olis tarkoitus hankkia otsikon mukainen auto 1.6l 105hv kertokaas hyvät ja huonnot puolet, ja eikös kyseisen auton jakopää oli ketjulla ?
kia cerato 2005
5
163
Vastaukset
- kojihuhgy
Hihnalla on jakopää. Kulutus 8 litraa satasella. yli 15 asteen pakkasella ei lähde kylmänä käymään.
- kestäväauto
Koska kyse,on 1,6l on jakopää ketjulla, 2,0 jakopää on taas hihnalla
- Kia_mies
Kia cerato 2005 ??? Sulla jokin kirjoitusvirhe, koska Kian sivuilta ei kyseistä Kia mallia löydy. Katsohan tarkkaan Kian nettisivut ja valitse sieltä itsellesi ja perheellesi mieluisin Kia malli. Tervetuloa kaupoille.
- onkyllä
Kia ceraton valmistusvuodet 05-09 ja siitä löytyy 105hv LX versio
- Jaskari_Ha
Ei kai nyt herranjumala sentään kukaan haaveile, saatikka hanki autoa, jota ei ole enään vamistettu tällä vuosikymmenellä?? Ei hyvä isä sentään. Kannattaa ehdottomasti hankkia uusi Kia, katso rohkeasti Kia:n sivuilta ja kysy myyjältä sinulle soveltuva rahoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054124Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572338Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?741600Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61093- 66844
- 21813
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118803- 39782
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50769- 62768