Mulla on nylon/nahka takki fetissi

poitsut2016

Olen poika ja mulla on aina ollu nailontakki ja nahkatakki fetissi. Minua kiihotta kauheasti toisten poikien nailon, nahka ja untsikkatakit. Haluaisin hieroa niitä etumusta vasten koko ajan. Pojat on tosi kiihottavia kun niillä on tuollaiset takit päällä. Likaiset, käytetyt poikien nailon ja nahkatakit ovat kaikkein parhaita. Mikään tyttöjen jutut ei kiihoita minua yhtään. Löytyykö muita?

10

924

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • polyamidirules

Nahkatakit natisee, haisee ja lisää nautintoa runkussa. Ei mitään erikoista siinä.
      Nailonfetissiä on joka toisella: naisille nailonsukat kiihottaa (polyamidi) mutta aivan sama mikä nailon (polyamidi) ketäkin kiihottaa.

• boyboy25

Mulla on kans.

• seduced.by.satin

Jo poikaiästä asti minuakin on kiinnostanut mm. kiiltävät nylonsatiiniset "valmentajan" takit, yksi punainen sellainen minulla onkin ja on ihana. Lisäksi nylonsatiinishortsit, varsinkin Adidakset on ihan huippuja, onneksi olen sen verran vanhempi että sain vielä 90-luvulla ostettua joitain ihan uutenakin ja ne on edelleen tallessa :)
      Satiinipaidat, satiinihousut, kickboxing housut, kiiltävät toppatakit, tuulipuvut, ym. vastaavat on kiinnostaneet myös. Nahka sen sijaan ei ole minun juttu, kokeilin kerran kiiltäviä nahkamaisia, ilmeisesti pvc legginsejä mutta eivät ole minun juttu.
      Sukkahousutkaan ei oikein tee mulle mitään vaikka olisivat kiiltävät "satin" malliset.

• runkkuboy

Untiskoita näkee taas paljon talvella miehillä ja pojilla. Aaah....tulee niin kiimainen olo.

• salaaaaa

Mukavaa mennä kauppaan ja valita kiihoittavia takkeja rekeistä ja mennä sovituskoppiin runkkaamaan niitä kaikkia. Se on todella kiihoittavaa....

• kiiltäväääää

Kävin juuri salaa runkaamassa kaverin icepeak untsikkaan vessassa. Oli tosi kiimainen olo.

• tonydonni44v

Mul ois ylimääräne nilkkoihin asti tuleva musta nahkatakki, koko s tai m muistaakseni.
      Jos jotain jäbää kiinnostaa, ni kikkaa tonydonni. Pirkanmaa area

• Anonyymi

Peak performancen untsikat ovat kyllä jumalan lahja meille fettareille… En tiedä miten selviän talvesta kun joka nurkassa löytyy Peakin untsikkaan kietoutunut nainen🥲Täytynee lisätä omaan vaatekaappiin parit lisää

• Anonyymi

Hyvä valinta. Itselläni Moncler ja Millet retro topat antaa parhaat vibat.

• Anonyymi

Pienestä pojasta lähtien olen ihaillut nuorukaisten nahkatakkeja. Sellaiset pojat olivat isoja, vahvoja ja itsevarmoja. Mopoilla he kaahasivat ja näyttivät paljon voimakkaammilta kuin kangastakkia käyttävät tavalliset pojat.

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      85
      1742
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      272
      1615
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      290
      1399
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      1321
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      915
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      48
      891
    7. 66
      884
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      883
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      871
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      838
    Aihe