päässä elektronilaitteilla kiusa amua
en ole päässy kattoo kärppä pelejä kun hullut mun
6
140
Vastaukset
- henrikijas721
ok clinton for president
- henrikijas721
maanpuolustusta vertasin clintoon hyvä siinä
vetöytyy taaksepäin kunnes saa viholliset tuhottua - Hornimanns
Kokeile kietoa alumiinifoliota pään ympärille - tehoaa varmasti. Tiedät varmaan että Kärpät käyttää korvavaloa harjoitusvasteen tehostamiseen. Kokeile sinäkin sitä: työnnä pari LED:iä korviin ja kytke patteriin. Johan rupeaa järki juoksemaan.
- LopetaLiimanHaistelu
Suosittelen sinulle myös samaa. Kirjoituksestasi päätellen nimittäin et ole mikään järjen riemuvoitto.
- Hornimanns
Oho, tais osua liian lähelle, sorry. Oletko mukana korvavalobisneksessä?
http://www.talouselama.fi/uutiset/korvavalo-se-on-taalla-taas-6532279
Ja alumiinifolio on tunnettu keino lieventää ympäristöperäistä somatisaatio-oireyhtymää (idiopathic environmental intolerance). Se vain vaatii että siihen uskoo, niin saadaan placeboefekti aikaiseksi.
- ahohoihoi
Väärät miehet ostettiin, haatajaa puuttui...älytöntä, sanoo suikkari...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483583Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463342- 532779
- 322046
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301972Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k431790- 481686
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961645- 391400