Miten teillä ihmiset on elämä sujunut ablaation jälkeen. Minulle on rytmihäiriöiden jälkeen tehty n.8kertaa rytmin siirto,mutta ei pysynyt sydän rytmissä,siispä minulle on tehty Tays:ssa 3kertaa katetriablaatio,ensimmäisellä kerralla tuli sydämeen reikä,mutta selvisin. Viimeisin ablaatio tehtiin kesäkuussa 2015 ja syksyllä vielä aika heikossa kunnossa,mutta vuoden 2016 alkutalvesta iski uudelleen Lapin-hulluus ja kävin treenaamaan kuntoani paremmaksi ja kunto koheni ja kävin siskon pojan kanssa kahdeksan päivän rinkka-varaustupareissun Saariselkä-Kiilopään alueella kesäkuun alkupuolella ja hyvin meni.Tästä innostuunena lähdin syyskuussa teltta-rinkkareissulle Lappiin.Matka oli hieno,mutta melko rasittava edestakaisen 14,5tunnin linja-automatkoineen.Kotiin tultuani kävin hierojalla ja lähdin kuntosalille parin päivän jälkeen,mutta sydän ei tykännyt hyvää.Täälä hetkelläkään sydämeni ei ole 100kunnossa ja minulla on kardeologille soittoaika parin viikon päästä.
Miten teillä muilla katetriablaation kokeneilla elämä on mennyt ? Kuinka paljon pystytte rasittamaan sydäntä ?Oletteko käyneet vastaavilla reissuilla ?
Terveisin Antsa
Elämää vuosi katetriablaation jälkeen
rinkkamatkaaja
1
182
Vastaukset
- tykytyksiä
Mulla tulee kohta vuosi ablaatiosta ja toivottavasti ainoasta.kertaakaan ei ole rytmi mennyt pois päältä.lisäreitä kyllä melkein päivittäin,mutta niitähän sen ei pitänyt poistaakkaan.toivoa on siis että ablaatio auttoi.en harrasta noin kovaa kuntoilua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1333708Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362151- 1482024
- 1051986
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161689- 861619
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2891469- 1231371
- 791235