Väliaikaisia eläkkeitä tulette saamaan

määräaikainenkuolema

Teillä liikkuu vielä yksisormi, olette täysin työkykyinen naulakoksi.

8

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jooooooooo

Ei käsiä tyarvitse.Koreja voi punoa varpaillaankin,joten kannustimia löytyy kuntoutukseen

• nsdsdsd

Eiköhän kaikkien eläkkeet ole väliaikaisia. Tuskin jää kukaan niitä ikuisesti nauttimaan.

• milloineläkkeelle

Ei jää ei,mutta jos senin aikaa nauttisi kun on vielä paineita putkissa.

Tokkopa ihmiset sen pidempää työskentelevät ,vaikka kuinka eläkeikää nostavat jos on terveys mennyt. Eläkettä tai ei niin jollain lailal toimeentulo on näille sitten turvattava.

Eikai ihmisiä ole mitään järkeä roikottaa työnhaussa kortistossa jos selkeästi nähdään,että vuosiin ei ole työllstynyt ja työvoimapaoliittisin keinoinkinn on tuloksettomasti jäänyt työ saamatta.Eläkkeelle henkilö silloin kuuluu ,eikä työttömäksi työnhakijaksi.

• EssonBaariin__

Aina toki voi päättää päivänsä sille " omalle eläkepäätökselle" ei Sipilän hallitukset mitään mahda. Niitähän ei kiinnosta kansalaiset kuin veronmaksaja ja raha mielessä.

• syrjäytynyt

Onko se eutanaasia laki jo voimassa, vai pitääkö vielä odotella?

• dfgdgd

Oli yksi viisas lääkäri. Kysyi heti: Kauanko olet ollut työtttömänä, näki, edttä työttömyys on tämän ihmisen pahin vihollinen., syö miestä. Ehdotti heti eläkettä. Osasi ottaa KOPIN oikealla hetkellä ja eläke tuli pysyvä, ei tarvinnut roikkua kenenkään mielivaltaisuuksien kohteena. Osasi vedota oikeisiin asioihin. Nyt ollaan myös oikealla suunnalla tässä 60 v. eläketukiasiassa. Saisi olla vain pysyvä ratkaisu eikä kertaluonteinen. Kaikki joista ei enää ole töihin ja jotka roikkuvat kortistossa vuosikaudet, pois sieltä vaan ja eläkkeelle, olisi huomattavasti inhimillisempää. Se kertoisi ihmisestä välittämisestä.

• vaikeaaon87

Mutta mistä sellaisen lääkärin löytää joka kirjoittaa kunnon lausunnon siitähän siinä on kysymys.Huono b todistus ei irtoa eläke ei.

• kaikkeen_tottuu

Tämä työkyvyttömyyseläkkeiden kumoaminen saa jo koomisia piirteitä omassa tapauksessani. Hain lääkärin b-todistukselle työkyvyttömyyseläkettä toiseen kertaan. Olin viimeksi töissä 2001 ja painostettiin pois työttömyysturvan piiristä 8 vuotta,

Kela hylkäsi eläkkeenhakuun liittyvän sairasloma-anomukseni sillä perusteella että kykenen hoitamaan edelleen talouttani eli olen tullut toimeen toimeentulotuen minimillä jo 16 vuotta enkä ole silti veloissa.

Nyt on valitus menossa vakuutusoikeudessa. Aikaisemmin Kela käytti myös perusteluna hylkyyn sitä että minulla ei ole muka ammattia eikä ammattikoulutusta vaikka olen ollut yli 20 v yhtäjaksoisesti työelämässä viime vuosituhannella.

Joo sormet liikkuu vielä ja pääsen ylös sängystä. Tragikoomista touhua. Kai se yhteiskunta sitten kuvittelee säästävänsä kun ei päästä eläkkeelle vaikka ikää jo 61v.

Löysässä hirressä on roikuttu jo siis kohta 17 v mikä lienee pidempi aika kuin rangaistus harkistusta murhasta. Sais kyllä joku vieras valta valloittaa tämän maan minun puolestani - ainakaan ei huvita yhtään millään tavalla puolustaa tämän maan valtaapitäviä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5044
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      2452
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1280
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      100
      1247
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1200
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1084
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      883
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      835
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      753
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      35
      722
    Aihe