Voiko tällä haravalla saada täysosumaa täysmääräisenä mitenkään? Futisvakio 4 mulla oli harava 729 riviä 1 varma 11 tv 0 ov sain 12/12 eli kaikki oikein ja rahaa tuli 6,80€ eli sama kuin 10/12 olisi ollut oikein, päävoitto oli n 3000€ sillä kierroksella!
Itse en keksi miten tällä haravalla voisi saada enemmän????
Haravalla täysosuma???
10
3508
Vastaukset
- Setä.neuvoo
Saattaa olla oikein veikanneita niin paljon, että järjestelmä tulee kalliimmaksi kuin voiton määrä. Veikkausyhtiön pelisäännöistä löytyy selityksiä voitonjaosta. Kohta IV Voitonjako
https://www.veikkaus.fi/fi/vakio#!/ohjeet/vakion-saannot
Hakukoneella jos toimii site-lauseke, voi tonkia tietyn sivuston sisältöä tarkemmin esim. tällaisella hakulausekkeella:
voitonjako site:veikkaus.fi - eiYmmärrä
Kysymys ei ole voittosummasta suhteessa pelin hintaan vaan miten ko voitto on yleensä mahdollinen? Kysyin veikkauksen asiakaspalvelusta saman kysymyksen ja vastauksena m.m. linkki maksulliseen asiakaspalveluun ja maininta että voittoluokat 11 ja 12 on myös mahdollisia, mutta ei kerrottu miten? Itse en vaan ymmärtä miten 12/12 osumalla voisi saada enemmän kuin minimitakuun 10 oikein, sillä eihän vaihtoehtoja ole enempää?
- jepulista-
Nyt sekin selvis pelien olisi pitänyt päättyä eri tuloksiin niin täysosuma olisi ollut mahdollinen!
- hauskaPeli
Eilen taas oli haravassa 12/12 oikein eli täysosuma vaan voittoa ei tullut killinkiäkään!
- Kkhccx
Nuo haravat ovat tosi turhauttavia. Tahallaan tehty niin omituiset säännöt, ettei varmasti voi voittaa, eli tyypillistä feikkauksen huijausta.
- 1X2_pennit_miljoonax
Kokemuksen tuomalla syvällä rintaäänellä voin todeta että kyllä haravalla voi voittaa.
2 x 13 viimeisen 5-6 vuoden aikana. Onhan siinä tietysti oltava se onni mukana;)
- neropatti32
Mä pelaan aina harava PT-0 systeemiä...antaa 100-prosenttisesti täysosuman !
- muumipappa3333
Ite vetäsin 12/12 -2 haravalla puolentoista tonnin voiton. Voitoilla pyyhkäsin persettä
- vakiojannu
haravat kuuluu heinäpellolle....
- Anonyymi
Olen samaa mieltä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1307768- 555788
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72903Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091610Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3301323Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351172Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071