Maahanmuuttokriitikot, miksi ei työ kiinnosta?

Onko kiva mölistä netissä koko päivä?

20

81

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletkotyötön

      Töihin siitä aloittja. Olet rasisti, haittaat ihmisten mielipiteenvapautta.
      Eikö sinulla ole parempaa tekemistä?
      Tämä on 60 palsta, moni on jo eläkkeellä, tehnyt enemmän töitä kuin itse tulet koskaan tekemään.

    • Täysin palvenneena eläkkeellä.

    • Hornimanns

      Suurin osa maahanmuuttokriitikoista on työelämässä. Jonkunhan täällä on veroja maksettava että saadaan muualta tuodut loiset elätettyä.

      • määniipaljihmettele

        ooks sää parantolasts karannu?


    • Somalistiensomalisti

      Vatineidesi taso ja nimimerkki jossa on ilmeisesti sinun syntymävuotesi viittaa siihen että sinä itse et ole työelämässä vaikka ikäsi puolesta sinun pitäisi olla vielä ja todella pitkään.
      Olet omasta mielestäsi suvaitsevainen ja syytät muita rasismista. Itse puolestasi lokeroit ihmisiä. Sanojasi juoppo, läski, rasisti, ei voi pitää kovin suvaitsevaisena. Noista sinun kommenteistasi nousee päällimmäisenä pintaan sana myötähäpeä.
      Maahanmuuttajatkin ovat opetelleet nuo sanat. Olen heidän kuullut kutsuvan mm. Bussikiskia noilla sanoilla kun heiltä vaaditaan matkalippu.
      Olet myös siinä suhteessa aika yksikertainen ihminen koska luulet että kaikki työssä käyvät olevat töissä vain klo 8-16 maanantaista pejantaihin.

      • pakkotöihinvaltiolle

        me elätetään tollaset suvakit duunarina vedän tollasia pataan kuten 67


      • pakkotöihinvaltiolle kirjoitti:

        me elätetään tollaset suvakit duunarina vedän tollasia pataan kuten 67

        Ryssä on vihainen


    • jfgaepjj

      Onko suvakin lörtsy jäänyt ilman mustaa patonkia kun on noin huonolla päällä??

    • höllölyyjö

      Miten tiedä että joku olla netis koko päivää, jollei ole sielä
      aina itse? Oletko jo suunnitellut ne työpaikat kaikile
      maahanmuuttajille? Miksei muillekin.

    • xlautanenx

      Olen eläkkeellä. Työelämässä olin 40 vuotta. Olen realisti ja vastustan islamisaatiota ja hallitsematonta irakilaismiesten haittamaahanmuuttoa.
      Jokaisen järkevän ihmisen tulee toimia näin.
      Helsingin kupassa eläville tyhjäntoimittajille ja paskanjauhajille ei saa antaa valtaa.
      Tawja Halonen on näiden kulttuuri marskilaisten johtohahmo. Haluavat tuhota Suomen kulttuurin ja isänmaan.

      • hahahhahahahaha

        Sen lisäksi olet vielä kommunisti. Tyhmä, läski ja kommunisti. Siinähän onkin kestettävää.

        Surkea punaviher räkä joka räksyttää tyhjää oloaan tällä palstalla. Eikä se räksyttäminenkään tosiasioita muuksi muuta.


      • jotainrealitettia

        On sillä hyvin sitä kuvaama nimimerkki


      • hahahahahahhahah

        kommunisti alkaa jo hiiltyä!:D


    • 4shit

      Työ todellakin kiinnostaisi. Ja tällä hetkellä jos pyydettäisiin vapaaehtoistyöhön poistamaan maahantunkeutujia ilman aseita tai aseellisesti, hyppäisin heti sillä sekunnilla penkiltä ylös ja lähtisin.

      • hahahahahahha

        Jäi kommunistin levysoitin jumiin? Läski-läski-läski-läski......


      • Jackaasi67

        Khihhhihihii! JakkiaasiLäskiPäski67! Khihhihihii!

        KikkeliKakkeliPippeliKakka! Khihhihihii! KännissäPännissäLäskiPäskiKakkaPimppi! Khihhihihii!

        JakkiaasiLäskiPäskiLorttoPortto67! Khihhihihiii!


      • 4shit

        Kännissä olen parhaimmillani. Ja "läskipäät" lähtisivät jouheasti mukaan.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      152
      6409
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3868
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1995
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1488
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe