Minkä kokoinen terraario?

olen ajatellut hankkia kissan mutta olen niille allerginen. ajattelin ratkaista ongelman hankkimalla sille terraarion. osaisiko kukaan sanoa miten iso pitäisi hankkia? kiitos vastauksista
5476
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Toivottavasti toi oli tosi huoni provo.

Kissoja,koiria ym ei voi pitää terrassa.
Terraarioihin on ihan omat eläimet.
Kilpparit,liskot ym.

Ja jos olet allerginen kissalle niin ei se auta vaikka pitäisit sitä terrassa.
Altistut sille silti ja se aiheuttaa oireita.

Hei haloooo

Äänestä

hullu pitää kissaa terraariossa... sitä paitsi kellä on maksaa kahden huoneen kokosesta terrasta montaa sataa euroa... ei todennäköiseti kellään järkevällä ihmisellä...

Äänestä

Sä siis teit ton :) Eikö sulla ole parempaa tekemistä? =) T: Tiiät kyllä kuka ;)

Äänestä

Siis olihan toi vitsi??!!! Kuka täys järkinen laittais kissan terraarioon...

Äänestä

Tee itelles se terra ja pidä kisu vaan vapaana kämpässä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Tietämätön80 kirjoitti:

olen ajatellut hankkia kissan mutta olen niille allerginen. ajattelin ratkaista ongelman hankkimalla sille terraarion. osaisiko kukaan sanoa miten iso pitäisi hankkia? kiitos vastauksista

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu