tiesitte kuka mä olen?
Mistä sinä ja sun kaveri
31
137
Vastaukset
- junaan
Naapuri kerto.
- Junapajuna
Kaikkitietävä naapuri. On sun kaverikin kaunis. Luulin että ootte molemmat musta kiinnostuneita.
- silleekatohei
Me palkattiin yksityisetsivän.
- Etsiväköpäättää
No kummalle mä kuulun?
- silleekatohei
Etsiväköpäättää kirjoitti:
No kummalle mä kuulun?
Sille toiselle tietty.
- Okeisillejust
silleekatohei kirjoitti:
Sille toiselle tietty.
Valaiseva vastaus. Eikö sua kiinnosta? Näytit ainakin siltä.
- muutenkyllä
Okeisillejust kirjoitti:
Valaiseva vastaus. Eikö sua kiinnosta? Näytit ainakin siltä.
Jakikset ei mun juttu, sori!
- Tarviinetsivän
muutenkyllä kirjoitti:
Jakikset ei mun juttu, sori!
Ai sä luulet niin. Ootko sä se tummempi?
- johonkinverrattain
kyllä
- silleekatohei
Tarviinetsivän kirjoitti:
Ai sä luulet niin. Ootko sä se tummempi?
Niin siis hiuksilta kyllä, en iholtani.
- Juuurise
silleekatohei kirjoitti:
Niin siis hiuksilta kyllä, en iholtani.
Sä oot hyvän näköinen tiesitkö?
- silleekatohei
Juuurise kirjoitti:
Sä oot hyvän näköinen tiesitkö?
No en kyllä silleen itseäni katso.
- Oletkaunis
silleekatohei kirjoitti:
No en kyllä silleen itseäni katso.
No mutta oot kuitenkin. Luulin että tajuat sen. Hyvä että olet tiukkis luonne. Ei toisaalta näy ulospäin. Tämä sun kaveri on aika mahdoton nainen.
- onhantuo
Oletkaunis kirjoitti:
No mutta oot kuitenkin. Luulin että tajuat sen. Hyvä että olet tiukkis luonne. Ei toisaalta näy ulospäin. Tämä sun kaveri on aika mahdoton nainen.
Mutta hyvä ystävä.
- silleekatohei
Oletkaunis kirjoitti:
Kaikkihan me vähä ollaan joskus mahdollisia ja mahdottomia. ;)
- Friikkiyökeskustelu
onhantuo kirjoitti:
Mutta hyvä ystävä.
Onpa tämä friikki keskustelu. Kukaan ei tiedä mistä on kyse, ellette kerro. Onko sulla jo mies? Mä en varmaan saa sun kaveria. Se ei uskalla.
- Järjelläajateltu
silleekatohei kirjoitti:
Kaikkihan me vähä ollaan joskus mahdollisia ja mahdottomia. ;)
Susta mä mietin joskus että olisit varmaan aika mahdottoman hyvä. Sori jos nolottaa. Ihan järjellä vaan ajattelin.
- silleekatohei
Järjelläajateltu kirjoitti:
Susta mä mietin joskus että olisit varmaan aika mahdottoman hyvä. Sori jos nolottaa. Ihan järjellä vaan ajattelin.
En punastunut jos sitä meinasit. melkein pissin vain mummoalkkareihini. ;DD
- Vastaajosuskallat
silleekatohei kirjoitti:
En punastunut jos sitä meinasit. melkein pissin vain mummoalkkareihini. ;DD
Ei ollut tarkoitus herättää sellaista reaktiota. :D Mutta olitko musta ikinä kiinnostunut? Mä voisin sun kanssa yrittää. Tietysti aika epärealistinen ajatus kun ottaa kaiken huomioon mutta kuitenkin.
- kylläolin
Vastaajosuskallat kirjoitti:
Ei ollut tarkoitus herättää sellaista reaktiota. :D Mutta olitko musta ikinä kiinnostunut? Mä voisin sun kanssa yrittää. Tietysti aika epärealistinen ajatus kun ottaa kaiken huomioon mutta kuitenkin.
Kaikesta huolimatta.
- Senymmärrän
kylläolin kirjoitti:
Kaikesta huolimatta.
Mieltä lämmittävää. :) Mutta olitko vähän liian järkevä tekemään mitään. Ymmärrän sen täysin. ;D
- tekemään
Senymmärrän kirjoitti:
Mieltä lämmittävää. :) Mutta olitko vähän liian järkevä tekemään mitään. Ymmärrän sen täysin. ;D
mitä mitään?
- Kiinnostuinsusta
tekemään kirjoitti:
mitä mitään?
No musta vaan näytti siltä että aika kurissa olit kaikin tavoin. Joskus vaan ohimennen huomasin jotain. Niin ja tottakai se on pinnallista huomata joku koska se on niin kaunis.
- taidankeskustella
Kiinnostuinsusta kirjoitti:
No musta vaan näytti siltä että aika kurissa olit kaikin tavoin. Joskus vaan ohimennen huomasin jotain. Niin ja tottakai se on pinnallista huomata joku koska se on niin kaunis.
"väärän" henkilön kanssa. Esim. joskus-ilmaisuista tulee sellainen vaikutelm, että tapaamisia olisi ollut useampaan otteeseen.
- Vaistoatms
taidankeskustella kirjoitti:
"väärän" henkilön kanssa. Esim. joskus-ilmaisuista tulee sellainen vaikutelm, että tapaamisia olisi ollut useampaan otteeseen.
No tällä palstalla se ei liene mikään yllätys. :D Hauska ajatus kuitenkin jos menisi oikealle. Eikä siis olla tapailtu eikä mitään enkä tiedä mitä ajattelet. Se oli vaan hämärä vaikutelma joka jostain synty kauan sitten. Jos totta puhutaan niin mulla meni pasmat oikein kunnolla sekaisin äsken. Hyvä jos ei välittynyt tekstiin. On tämä hullua.
- etunimellä
pääsee jo pitkälle...
- Mikäseonkerro
Pääsee.
- Siitämemolemmatkuultu
Niin pikkulinnut kertoi. Eiköhän meidän tekemiset yleensä tule kylillä tiedoksi. Siitähän me molemmat sinut tunnetaan. Meillä jokaisella kun on maine joka juoksee edessämme vaikka emme sitä haluaisi. Pieni on tämä maailma aina joku tuntee jonkun ja siitä se sitten lähtee.
- Hyväteoria
Miten pikkulinnut tietää tällaisesta?
- tunnettekooikeasti
tiedätkö, että juorut harvoin pitävät paikkaansa.
Maine ei ole se mitä olet vaan se mitä muut luulevat sun olevan.
- ppp---
Joo... Tiedätkö... Pidä vaan se toinen, ootte oikein sopivia toisillenne, yhtä luusereita. Ja tiedoksi: ei olla oltu kavereita sitten kevään - KIITOS SINUN. Se ihminen kävi mun kimppuun ja meinasi työntää mut parvekkeelta silloin. Oli ihan senteistä kiinni, että olen tässä. Ja mitä vitun pahaa olen sille tehnyt? Aina yrittänyt kannustaa ja tukea. Ilmeisesti ansaitsen sellaisen kohtelun silti. Ja silti sillä on mielestään oikeus puhua paskaa musta ympäriinsä? Se on ihan vitun sairas persoona, yhtälailla oikeastaa kun sinäkin. Syytän sua siis yhtä paljon. Menkää, rakasakaa toisianne! Sovitte totisesti hyvin yhteen pellet, rumat, luuserit. Oksetatte mua. Mitä tein ansaitkseni tämän kaiken? VITUN LUUSERIT!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841656Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691561Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711298Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691272- 56887
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65853- 41836
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791