Maahanmuuttokriitikot, miksi ei työ kiinnosta?

Onko kiva mölistä netissä koko päivä?

20

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletkotyötön

      Töihin siitä aloittja. Olet rasisti, haittaat ihmisten mielipiteenvapautta.
      Eikö sinulla ole parempaa tekemistä?
      Tämä on 60 palsta, moni on jo eläkkeellä, tehnyt enemmän töitä kuin itse tulet koskaan tekemään.

    • Täysin palvenneena eläkkeellä.

    • Hornimanns

      Suurin osa maahanmuuttokriitikoista on työelämässä. Jonkunhan täällä on veroja maksettava että saadaan muualta tuodut loiset elätettyä.

      • määniipaljihmettele

        ooks sää parantolasts karannu?


    • Somalistiensomalisti

      Vatineidesi taso ja nimimerkki jossa on ilmeisesti sinun syntymävuotesi viittaa siihen että sinä itse et ole työelämässä vaikka ikäsi puolesta sinun pitäisi olla vielä ja todella pitkään.
      Olet omasta mielestäsi suvaitsevainen ja syytät muita rasismista. Itse puolestasi lokeroit ihmisiä. Sanojasi juoppo, läski, rasisti, ei voi pitää kovin suvaitsevaisena. Noista sinun kommenteistasi nousee päällimmäisenä pintaan sana myötähäpeä.
      Maahanmuuttajatkin ovat opetelleet nuo sanat. Olen heidän kuullut kutsuvan mm. Bussikiskia noilla sanoilla kun heiltä vaaditaan matkalippu.
      Olet myös siinä suhteessa aika yksikertainen ihminen koska luulet että kaikki työssä käyvät olevat töissä vain klo 8-16 maanantaista pejantaihin.

      • pakkotöihinvaltiolle

        me elätetään tollaset suvakit duunarina vedän tollasia pataan kuten 67


      • pakkotöihinvaltiolle kirjoitti:

        me elätetään tollaset suvakit duunarina vedän tollasia pataan kuten 67

        Ryssä on vihainen


    • jfgaepjj

      Onko suvakin lörtsy jäänyt ilman mustaa patonkia kun on noin huonolla päällä??

    • höllölyyjö

      Miten tiedä että joku olla netis koko päivää, jollei ole sielä
      aina itse? Oletko jo suunnitellut ne työpaikat kaikile
      maahanmuuttajille? Miksei muillekin.

    • xlautanenx

      Olen eläkkeellä. Työelämässä olin 40 vuotta. Olen realisti ja vastustan islamisaatiota ja hallitsematonta irakilaismiesten haittamaahanmuuttoa.
      Jokaisen järkevän ihmisen tulee toimia näin.
      Helsingin kupassa eläville tyhjäntoimittajille ja paskanjauhajille ei saa antaa valtaa.
      Tawja Halonen on näiden kulttuuri marskilaisten johtohahmo. Haluavat tuhota Suomen kulttuurin ja isänmaan.

      • hahahhahahahaha

        Sen lisäksi olet vielä kommunisti. Tyhmä, läski ja kommunisti. Siinähän onkin kestettävää.

        Surkea punaviher räkä joka räksyttää tyhjää oloaan tällä palstalla. Eikä se räksyttäminenkään tosiasioita muuksi muuta.


      • jotainrealitettia

        On sillä hyvin sitä kuvaama nimimerkki


      • hahahahahahhahah

        kommunisti alkaa jo hiiltyä!:D


    • 4shit

      Työ todellakin kiinnostaisi. Ja tällä hetkellä jos pyydettäisiin vapaaehtoistyöhön poistamaan maahantunkeutujia ilman aseita tai aseellisesti, hyppäisin heti sillä sekunnilla penkiltä ylös ja lähtisin.

      • hahahahahahha

        Jäi kommunistin levysoitin jumiin? Läski-läski-läski-läski......


      • Jackaasi67

        Khihhhihihii! JakkiaasiLäskiPäski67! Khihhihihii!

        KikkeliKakkeliPippeliKakka! Khihhihihii! KännissäPännissäLäskiPäskiKakkaPimppi! Khihhihihii!

        JakkiaasiLäskiPäskiLorttoPortto67! Khihhihihiii!


      • 4shit

        Kännissä olen parhaimmillani. Ja "läskipäät" lähtisivät jouheasti mukaan.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1290
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1117
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      934
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      798
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe