käsivarsi ja sit voisi kulkee hihattomassa paidassa viel ja maine vaan kasvaisi.

    • SeKovinJuttu

      Kovin juttu on tatuoida heppiin isoilla kirjaimilla, että Hoo Dee. Silloin poikaystäväsi kumartaa jo pelkästä kunnioituksesta.....

      • SiinäSulleKovaJuttu

        Etkö tiennyt, että siihen tatuoidaan kirjaimet H D ja sitten kun pääset sen naisen kanssa se näkee lukea koko jutun.... Harley Davidson


    • VoiteluTärkeää

      Mc suihku illoissa ei kannata paljon kumarrella, kun ei hanuri kestä sitä määrää kovaa pippeliä.
      Tom of finlandeilla kun on niin kova toi stondis, ja hurja vehjes.

    • Aikammepygmi

      Mä näin kesällä sellaisen kurjistuneen hd rusina naisen, sillä oli töhryjä all over, aika karmee visio !

    • kadermo

      Ei se ollu nainen, se oli Parkanon Pena jolla oli HD joskus joskus, kunnes AIDSI rupes viemään miestä.

    • Lifestyleohjaaja

      Mä oon menestyvä ja hd tukee mun villiä imagoa.

    • HondaKurkotin

      On se niin kertakaikkisen hyvä juttu, että on tällainen kirjoittelupalsta idiooteille.
      Ovat ainakin sen ajan kun oireilevat tänne tietokoneidensa ääressä, ovat poissa
      r-kioskin ikkunanlaudalla istumasta pussikaljoineen.

      • mcliffeä

        me istutaam mc kerholla, liivit päällä, meillä on oma baaari.


      • Kylläseidiootti

        on se lapsen asteelle jäänyt vajakki joka pukeutuu siihen nahkamcliiviin eikä tajua touhussaan mitään dilleä!


    • PipoLaarinen

      Mulla on MonkeyPilotin pili mun aanuksessa täällä HDkerholla. Kivalta se tuntuu. Eikä oo eka kerta.

    • TyyliäArkeen

      Hd pyörällä saa se tuunari ja merkonoomi ja muu sitten sen imagon. Tai sitten vankilasta vapautunut voi olla cool. Aika samoja pyrintöjä nääs.

      • Rasvaripelle

        Ei muuten saa. Tyyli on kuskissa, ei mopossa. Olen täysin tyylitön pienimunainen rasvaripelle, mutta siltikin sain HDllä pillanderia. Sain taudinkin. On ne naiset tyhmiä.


      • CorollallaKauppaan

        Tyylitön identiteetin ja imagon etsijä tekee hd ostoksella tyylin, joka on jo kovin tavallinen,. Hd pyöriä on jo enemmän kuin pappa tuntureita.
        Vähitellen Muuttui toi hd mc tyyli sellaiseksi tavallisuus hommaksi.
        Joka lienee hyvä juttu. Ei enää kiinnitä turhaa huomiota, yms.
        Hd on siis turvallinen valinta, kuin toyota corolla.


      • mchog

        äklä pilaa mun hd mc tyyliä


    • DesingnMCHD

      Oma tyyli ja oma imago. ostan hd pyörän, hd paidan ja huivin, ja sit pesen hd pesuaineella itteäni ja laitan hd deodoranttia mun uusiin hd kalsareihin, niin se on raikas individuaalinen meininki. hd rok rok

      • IdioottienOireilua

        Unohdit hyvä Desing sen tuttitatuoinnin otsaasi.


      • Kovaameininkiä

        millanen se on se tutti tatska, onko siinä liekit ja sit joku pääkallo jolla tutti ,,,,vai mikä
        toten tutti kopf ? ss merkki?


      • Huhhuhjahuh

        Tuttittatska on sellainen, että susta otetaan valokuva kun ajat Mankilla, jossa toki liekit.


    • PasiKulju

      Teillä on kai sitte Toijota Korollakin, mummon vanha hitsattu paska. Sopii HD Laiffiin.

    • kyllä.lähtee

      Pyörän pakoputkesta sisäkalut pois ja oma kalu poikaystäväsi pakoputkeen, niin olet jo aloitteleva HD-mies.

    • SkodallaPlutoon

      hyvä tatuointi: Äiti, lähetä lisää rahaa. Tai: Kela lähetä lisää rahaa. Noita vitun elättipellejähän te kaikki ootte.

      • pellenasema

        kuulostat juuri sellaiselta !


    • viritystä

      Hard, jos liittimesi on kunnossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      165
      6911
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4087
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2065
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1591
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      20
      1564
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe