Teiden likaaminen maansiirto ajoissa

mutavelli

Laittakaa kaupungille palautetta jos kohtaat tien jossain mikä on mudassa ja liedussa, kiviä tiellä, sotkee kaikki autot ja tekee tiet liukkaiksi.

6

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikea_osoite

Vielä parempi on laittaa se palaute tien ylläpitäjälle, joka monesti on ely-keskus eikä kaupunki. On turha vaivata ongelmilla niitä, joille ne eivät kuulu.

• damiis

Ota harja handuun ja puts puts!

• sipulikos

Miksi? Ja sama maalla kun maajussit sotkee tiet savella ja lannalla, eli otatko harjan ja.....

• anti-eteläsuomalainen

Täällä taas itseään täynnä olevat eteläsuomalaiset uhoavat. Lopettakaa valitus ja ryhtykää itse hoitamaan niitä maansiirtoajoja sekä "maajussien" hommia. Sittenpähän saatte ihan itse siivota sotkunne eikä tarvitse vinkua kellekään.

Kusipäiset eteläsuomalaiset luulevat, että koko maailma pyörii heidän ympärillään eikä suurin osa heistä edes tiedä mistä esim. maito tulee. Niin, mistä se maito tulee, aloittaja? Etpä taida tietää.

• Ygiugkg

Minä haen maitoni lähikaupasta. Sinne se tulee meijereistä eri puolelta Suomea, joskus jopa ulkomailtakin. Meijerit taasen saavat maitoraaka-aineensa maajusseilta ja taas eri puolelta Suomea tai ulkomailta.

Ihan heti en keksi suoraa yhteyttä maansiirtoajojen ja maajussien teiden sotkemisen ja maitoni välillä. Mutta enpä anna sen häiritä. Maitoakaan en nyt kovin paljoa juo ja osaan pestä itse ja pesettää autoni tarvittaessa.
        Niin ja olen eteläsuomalainen ja minun maailmani todella pyörii ensisijaisesti itseni ympärillä. Sehän on aika luonnollista ja näin varmasti tapahtuu siellä 'perämettissäkin' eli itse kunkin osalta oma maailmansa ei varmasti pyöri kovin kaukana itsestä.

• MeniSivuraiteille
        Ygiugkg kirjoitti:

Minä haen maitoni lähikaupasta. Sinne se tulee meijereistä eri puolelta Suomea, joskus jopa ulkomailtakin. Meijerit taasen saavat maitoraaka-aineensa maajusseilta ja taas eri puolelta Suomea tai ulkomailta.

Ihan heti en keksi suoraa yhteyttä maansiirtoajojen ja maajussien teiden sotkemisen ja maitoni välillä. Mutta enpä anna sen häiritä. Maitoakaan en nyt kovin paljoa juo ja osaan pestä itse ja pesettää autoni tarvittaessa.
        Niin ja olen eteläsuomalainen ja minun maailmani todella pyörii ensisijaisesti itseni ympärillä. Sehän on aika luonnollista ja näin varmasti tapahtuu siellä 'perämettissäkin' eli itse kunkin osalta oma maailmansa ei varmasti pyöri kovin kaukana itsestä.

Niin, mitäpä se minuakaan kiinnostaa sen enempää mistä ja miten tuotteen valmstajat raaka-aineensa hankkivat maidonkaan osalta kuin muunkaan tuotteen.
        Minä ostan tuotteen ja oletan luonnollisesti, että se on valmistettu asiallisesti ja siten, ettei siitä ole vaaraa minulle tai kenellekään muullekaan. Jos paljastuu muuta, niin tietysti vaihdan toiseen vastaavaan tuotteeseen.
        Näinhän se markkinataloudessa toimii...

Ruoka on välttämätön tuote siinä kuin moni muukin eikä sen valmistamisen raaka-aineketju kiinnosta periaatteessa yhtään enempää. Kotimaisuus pärjää, jos se on hinta-laatusuhteeltaan kilpailukykyinen ja muutkin valmistukseen ja raaka-aineketjuun liittyvät asiat ovat kunnossa.

Näin ollen itse tämän ketjun varsinaisen asian, teiden sotkeminen, ei liity yhtään enempää kaupassa myytävään maitoon, kun moneen muuhunkaan kaupan tuotteeseen ja niiden valmistuksessa käytettäviin raaka-aineisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2691
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      154
      1290
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1145
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      979
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      939
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      879
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      875
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      865
    Aihe