Hei!
Minulla on varsinainen opinto-oikeus Jyväskylän yliopiston humanistiseen tiedekuntaan. Sain kiintiöpaikalla oikeuden terveystieteen ilmaisiin opintoihin JY:n avoimeen yliopistoon. Olenko oikeutettu opintotukeen, jos suoritan pelkkiä avoimen kursseja (jotka ovat minulle varsinaisena tutkinto-opiskelijana ilmaisia) vai pitääkö minun suorittaa varsinaisia tiedekunnan opintoja, jotta tukia ei peritä takaisin? Ei oikein kiinnosta mikään muu kuin nuo terv.tieteen opinnot. Kandidaatin tutkinto minulla jo on.
Avoin yliopisto, opinto-oikeus ja opintotuki
Pohdin
1
161
Vastaukset
- juutaiei
Niinpä. Sinullahan on oikeus opintotukeen humanistisen tiedekunnan tutkinto-opintojen perusteella. Ilmeisesti maisterivaihe menossa? Liittäisitkö nuo terveystieteen opinnot maisterin tutkinnon sivuaineeksi? Silloin mitään ongelmaa ei ole, kunhan opintopisteitä kertyy riittävästi. Tee edes jotain myös pääaineestasi.
Jos ajattelit jättää humanistisen tiedekunnan ja opiskella vain avoimessa yliopistossa, liikut hyvin epävarmoilla vesillä riippumatta siitä, millä tavalla olet opinto-oikeuden saanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1042210En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222201- 482053
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131462Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 301376
- 951151
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201056- 261026