Elämää vuosi katetriablaation jälkeen

rinkkamatkaaja

Miten teillä ihmiset on elämä sujunut ablaation jälkeen. Minulle on rytmihäiriöiden jälkeen tehty n.8kertaa rytmin siirto,mutta ei pysynyt sydän rytmissä,siispä minulle on tehty Tays:ssa 3kertaa katetriablaatio,ensimmäisellä kerralla tuli sydämeen reikä,mutta selvisin. Viimeisin ablaatio tehtiin kesäkuussa 2015 ja syksyllä vielä aika heikossa kunnossa,mutta vuoden 2016 alkutalvesta iski uudelleen Lapin-hulluus ja kävin treenaamaan kuntoani paremmaksi ja kunto koheni ja kävin siskon pojan kanssa kahdeksan päivän rinkka-varaustupareissun Saariselkä-Kiilopään alueella kesäkuun alkupuolella ja hyvin meni.Tästä innostuunena lähdin syyskuussa teltta-rinkkareissulle Lappiin.Matka oli hieno,mutta melko rasittava edestakaisen 14,5tunnin linja-automatkoineen.Kotiin tultuani kävin hierojalla ja lähdin kuntosalille parin päivän jälkeen,mutta sydän ei tykännyt hyvää.Täälä hetkelläkään sydämeni ei ole 100kunnossa ja minulla on kardeologille soittoaika parin viikon päästä.
Miten teillä muilla katetriablaation kokeneilla elämä on mennyt ? Kuinka paljon pystytte rasittamaan sydäntä ?Oletteko käyneet vastaavilla reissuilla ?
Terveisin Antsa

1

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tykytyksiä

Mulla tulee kohta vuosi ablaatiosta ja toivottavasti ainoasta.kertaakaan ei ole rytmi mennyt pois päältä.lisäreitä kyllä melkein päivittäin,mutta niitähän sen ei pitänyt poistaakkaan.toivoa on siis että ablaatio auttoi.en harrasta noin kovaa kuntoilua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      133
      3708
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      36
      2151
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      148
      2024
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      105
      1986
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1773
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1689
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      86
      1619
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      289
      1469
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1371
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      79
      1235
    Aihe