Haravalla täysosuma???

Jännä_Juttu

Voiko tällä haravalla saada täysosumaa täysmääräisenä mitenkään? Futisvakio 4 mulla oli harava 729 riviä 1 varma 11 tv 0 ov sain 12/12 eli kaikki oikein ja rahaa tuli 6,80€ eli sama kuin 10/12 olisi ollut oikein, päävoitto oli n 3000€ sillä kierroksella!
Itse en keksi miten tällä haravalla voisi saada enemmän????

10

3431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Setä.neuvoo

      Saattaa olla oikein veikanneita niin paljon, että järjestelmä tulee kalliimmaksi kuin voiton määrä. Veikkausyhtiön pelisäännöistä löytyy selityksiä voitonjaosta. Kohta IV Voitonjako

      https://www.veikkaus.fi/fi/vakio#!/ohjeet/vakion-saannot

      Hakukoneella jos toimii site-lauseke, voi tonkia tietyn sivuston sisältöä tarkemmin esim. tällaisella hakulausekkeella:

      voitonjako site:veikkaus.fi

    • eiYmmärrä

      Kysymys ei ole voittosummasta suhteessa pelin hintaan vaan miten ko voitto on yleensä mahdollinen? Kysyin veikkauksen asiakaspalvelusta saman kysymyksen ja vastauksena m.m. linkki maksulliseen asiakaspalveluun ja maininta että voittoluokat 11 ja 12 on myös mahdollisia, mutta ei kerrottu miten? Itse en vaan ymmärtä miten 12/12 osumalla voisi saada enemmän kuin minimitakuun 10 oikein, sillä eihän vaihtoehtoja ole enempää?

    • jepulista-

      Nyt sekin selvis pelien olisi pitänyt päättyä eri tuloksiin niin täysosuma olisi ollut mahdollinen!

    • hauskaPeli

      Eilen taas oli haravassa 12/12 oikein eli täysosuma vaan voittoa ei tullut killinkiäkään!

    • Kkhccx

      Nuo haravat ovat tosi turhauttavia. Tahallaan tehty niin omituiset säännöt, ettei varmasti voi voittaa, eli tyypillistä feikkauksen huijausta.

      • 1X2_pennit_miljoonax

        Kokemuksen tuomalla syvällä rintaäänellä voin todeta että kyllä haravalla voi voittaa.
        2 x 13 viimeisen 5-6 vuoden aikana. Onhan siinä tietysti oltava se onni mukana;)


    • neropatti32

      Mä pelaan aina harava PT-0 systeemiä...antaa 100-prosenttisesti täysosuman !

    • muumipappa3333

      Ite vetäsin 12/12 -2 haravalla puolentoista tonnin voiton. Voitoilla pyyhkäsin persettä

    • vakiojannu

      haravat kuuluu heinäpellolle....

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe