Opettaja on kiinnostunut musta siinä mielessä,APUA

Tyttö18v

Oon 18v tyttö ja oppilas ja opettajani on ehkä 40-45v nainen. Oli alkuun hauskaa flirttailla hänen kanssaan ja heittää vähän rivompaa läppää. Nyttemmin opettaja on alkanu vilkuilla vartaloani, kosketella muka vahingossa persettäni sekä alkanut vihjailla sänkyyn menosta. Luulin että ne rivot jutut olivat huumoria, en voinut käsittää että hän on tosissaan. Opettaja on naimisissa miehen kanssa.

25

701

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies50v172h

vainettä on nais opettajasusta kiinostunut ei opettajan saa sekanutuva oppilaisen

• Tyttö18v

Ei saa, ei. Mutta kun silti sekaantuu..

• Yökyökyök

Hyiiii

• Tyttö18v

No niinpä.

• Tyttö18v

Olin tänään menossa vessaan koulussa niin eiks se opettaja tullu peräs sinne ja alkoi hieroa rintojani takaapäin ja alkoi suudella kaulaani. Tein selväksi kyllä että en halua, mutta opettaja ei usko. Hän ehdotti mm. että tulisin hänen kotiinsa koulun jälkeen. Hän sanoi, että olen todella kiihottava. Hän vihjaili kaiken näköistä seksiin viittaavaa ja sanoi että on aina halunnut kokeilla naista. Kieltäydyin tietenkin tulemasta. No opettaja vaan jatkoi pervojen puhumista ja alkoi uudelleen lääppiä. Lopulta lähdin pois paikalta. Pahinta tässä on se että aloin itsekin kiihottua, vaikka olen ahdistunut opettajan käytöksestä.

• Tyttö18v

Enna anna, koska en ole mikään lumppu

• Tyttö18v
        Tyttö18v kirjoitti:

*en

• Tyttö18v kirjoitti:

Miksi et anna?

• Älähän äijä satuile, sinä ole mikään 18v tyttö vaan karvainen äijänkuvatus.

• Setä.neuvoo

Raamatussa on sääntöjä monivaimoisuudesta. Mutta Suomen laki ei salli avioitua Suomessa monen kanssa. Ehkä olisi asiallista sinun kysyä opettajalta, aikovatko hänen miehensä ja hän molemmat ottaa sinut epäviralliseen polygamiaan, vai onko tämä lesboilun haaveilun juttu jotain, josta mies ei tiedä eikä halua sitä.

• Aika ikävä tilanne sulla :/

• VITTUHERÄÄ

Ei.

• fxdgbfd

Ei kun vaan rehtorin puheille vaatimaan että se loppuu.

• Tyttö18v

Menen tänään kertomaan rehtorille. Ei tämä muuten lopu. Lisäksi kyseinen opettaja ahdistelee muitakin tyttöjä ei pelkästään minua. Tälläisen havainnon olen tehnyt.

• Aaa...hahhaaa

No haloo! Kukaan usko tosissaan tuommosta paskaa. Kouluilla valvontakamerat käytössä myös käytävillä. Sinun oma fantasia päiviesi piristykseksi. Herää jo sieltä pulpetin takaa ja ole reilusti lesbo.

• Tyttö18v

Ei ole fantasiani. Ei vessoissa ole valvontakameroita.

• Setä.haastattelee

Keskustelussa ilmeisesti tuli esille havainto, että pää voi olla joskus eri mieltä kuin vartalon hormonitoiminta? Eli keho ei pitänyt pahana lääppimisen kohteeksi joutumista, mutta... ? Oletko nyt sitten viaton uhriutuva osapuoli? Et antanut mitään aihetta lääppiä, jos joku kysyy jälkeenpäin asiasta? Olit vaan viehättävä oma itsesi, ja sitten joku sikana väärinkäytti sitä, niinkö? Ja sitten ryhdyt syyttämään: tuo oli se sika, joka teki väärin, niinkö?

• TheNewEsups

Setä haastattelee? More like: Setä on vähän myöhässä.

• Mun ope on kolmevitonen. Mä lupasin mennä käymään sen luona.

• Märkätyttö

Oon 16 v.tyttö ja olen ihastunut koulubussin kuljettajaan.Kostun aivan märäksi kun olen hänen kyydissään.
      Nyt on masturboitava kun ajattelen häntä

• Tiedän. että ole pahasti myöhässä ainakin aloitusajan perusteella. Kuitenkin aihe ei koskaan vanhene.

Itse kehottaisin kertomaan rehtorille. Opettajalta tuollainen ei ole soveliasta käytöstä ja hänen pitäisi ottaa siitä vastuu. Jollei tuollainen käytös lopu, hänet saatetaan erottaa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1371
    2. 68
      1330
    3. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1261
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1245
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      1009
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      967
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      933
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      89
      886
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      871
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      801
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      696
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      666
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      663
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      646
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      638
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      628
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      622
    19. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      586
    20. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      574
    Aihe