Kellot aina ajassa

JaSeSoi

35

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laskuri

      Laskenta alkaa:

      3 153

    • Laskuri

      3 235

    • EiEIJaEI

      Myö ei ennää kiännetä kelloja.
      Hullun hommaa.
      Se on loppu nyt.

    • molppi

      Allekirjoitin sen ja myös aloitteen koulujen tekstiilityön korvaamiseksi rakentamisen ja remontoinnin opetuksella.

      • ValinnanVapaus

        Kannatan valinnanvapautta.
        Tekstiilityötä ja remontointia ja rakentamista. Kaikista jotain kursseja kaikille.


    • SystemOfaDown

      Työttömän ei tarvii, antaa olla aina normiajassa.
      Kukaan ei kaipaa kuitenkaan...

    • ilipo

      Unirytmi männöö sekasin ku vonkoo kolomee asti yöllä ajan kiäntöö.

    • Laskuri

      3 485

    • Laskuri

      3 654

    • uipoplök

      Eikös niitä kelloja soiteta aleppolle

    • Laskuri

      3 826

    • turhia-aloitteita-

      Miksi kansalaisten olisi tuo aloite tehtävä? Eikö tällainen kannatettava asia pitäisi hoitaa eduskunnassa ilman kansalaisaloitetta. Jos edustajat eivät kykene oma-aloitteisesti asiaa hoitamaan, niin mitä me edustajilla teemme.

      • Laskuri

        Samaa mieltä.

        5 370


    • silleensemenee

      Kello on aina oikeassa ajassa kun hankkii sateliitista päivittävän kellon. Ei tarvitse siirrellä viisareita.

    • Laskuri

      5 780

    • Laskuri

      5 960

    • HullunHommaa2

      Moni vanhus pudottaa ja rikkoo kellon sitä kurotellessaan.
      Tai putoaa itse ja loukkaantuu !!!

      Tämä on vain yksi valtaapitävien käskytyskeino.... sinä saatanan kansalainen kääntelet vaikka kelloja KUN MINÄ "vallassaolija" KÄSKEN.
      Pysy nöyränä ja tottele valtiovaltaa.

      Tällä käännetään tahallaan huomio pois muista "vastaavista HULLUN-HOMMAA-asioista" kuten
      "SYVÄITKÄÄ JÄ MÄKSÄKÄÄ, SÄÄTÄNÄT".

    • Laskuri

      6 389

    • Synergiaaa

      Niin muutetaan kellot pysyvästi 'kesä' eli Moskovan aikaan

      • Kdndmldld

        Sopii! Lisätäänkö lippuun samalla suikale punaista väriä? Iltoja Pietarista!


      • Kfkkdkd

        Sori, iltapäiviä piti toivotella!


      • fcvbgnhjm

        Ehdottomasti kesäaikaan, koska sillä saa pimeimmällä ajalla tunnin valoa iltapäivään. Aamuhämärä on taasen ok.


    • Valitettavasti tämä on niitä EU:n viisaita päätöksiä.Eikä suomi voi siitä erota.

    • SuomiEnsinRyssänValtaan

      Mutta kunhan Suomiensin ja Ilja Janitskin pääsetvät påättämään niin Moskovan ajassa ollaa ja pysytään ikuisesti

    • Laskuri

      6 973

    • ei-ymmärrä

      Kunhan aloittaja ensi opettelisi kirjoittamaan suomenkieltä että ymmärtäisi koko jutun! Mitä ihmettä oikein yrität kertoa?

      "laittakkee" - siis mitä?
      "sannaa" - kuka Sanna?

      • NilkkaMikäPilkka

        Onhan toki valitettavaa, että olet täyttä ymmärrystä vailla?

        Sana suomen kieltä kirjoitetaan erikseen.
        Ensi, kuuluu olla muodossa ensin.
        Unohtuiko pilkku, että?


    • Laskuri

      7 354

    • laskuri

      7 586

    • Laskuri

      7 874

    • Laskuri

      8 274

    • Laskuri

      10 034

    • Laskuri

      10 082

    • Laskuri

      10 267

    • Laskuri

      10 375

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe