Haravalla täysosuma???

Jännä_Juttu

Voiko tällä haravalla saada täysosumaa täysmääräisenä mitenkään? Futisvakio 4 mulla oli harava 729 riviä 1 varma 11 tv 0 ov sain 12/12 eli kaikki oikein ja rahaa tuli 6,80€ eli sama kuin 10/12 olisi ollut oikein, päävoitto oli n 3000€ sillä kierroksella!
Itse en keksi miten tällä haravalla voisi saada enemmän????

10

3551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Setä.neuvoo

Saattaa olla oikein veikanneita niin paljon, että järjestelmä tulee kalliimmaksi kuin voiton määrä. Veikkausyhtiön pelisäännöistä löytyy selityksiä voitonjaosta. Kohta IV Voitonjako

https://www.veikkaus.fi/fi/vakio#!/ohjeet/vakion-saannot

Hakukoneella jos toimii site-lauseke, voi tonkia tietyn sivuston sisältöä tarkemmin esim. tällaisella hakulausekkeella:

voitonjako site:veikkaus.fi

• eiYmmärrä

Kysymys ei ole voittosummasta suhteessa pelin hintaan vaan miten ko voitto on yleensä mahdollinen? Kysyin veikkauksen asiakaspalvelusta saman kysymyksen ja vastauksena m.m. linkki maksulliseen asiakaspalveluun ja maininta että voittoluokat 11 ja 12 on myös mahdollisia, mutta ei kerrottu miten? Itse en vaan ymmärtä miten 12/12 osumalla voisi saada enemmän kuin minimitakuun 10 oikein, sillä eihän vaihtoehtoja ole enempää?

• jepulista-

Nyt sekin selvis pelien olisi pitänyt päättyä eri tuloksiin niin täysosuma olisi ollut mahdollinen!

• hauskaPeli

Eilen taas oli haravassa 12/12 oikein eli täysosuma vaan voittoa ei tullut killinkiäkään!

• Kkhccx

Nuo haravat ovat tosi turhauttavia. Tahallaan tehty niin omituiset säännöt, ettei varmasti voi voittaa, eli tyypillistä feikkauksen huijausta.

• 1X2_pennit_miljoonax

Kokemuksen tuomalla syvällä rintaäänellä voin todeta että kyllä haravalla voi voittaa.
        2 x 13 viimeisen 5-6 vuoden aikana. Onhan siinä tietysti oltava se onni mukana;)

• neropatti32

Mä pelaan aina harava PT-0 systeemiä...antaa 100-prosenttisesti täysosuman !

• muumipappa3333

Ite vetäsin 12/12 -2 haravalla puolentoista tonnin voiton. Voitoilla pyyhkäsin persettä

• vakiojannu

haravat kuuluu heinäpellolle....

• Anonyymi

Olen samaa mieltä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1483
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      26
      1328
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1298
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1164
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1096
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      320
      1031
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      226
      1023
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      280
      938
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      303
      926
    Aihe