Tappelijat jotka ei saaneet koko potentiaalia

Juha82Steelesman

Keitä tulee mieleen?

Scott Parker; Helposti pääsee korkealle mun kautta aikain listalla, mut silti aina jäi maku, että ois voinu tehä vieläki paremmin.
Oli nimittäin erittäin huippuunsa viritetty, ihme, ettei tehny tuhoisampaa jälkeä.

Matt Johnson; tottakai korkealla mun listoillani, mut silti jäi aina maku, et ois voinu tehä vieläki kovempaa jälkeä.
Usein menetti tasapainonsa, missasi iskujaan.

Link Gaetz; Teki virheen, kun ei harjoitellu tarpeeksi itse peliä, oli surkea kiekkoilija, jonka takia ei pelannu paljoakaan NHL:ssä, mut potentiaali huippytappelijax oli PALJON.

Louie Debrusk; isokokoinen, lihaksikas, painava, kaikki emmeet huipulle, mut liika kiltteys vaivasi ja passiivisuus tappelutilanteissa.

Stu Grimson; kaikkein parhaimpia kautta aikain, mut silti tuntui, että mitä jos ois treenannu enemmän puntilla hankkien lisää lihasmassaa, ni mitä sitte ois tapahtunu??

Darren Langdon; ei tietenkään pettymys, mutta iskuvoimassa uupui ja voimatasossa, jos ois treenannu enemmä voimaa, ois päässy huippunimeksi(top 1-5) useaksi vuodeksi, takuulla.

Paul Laus; painava vastustaja, mut ei satsannu yhtään suojaukseen tapellessaan, siksi ei tavoittanu parasta potentiaaliaan koskaan.

Chris Simon; niin kova kaveri että huimaa, mutta suojaus umpisurkea, loukkaantui usein, moukaroi lujaa vastustajaa, mutta miksi ihmeessä ei panostanu paremmin suojaukseen? Ei saanu siksi koko potentiaaliansa esiin.
Höh.

Wendel Clark; Yliarvostettu, tappeli usein heikompia vastaan, ei hankkinu voimaa tarpeeksi, potentiaalia ois ollu parempaan, jos ois satsannu rutkasti enemmän voimatasoon ja tapellu enemmän kovien äijien kanssa.
Ehkä vältteli niitä, koska pelkäsi saavansa turpiin.

3

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eki440

      KETÄÄN EI VITTU KIINOSA

      • Entä kiinnostaako entisten tappelijoiden lempijuomat ja lempimusiikki LOOLOLOLOLOOLOLOLOLOLOOL?????????????????
        LOL!


    • Anonyymi

      Haha ei hitto mie nauran nyt hihhih hahhah hehheh lol lol lool ja vielä kerran LOOOL
      kun luen noita vanahoja kirijoituksiani. Ei kukaan muu kai naura näille kirjoituksille paitsi minä itte omille kirjoituksilleni kun ei kukkaan normaali ihminen neurologisesti poikkeavan ihmisen jutuille naura. Voe että oli ihana löytää tää vanaha postaus ku alako naurattaa ihan simona että ei meinaa loppua tää nauru että iski nauruhepuli.

      kerron yhden hupaisan jutun nyt "olin katsomassa änäripeliä joskus 2002 helmikuussa kun ythäkkii ryntään kahavipöydästä telekkarin etteen nauhoottaan NHL-tappelua jossa brashear ja darren mccarty alakaa tapella niin naapurin ukkeli kyssyy sitten miulta että mikäs sulle tuli niin mä sanoin että ei kun tässä vuan mä innostuin kun jääkiekkopelissä tuli jännä käänne".

      opettelin ulkoa kaikki nhl-pelaajat. muistin ulkoa ihan kaikki. Niitä luettelin kuin liukuhihnalta silloin. Kaikki pelit katsottiin. Oi niitä aikoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      682
      5087
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3534
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3287
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2543
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2369
    6. 261
      1960
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1487
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1389
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1369
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1150
    Aihe