Kuukauden olen pelannut jokapäivä ilta,myöhä ja päiväarvontaa jokaista 10 riviä ja eilen oli kaikki oikein 0,50cnt panoksella! 😀
Luulin aina et keno on huijausta mutta voitin!!!!!
7
281
Vastaukset
- saissee
Kenossa ei ole jaettu yli vuoteen 11\11 10\10 voittoja mutta ilmeisesti olet saanut 2\2 voiton niitä jaetaan päivittäin!!
- PelaatPaljonPOika
Minkä tason olit pelannut? Viidestä tai sitä vähemmästä numerosta saa helpostikin kaikki osumaan, jos noin paljon pelaa. :D
- painuvittuunsielutonop
veikkauksen oma maksettu tarinoitsija taas levittämässä saastetta tuossa, kaikki tietää kyllä mitä paskaa veikkaus on.
- cccclclc
Itse olen pelannut noin neljä vuotta noita paskakenoja ja tappiolla ainakin 2000e..Nykyisin en pelaa mokomia paskapelejä..
- enluovu
mä ole pelannut kenoa siitä asti kun se tuli eli varmaan lähes kymmenen vuotta päivittäin, olen voittanut kerran 8/10 euron panoksella ja sain 200e ja pari kertaa 5/5 ja silläkin 200e, ei ole häävit voitot siihen nähden mitä olen pelannut! Ja edelleen pelaan...
- Merkonomipelaaja
Voitin 1000 euroa 6 tason kenossa.Myös kunkku osui.
- röörinrassaaja
sain kymppitason kenost 9oikein , siitäki jo aikaa ja kunkku osui kans, muuten o ollu aika silppuu mitä on tullu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525280- 813870
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3222275Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661912Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171788Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561362Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701232
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172