Voiko tällä haravalla saada täysosumaa täysmääräisenä mitenkään? Futisvakio 4 mulla oli harava 729 riviä 1 varma 11 tv 0 ov sain 12/12 eli kaikki oikein ja rahaa tuli 6,80€ eli sama kuin 10/12 olisi ollut oikein, päävoitto oli n 3000€ sillä kierroksella!
Itse en keksi miten tällä haravalla voisi saada enemmän????
Haravalla täysosuma???
10
4217
Vastaukset
- Setä.neuvoo
Saattaa olla oikein veikanneita niin paljon, että järjestelmä tulee kalliimmaksi kuin voiton määrä. Veikkausyhtiön pelisäännöistä löytyy selityksiä voitonjaosta. Kohta IV Voitonjako
https://www.veikkaus.fi/fi/vakio#!/ohjeet/vakion-saannot
Hakukoneella jos toimii site-lauseke, voi tonkia tietyn sivuston sisältöä tarkemmin esim. tällaisella hakulausekkeella:
voitonjako site:veikkaus.fi - eiYmmärrä
Kysymys ei ole voittosummasta suhteessa pelin hintaan vaan miten ko voitto on yleensä mahdollinen? Kysyin veikkauksen asiakaspalvelusta saman kysymyksen ja vastauksena m.m. linkki maksulliseen asiakaspalveluun ja maininta että voittoluokat 11 ja 12 on myös mahdollisia, mutta ei kerrottu miten? Itse en vaan ymmärtä miten 12/12 osumalla voisi saada enemmän kuin minimitakuun 10 oikein, sillä eihän vaihtoehtoja ole enempää?
- jepulista-
Nyt sekin selvis pelien olisi pitänyt päättyä eri tuloksiin niin täysosuma olisi ollut mahdollinen!
- hauskaPeli
Eilen taas oli haravassa 12/12 oikein eli täysosuma vaan voittoa ei tullut killinkiäkään!
- Kkhccx
Nuo haravat ovat tosi turhauttavia. Tahallaan tehty niin omituiset säännöt, ettei varmasti voi voittaa, eli tyypillistä feikkauksen huijausta.
- 1X2_pennit_miljoonax
Kokemuksen tuomalla syvällä rintaäänellä voin todeta että kyllä haravalla voi voittaa.
2 x 13 viimeisen 5-6 vuoden aikana. Onhan siinä tietysti oltava se onni mukana;)
- neropatti32
Mä pelaan aina harava PT-0 systeemiä...antaa 100-prosenttisesti täysosuman !
- muumipappa3333
Ite vetäsin 12/12 -2 haravalla puolentoista tonnin voiton. Voitoilla pyyhkäsin persettä
- vakiojannu
haravat kuuluu heinäpellolle....
- Anonyymi
Olen samaa mieltä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot27818443Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110580Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai877593Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?4317165Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424678Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414281Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853494"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1243038Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972595Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit342392