Hikoilu lääkärissä ym..

Jokufobia

Selvästi jännityksestä johtuvaa hikoilua minulla. Minun on pitänyt ravata lääkärissä, hierojalla, fysioterapeutilla ja vaikka missä selän takia. Joka kerta kun paita otetaan pois ja joku alkaa väänteleen ja tutkimaan niin alan valumaan kuin vuoristopuro! Kaikki ne makuualustan paperit on hetkessä märät. Vuodan kainaloista ja selästä. Maailman nöyryyttävimpiä tilanteita. On siinä kiva tutkia hikistä tyyppiä :D Minulla on diapamia ja propralia tuolla jäänyt, voisko noista toinen auttaa tuohon vaivaan. Ei tuota ongelmaa muuten ole, paitsi sitten jos teen jotakin fyysistä hommaa ja siinä on muita paikalla töllistelemässä.

1

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zczxfsdgdsf

mikä siinä pelottaa? siinä on henkilö jonka työ ja "kutsumus" on auttaa muita. he ovat siellä sinua varten, ei he mitään pahaa sulle halua tehdä milloin vain saat sanoa että "LOPETA" ja kaikki loppuu siihen, heillä on vaitiolovelvollisuus ja he eivät edes tunne sinua. henkilökohtaisesti mulla ei ole ollut vaikeuksia ikinä sanoa terveydenhuollon ammattilaisille mitään. hanki sellanen kyyninen näkökulma lääkäreihin ehkä se auttas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 504
      7558
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      230
      2640
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2571
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      160
      1907
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1768
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1479
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1367
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1183
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1158
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1155
    Aihe