Hei!
Minulla on varsinainen opinto-oikeus Jyväskylän yliopiston humanistiseen tiedekuntaan. Sain kiintiöpaikalla oikeuden terveystieteen ilmaisiin opintoihin JY:n avoimeen yliopistoon. Olenko oikeutettu opintotukeen, jos suoritan pelkkiä avoimen kursseja (jotka ovat minulle varsinaisena tutkinto-opiskelijana ilmaisia) vai pitääkö minun suorittaa varsinaisia tiedekunnan opintoja, jotta tukia ei peritä takaisin? Ei oikein kiinnosta mikään muu kuin nuo terv.tieteen opinnot. Kandidaatin tutkinto minulla jo on.
Avoin yliopisto, opinto-oikeus ja opintotuki
Pohdin
1
166
Vastaukset
- juutaiei
Niinpä. Sinullahan on oikeus opintotukeen humanistisen tiedekunnan tutkinto-opintojen perusteella. Ilmeisesti maisterivaihe menossa? Liittäisitkö nuo terveystieteen opinnot maisterin tutkinnon sivuaineeksi? Silloin mitään ongelmaa ei ole, kunhan opintopisteitä kertyy riittävästi. Tee edes jotain myös pääaineestasi.
Jos ajattelit jättää humanistisen tiedekunnan ja opiskella vain avoimessa yliopistossa, liikut hyvin epävarmoilla vesillä riippumatta siitä, millä tavalla olet opinto-oikeuden saanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146