Tappelijat jotka ei saaneet koko potentiaalia

Juha82Steelesman

Keitä tulee mieleen?

Scott Parker; Helposti pääsee korkealle mun kautta aikain listalla, mut silti aina jäi maku, että ois voinu tehä vieläki paremmin.
Oli nimittäin erittäin huippuunsa viritetty, ihme, ettei tehny tuhoisampaa jälkeä.

Matt Johnson; tottakai korkealla mun listoillani, mut silti jäi aina maku, et ois voinu tehä vieläki kovempaa jälkeä.
Usein menetti tasapainonsa, missasi iskujaan.

Link Gaetz; Teki virheen, kun ei harjoitellu tarpeeksi itse peliä, oli surkea kiekkoilija, jonka takia ei pelannu paljoakaan NHL:ssä, mut potentiaali huippytappelijax oli PALJON.

Louie Debrusk; isokokoinen, lihaksikas, painava, kaikki emmeet huipulle, mut liika kiltteys vaivasi ja passiivisuus tappelutilanteissa.

Stu Grimson; kaikkein parhaimpia kautta aikain, mut silti tuntui, että mitä jos ois treenannu enemmän puntilla hankkien lisää lihasmassaa, ni mitä sitte ois tapahtunu??

Darren Langdon; ei tietenkään pettymys, mutta iskuvoimassa uupui ja voimatasossa, jos ois treenannu enemmä voimaa, ois päässy huippunimeksi(top 1-5) useaksi vuodeksi, takuulla.

Paul Laus; painava vastustaja, mut ei satsannu yhtään suojaukseen tapellessaan, siksi ei tavoittanu parasta potentiaaliaan koskaan.

Chris Simon; niin kova kaveri että huimaa, mutta suojaus umpisurkea, loukkaantui usein, moukaroi lujaa vastustajaa, mutta miksi ihmeessä ei panostanu paremmin suojaukseen? Ei saanu siksi koko potentiaaliansa esiin.
Höh.

Wendel Clark; Yliarvostettu, tappeli usein heikompia vastaan, ei hankkinu voimaa tarpeeksi, potentiaalia ois ollu parempaan, jos ois satsannu rutkasti enemmän voimatasoon ja tapellu enemmän kovien äijien kanssa.
Ehkä vältteli niitä, koska pelkäsi saavansa turpiin.

3

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eki440

KETÄÄN EI VITTU KIINOSA

• Entä kiinnostaako entisten tappelijoiden lempijuomat ja lempimusiikki LOOLOLOLOLOOLOLOLOLOLOOL?????????????????
        LOL!

• Anonyymi

Haha ei hitto mie nauran nyt hihhih hahhah hehheh lol lol lool ja vielä kerran LOOOL
      kun luen noita vanahoja kirijoituksiani. Ei kukaan muu kai naura näille kirjoituksille paitsi minä itte omille kirjoituksilleni kun ei kukkaan normaali ihminen neurologisesti poikkeavan ihmisen jutuille naura. Voe että oli ihana löytää tää vanaha postaus ku alako naurattaa ihan simona että ei meinaa loppua tää nauru että iski nauruhepuli.

kerron yhden hupaisan jutun nyt "olin katsomassa änäripeliä joskus 2002 helmikuussa kun ythäkkii ryntään kahavipöydästä telekkarin etteen nauhoottaan NHL-tappelua jossa brashear ja darren mccarty alakaa tapella niin naapurin ukkeli kyssyy sitten miulta että mikäs sulle tuli niin mä sanoin että ei kun tässä vuan mä innostuin kun jääkiekkopelissä tuli jännä käänne".

opettelin ulkoa kaikki nhl-pelaajat. muistin ulkoa ihan kaikki. Niitä luettelin kuin liukuhihnalta silloin. Kaikki pelit katsottiin. Oi niitä aikoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      235
      3011
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      14
      1692
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      9
      1368
    4. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      103
      1226
    5. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      129
      1221
    6. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      75
      1127
    7. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1042
    8. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1035
    9. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      947
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      135
      932
    Aihe