Ketä menneitä/nykyisiä toimijoita on kuultu Lakivaliokunnassa, liittyen Yksityisen pysäköinninvalvonnan (mahdolliseen) tulevaan lakiin?
Lakivaliokunta?
7
147
Vastaukset
- noooh
ei käy kateeksi niitä jotka Oikeuteen asti menevät... siellä skagaa polvet hotten tottia ja ääni vetää vibraattoa pahemmillakin venkuloilla... valintoja valintoja...
- HKouv
Eikö siellä kuultu Sireeniä ja Mustosta, nämä muut ohitettiin kun olivat La amatöörejä?
- tepatepatepate
Ei siellä enää kuulla ketään, nykyinen tilanne on jo vakiintunut käytäntö. Luikurit voi yrittää kikkailla maksujensa kanssa, niin kuin kaikilla muillakin elämän alueilla, ja useimmiten yritykset päättyvät kipeisiin ja kalliisiin oppeihin kun lakituvassa taotaan herran nuhdetta uhoajien päihin.
Totta! ainut tilanne välttää maksut on se jos sitä peritään omistajalta, omistaja ei ole kuski ja parkkifirma ei saa itse selville kuskia
- pösilööpösilöö
Bussissa kirjoitti:
Totta! ainut tilanne välttää maksut on se jos sitä peritään omistajalta, omistaja ei ole kuski ja parkkifirma ei saa itse selville kuskia
Jaaha, 1516 taas avolle päässyt.
- MiaG
Lakivaliokunta....ei ole oikeus, pösilöt!
- edustajajokaolipaikalla
Eiköhän tuolla käynyt ainoastaan Q-Park Oy ja ParkPatrol Oy?
Lisäksi kävi jotain yliopiston proffia?
Laki on jäissä, muita ei kutsuttu/eikä kutsuta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433117- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082356- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851425- 391300
- 821159