http://www.kauppalehti.fi/uutiset/ulosottovirasto-myy-sakke-jarvenpaan-luksuskotia--meneeko-miljoonan-euron-raja-rikki/S5fVYuPx?ref=iltalehti:f11b?utm_source&utm_medium=boksi&utm_campaign=AlmaInternal
'
'
'
Järvenpäällä menee kaikki ulosottoon. Silti Kontiolahdella ollaan niin tyhmiä, että luotetaan Sakkeen. Jos perkele aikuinen mies ei saa edes omia pisneksiään hoidettua, niin on se saatana, että pitää etelänpellen päästä vielä vetää Karjalakin konkurssiin. Perkele!
Persaukinen Sakke Järvenpää huseeraa Gonalla!
4
575
Vastaukset
- Eläkööönsakejärvenpääää
Kyllä me kunnassa uskomme, että Sakke Järvenpää selviää ongelmistaan tai ainakin ne siirtyvät. Pistää Kontioloikan osakkeensa myyntii ja jopa rahaa ropisee ja merenrantaresidenssikin pelastuu.
- kuslax
Voudille meni! Sakke, älä pilaa K-lahtea!
- TakuuVihje
NO MUTTA NYTHÄN MÄ VASTA SEN HOKASIN!
Siinäpä se olisi sopiva kumppani Peipontien kuninkaalle!
Eikös herra Vilponen jokin aika sitten etsiskellyt kaveria jolla olisi sijoittaa 4000€ yrityshankkeeseen! Sakke Järvenpää nyt sen verran jostain kaivaisi kun tiedossa olisi tuottava sijoitus, eli käytettyjen autonkenkaiden ja muun kaatopaikkaromun kierrätykseen, eli jälleenmyyntiin!
Kyllä herra Vilposen on nyt ehdottomasti otettava yhteyttä Järvenpäähän ettei elämäsi tilaisuus mene ohi! Varmaan suivauttaisi aikalailla jälkeenpäin ajatella hankkimatta jääneitä miljoonia. - ketkula
Kunnanjohtajahan lohdutteli ettei Järvenpään pankrotti muuta mitään. Hän on vain suurten tilaisuuksien ja tapahtumien järjestäjä, vaikka on Kontionloikka oy:n täysivaltainen osakas samalla osuudella kuin kunta eli 20%:lla.
Konsultit ne vain vievät kuntaa kuten ampumahiihdossa. Suunnitelmat vain ovat nyt paljon suuremmat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386