Miten teillä ihmiset on elämä sujunut ablaation jälkeen. Minulle on rytmihäiriöiden jälkeen tehty n.8kertaa rytmin siirto,mutta ei pysynyt sydän rytmissä,siispä minulle on tehty Tays:ssa 3kertaa katetriablaatio,ensimmäisellä kerralla tuli sydämeen reikä,mutta selvisin. Viimeisin ablaatio tehtiin kesäkuussa 2015 ja syksyllä vielä aika heikossa kunnossa,mutta vuoden 2016 alkutalvesta iski uudelleen Lapin-hulluus ja kävin treenaamaan kuntoani paremmaksi ja kunto koheni ja kävin siskon pojan kanssa kahdeksan päivän rinkka-varaustupareissun Saariselkä-Kiilopään alueella kesäkuun alkupuolella ja hyvin meni.Tästä innostuunena lähdin syyskuussa teltta-rinkkareissulle Lappiin.Matka oli hieno,mutta melko rasittava edestakaisen 14,5tunnin linja-automatkoineen.Kotiin tultuani kävin hierojalla ja lähdin kuntosalille parin päivän jälkeen,mutta sydän ei tykännyt hyvää.Täälä hetkelläkään sydämeni ei ole 100kunnossa ja minulla on kardeologille soittoaika parin viikon päästä.
Miten teillä muilla katetriablaation kokeneilla elämä on mennyt ? Kuinka paljon pystytte rasittamaan sydäntä ?Oletteko käyneet vastaavilla reissuilla ?
Terveisin Antsa
Elämää vuosi katetriablaation jälkeen
rinkkamatkaaja
1
246
Vastaukset
- tykytyksiä
Mulla tulee kohta vuosi ablaatiosta ja toivottavasti ainoasta.kertaakaan ei ole rytmi mennyt pois päältä.lisäreitä kyllä melkein päivittäin,mutta niitähän sen ei pitänyt poistaakkaan.toivoa on siis että ablaatio auttoi.en harrasta noin kovaa kuntoilua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2313417- 603005
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I472597Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk332538Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve792058Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä851889Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro191855Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva401832Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.911692Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli691053