Kuukauden olen pelannut jokapäivä ilta,myöhä ja päiväarvontaa jokaista 10 riviä ja eilen oli kaikki oikein 0,50cnt panoksella! 😀
Vastaukset 7
- saissee
Kenossa ei ole jaettu yli vuoteen 11\11 10\10 voittoja mutta ilmeisesti olet saanut 2\2 voiton niitä jaetaan päivittäin!!
- PelaatPaljonPOika
Minkä tason olit pelannut? Viidestä tai sitä vähemmästä numerosta saa helpostikin kaikki osumaan, jos noin paljon pelaa. :D
- painuvittuunsielutonop
veikkauksen oma maksettu tarinoitsija taas levittämässä saastetta tuossa, kaikki tietää kyllä mitä paskaa veikkaus on.
- cccclclc
Itse olen pelannut noin neljä vuotta noita paskakenoja ja tappiolla ainakin 2000e..Nykyisin en pelaa mokomia paskapelejä..
- enluovu
mä ole pelannut kenoa siitä asti kun se tuli eli varmaan lähes kymmenen vuotta päivittäin, olen voittanut kerran 8/10 euron panoksella ja sain 200e ja pari kertaa 5/5 ja silläkin 200e, ei ole häävit voitot siihen nähden mitä olen pelannut! Ja edelleen pelaan...
- Merkonomipelaaja
Voitin 1000 euroa 6 tason kenossa.Myös kunkku osui.
- röörinrassaaja
sain kymppitason kenost 9oikein , siitäki jo aikaa ja kunkku osui kans, muuten o ollu aika silppuu mitä on tullu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47818
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561