Vaikuttaa siltä että kaikki yh mammojen ilmot julkaistaan mutta ei muiden ! Mikä selitys milloinkin.. Ei vaatetta ole lapsilla ei ruokaa ? Esim pääkaupunki seudulla ruokajakeluita^kierrätyskeskuksia viittimisestä kiinni kenenkään tarte nälässä olla! Odotetaan
Vaan kuin manulle illallista!
Facebook jouluapua ryhmät
Ddsd
1
147
Vastaukset
- avunsaanut
Yh:t ovat profiloituneet köyhiksi selviytyjiksi. Kun joku vaan sanookin "Yh" niin heti aatellaan et siinäpä urhea nainen, oikea selviytyjä jota kuitenkin tarvitsee auttaa(?). Yksinäinen mies ei herätä vissiin suurta myötätuntoo ja auttamishalua, luulen.
Kiakki keräykset kohdistuu aina LAPSIperheisiin, perheettömät olkoot ilman. Ainoa taho joka auttaa perheettömiäkin on pelastusarmeija!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043