Mistä sinä ja sun kaveri

Fgje

tiesitte kuka mä olen?

31

137

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • junaan

Naapuri kerto.

• Junapajuna

Kaikkitietävä naapuri. On sun kaverikin kaunis. Luulin että ootte molemmat musta kiinnostuneita.

• silleekatohei

Me palkattiin yksityisetsivän.

• Etsiväköpäättää

No kummalle mä kuulun?

• silleekatohei
        Etsiväköpäättää kirjoitti:

No kummalle mä kuulun?

Sille toiselle tietty.

• Okeisillejust
        silleekatohei kirjoitti:

Sille toiselle tietty.

Valaiseva vastaus. Eikö sua kiinnosta? Näytit ainakin siltä.

• muutenkyllä
        Okeisillejust kirjoitti:

Valaiseva vastaus. Eikö sua kiinnosta? Näytit ainakin siltä.

Jakikset ei mun juttu, sori!

• Tarviinetsivän
        muutenkyllä kirjoitti:

Jakikset ei mun juttu, sori!

Ai sä luulet niin. Ootko sä se tummempi?

• johonkinverrattain

kyllä

• silleekatohei
        Tarviinetsivän kirjoitti:

Ai sä luulet niin. Ootko sä se tummempi?

Niin siis hiuksilta kyllä, en iholtani.

• Juuurise
        silleekatohei kirjoitti:

Niin siis hiuksilta kyllä, en iholtani.

Sä oot hyvän näköinen tiesitkö?

• silleekatohei
        Juuurise kirjoitti:

Sä oot hyvän näköinen tiesitkö?

No en kyllä silleen itseäni katso.

• Oletkaunis
        silleekatohei kirjoitti:

No en kyllä silleen itseäni katso.

No mutta oot kuitenkin. Luulin että tajuat sen. Hyvä että olet tiukkis luonne. Ei toisaalta näy ulospäin. Tämä sun kaveri on aika mahdoton nainen.

• onhantuo
        Oletkaunis kirjoitti:

No mutta oot kuitenkin. Luulin että tajuat sen. Hyvä että olet tiukkis luonne. Ei toisaalta näy ulospäin. Tämä sun kaveri on aika mahdoton nainen.

Mutta hyvä ystävä.

• silleekatohei
        Oletkaunis kirjoitti:

Kaikkihan me vähä ollaan joskus mahdollisia ja mahdottomia. ;)

• Friikkiyökeskustelu
        onhantuo kirjoitti:

Mutta hyvä ystävä.

Onpa tämä friikki keskustelu. Kukaan ei tiedä mistä on kyse, ellette kerro. Onko sulla jo mies? Mä en varmaan saa sun kaveria. Se ei uskalla.

• Järjelläajateltu
        silleekatohei kirjoitti:

Kaikkihan me vähä ollaan joskus mahdollisia ja mahdottomia. ;)

Susta mä mietin joskus että olisit varmaan aika mahdottoman hyvä. Sori jos nolottaa. Ihan järjellä vaan ajattelin.

• silleekatohei
        Järjelläajateltu kirjoitti:

Susta mä mietin joskus että olisit varmaan aika mahdottoman hyvä. Sori jos nolottaa. Ihan järjellä vaan ajattelin.

En punastunut jos sitä meinasit. melkein pissin vain mummoalkkareihini. ;DD

• Vastaajosuskallat
        silleekatohei kirjoitti:

En punastunut jos sitä meinasit. melkein pissin vain mummoalkkareihini. ;DD

Ei ollut tarkoitus herättää sellaista reaktiota. :D Mutta olitko musta ikinä kiinnostunut? Mä voisin sun kanssa yrittää. Tietysti aika epärealistinen ajatus kun ottaa kaiken huomioon mutta kuitenkin.

• kylläolin
        Vastaajosuskallat kirjoitti:

Ei ollut tarkoitus herättää sellaista reaktiota. :D Mutta olitko musta ikinä kiinnostunut? Mä voisin sun kanssa yrittää. Tietysti aika epärealistinen ajatus kun ottaa kaiken huomioon mutta kuitenkin.

Kaikesta huolimatta.

• Senymmärrän
        kylläolin kirjoitti:

Kaikesta huolimatta.

Mieltä lämmittävää. :) Mutta olitko vähän liian järkevä tekemään mitään. Ymmärrän sen täysin. ;D

• tekemään
        Senymmärrän kirjoitti:

Mieltä lämmittävää. :) Mutta olitko vähän liian järkevä tekemään mitään. Ymmärrän sen täysin. ;D

mitä mitään?

• Kiinnostuinsusta
        tekemään kirjoitti:

mitä mitään?

No musta vaan näytti siltä että aika kurissa olit kaikin tavoin. Joskus vaan ohimennen huomasin jotain. Niin ja tottakai se on pinnallista huomata joku koska se on niin kaunis.

• taidankeskustella
        Kiinnostuinsusta kirjoitti:

No musta vaan näytti siltä että aika kurissa olit kaikin tavoin. Joskus vaan ohimennen huomasin jotain. Niin ja tottakai se on pinnallista huomata joku koska se on niin kaunis.

"väärän" henkilön kanssa. Esim. joskus-ilmaisuista tulee sellainen vaikutelm, että tapaamisia olisi ollut useampaan otteeseen.

• Vaistoatms
        taidankeskustella kirjoitti:

"väärän" henkilön kanssa. Esim. joskus-ilmaisuista tulee sellainen vaikutelm, että tapaamisia olisi ollut useampaan otteeseen.

No tällä palstalla se ei liene mikään yllätys. :D Hauska ajatus kuitenkin jos menisi oikealle. Eikä siis olla tapailtu eikä mitään enkä tiedä mitä ajattelet. Se oli vaan hämärä vaikutelma joka jostain synty kauan sitten. Jos totta puhutaan niin mulla meni pasmat oikein kunnolla sekaisin äsken. Hyvä jos ei välittynyt tekstiin. On tämä hullua.

• etunimellä

pääsee jo pitkälle...

• Mikäseonkerro

Pääsee.

• Siitämemolemmatkuultu

Niin pikkulinnut kertoi. Eiköhän meidän tekemiset yleensä tule kylillä tiedoksi. Siitähän me molemmat sinut tunnetaan. Meillä jokaisella kun on maine joka juoksee edessämme vaikka emme sitä haluaisi. Pieni on tämä maailma aina joku tuntee jonkun ja siitä se sitten lähtee.

• Hyväteoria

Miten pikkulinnut tietää tällaisesta?

• tunnettekooikeasti

tiedätkö, että juorut harvoin pitävät paikkaansa.

Maine ei ole se mitä olet vaan se mitä muut luulevat sun olevan.

• ppp---

Joo... Tiedätkö... Pidä vaan se toinen, ootte oikein sopivia toisillenne, yhtä luusereita. Ja tiedoksi: ei olla oltu kavereita sitten kevään - KIITOS SINUN. Se ihminen kävi mun kimppuun ja meinasi työntää mut parvekkeelta silloin. Oli ihan senteistä kiinni, että olen tässä. Ja mitä vitun pahaa olen sille tehnyt? Aina yrittänyt kannustaa ja tukea. Ilmeisesti ansaitsen sellaisen kohtelun silti. Ja silti sillä on mielestään oikeus puhua paskaa musta ympäriinsä? Se on ihan vitun sairas persoona, yhtälailla oikeastaa kun sinäkin. Syytän sua siis yhtä paljon. Menkää, rakasakaa toisianne! Sovitte totisesti hyvin yhteen pellet, rumat, luuserit. Oksetatte mua. Mitä tein ansaitkseni tämän kaiken? VITUN LUUSERIT!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1656
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1561
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      271
      1298
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1272
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      887
    6. 66
      854
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      65
      853
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      41
      836
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      831
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      791
    Aihe