Käyvätkö maahanmuuttajat uimahallilla?

Mamuinti

Käyvätkö maahanmuuttajat uimassa Valkeakosken uimahallilla ja onko niistä siellä häiriöitä?

17

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuberkuppa

      Jos käyvät ,ei kannata itte kyllä mennä ,ollu aika rajuja silmätulehduksia ..Kuohun kävijöillä..Kaivannon porukan aikoihin....ikävä kyllä niistä ei saa vaan puhua julkisesti.

      • killin_sonni

        Miksei saa kuka kieltää ?. Jos totuutta kirjoittaa niin miksi ei voisi sitten julkaista .


    • terkka

      Oon terveyden huolto alalla ja on kielletty näiden mamujen kantamista taudeista..puhuminen...näillä on vähän eri hygieenia taso....tubi...ei oo meillä ollu hetkeen haittoina....eikä super ..kuppaa.....tossa laajuudessa...varmaan koskaan.
      Nyt ...on mamujen tulon ...ja heidän kanssa tekemisissä ..olevilla ..ihme yskiä....kuukauden ...keissi...mikään ei auta...käsittämättömiä silmä tulehduksia...
      Googlesta ...katsoo.....sieltä näitä sairauksia ...löytyy...

      • oeoritijgfk

        Tuskin olet edes peruskoulua käynyt kirjoitusasusta päätellen, joten kuinka voisit olla terveydenhuoltoalalla?


    • sumppipihisee

      Musta makkarasta pitää kylän naiset.

      • Suomimakkaraparasta

        Surkeita pikkupippelisiä pakolaispojuja joista ei edes myrkkymartta unelmoi saatika pimppiä sellaisille katkarapupileille antaisi..


    • pöpö.pipi

      Etelänmatkaajat on vaarassa, siis sunta talvella Lappiin.

    • pohjoiseen.lomille

      Juuri näin, nimimerkki "pöpö.pipi. Lappiin, siellä ei taudit kylpylöissä eikä tuntureissa tartu.
      Etelässä joka puolella maapalloa on aurinkoa ja tarttuvia tauteja, erityisesti kauko-idässä ja Austraaliassa.

    • kertokaatämäopellejalile

      Kyllä ne käy "sortsit" jalassa uimassa. Ehkä?? myös, vetävät salaa handuun.??? No joo??? se on Ihmisen, ihan oma valinta. Missä ?? Ja millaista, ??? seksiä haluaa, tai pystyy harjoittamaan. MUTTA!!!!! SEKSI JA SUOMALAINEN UIMAHALLI. JA SAUNA, EI LIITY YHTEEN. Millään tavalla

    • Veronmaksajanamaksaja

      Persettä ne siellä käy kyttäämässä. Ja uimataito niillä on ihan mitätön,ei kunnolla edes käsipohjaa osaa.Jos valta olisi minulla ne heitettäis ulos niska perse otteella ja lujaa.

    • hyihelvetti

      En perkele käy valkeakosken uimahallissa enään, mulle riitti,

    • ihmiskyrpä

      Jaa ne muutama kakara? Hahhaahahahahah.

    • Koskeekoskee

      Kuulemani mukaan Valkeakoskella asuva, Ruotsissa pari vuotta nuoruudessaan asunut tätini on joskus käynyt siellä uimassa.

      Tietääkseni tädissäni e ole tauteja.

      Sinusta ja alapäähygieniastasi en tiedä.

    • MV_LEHTI.paras

      Matut kyttää lapsia, ja kopeloi ahdistelee.

    • kiitoksin

      Eivät käy tai kerran yksi urhea pikkupoika reippaasti ui kuntouimariallasta monta kierrosta samanaikaisesti kuin olin siellä. Äitinsä valvoi altaan reunalla täysissä pukeissa huiveineen.
      Olen käynyt viime aikoina parikymmentä kertaa Vlk:n uimahallissa länsinaapuri-kunnasta ja pääsääntöisesti todella väljää on verrattuna Nokian halliin. 0-2 fiksua ulkkaria ja vähän suomalaisiakaan näkyy per kerta. Kaikki järjestyshäiriöt ja rasittavat tapahtumat ovat 100 % kantasuomalaisten touhuja.
      Mutta kokonaisuutena Valkeakosken hallissa käynti on helpompaa ja mukavampaa kuin Nokian (vaikka siellä on poreallas ja lämmin terapia-allas).

    • vitun.allah

      Antakaa matujen ahdistella ja kouria, se on rikkautta.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe