Kuukauden olen pelannut jokapäivä ilta,myöhä ja päiväarvontaa jokaista 10 riviä ja eilen oli kaikki oikein 0,50cnt panoksella! 😀
Luulin aina et keno on huijausta mutta voitin!!!!!
7
270
Vastaukset
- saissee
Kenossa ei ole jaettu yli vuoteen 11\11 10\10 voittoja mutta ilmeisesti olet saanut 2\2 voiton niitä jaetaan päivittäin!!
- PelaatPaljonPOika
Minkä tason olit pelannut? Viidestä tai sitä vähemmästä numerosta saa helpostikin kaikki osumaan, jos noin paljon pelaa. :D
- painuvittuunsielutonop
veikkauksen oma maksettu tarinoitsija taas levittämässä saastetta tuossa, kaikki tietää kyllä mitä paskaa veikkaus on.
- cccclclc
Itse olen pelannut noin neljä vuotta noita paskakenoja ja tappiolla ainakin 2000e..Nykyisin en pelaa mokomia paskapelejä..
- enluovu
mä ole pelannut kenoa siitä asti kun se tuli eli varmaan lähes kymmenen vuotta päivittäin, olen voittanut kerran 8/10 euron panoksella ja sain 200e ja pari kertaa 5/5 ja silläkin 200e, ei ole häävit voitot siihen nähden mitä olen pelannut! Ja edelleen pelaan...
- Merkonomipelaaja
Voitin 1000 euroa 6 tason kenossa.Myös kunkku osui.
- röörinrassaaja
sain kymppitason kenost 9oikein , siitäki jo aikaa ja kunkku osui kans, muuten o ollu aika silppuu mitä on tullu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082