Minä houkuttelin morsiaimeni kimppakivaan oltuamme yhdessä vasta 6 kuukautta jaensimmäisellä kerralla kun lapsuuden ystävä tuli käymään ja morsiaimeni tapasi hänet olimme alasti vastassa ja kohta olimme jo sängyssä pikapanolla ja siitä on jo 24 vuotta ja hän on vieläkin yhden viikonlopun kuukaudessa joskus enemmän meidän kanssa kimppakivassa eli kaveri saa naida vaimoani enemmän kuin kerran viikossa naivat aviopari ja meillä on kimppakivaa myös muiden kavereiden kanssa vaikka ei niin usein
Mutta ei ole tarvinnut vieraissa käydä koska kun himo yllättää niin soitetaan kavereille
Kimppakivaa vaimon ja kavereideni kanssa
37
9396
Vastaukset
- Huolestunutko.pitää.olla
Meillä on kans himokas vaimo harrastamme kimppakivaa 1N 3M tai 2M kun sain vaimoni innostumaan niin nyt vaimo ei malta odottaa seuraavaa kertaa.
Loinko pano koneen- rennosti.m
Ei mitään syytä huoleen. Tahdothan tuottaa mielihyvää sekä vaimollesi että itsellesi. Loit kyllä panokoneen, mutta ihanan sellaisen. Onnea teille kaikille! :)
- Kokeiltu.on
Huolestunutko.pitää.olla pitää olla!
Ei se haittaa hänhän on piristys ruiske kireitten pipojen matkassa pääsinhän itsekin kanssasi panemaan vaimoasi sinulla on kympin vaimo tule meille viikonloppuna vaimosi kanssa meitä on 3 Naista ja 9 Miestä olisi tasaisempi porukka jos tuot myös ihastuttavan vaimosi mukaan haluaisin panna vaimoasi ja sinä voit panna mun vaimoa ja ollaan kimpassa
- Kpkeilunhaluiset
Meillä vaimo halusi kokeilla miltä tuntuisi olla huorana ja
Järjestettiin pieni miesryhmä joka kävi vuorotellen vaimon makuuhuoneessa naimassa ja sen jälkeen kimppapanot kaikki kerralla yksitellen miehet alkoi uupumaan ja lopulta myös vaimo - Niin.minäkin
Hyvä jatkakaa samaa mallia
- Kimppassa
Kaverit on meillä tervetulleita sänkyyn
- Jakomielitautinenko
Meilläkin alkoi vaimon hameen alla juhannus vaikka odotetaankin joulua
Vaimo jakoon kavereillekin - Kaikki.kaikkien.kanssa
Meidän sänky olisi käytössä enempi haetaan meidän lisäksi
3-4M 1-2N olemme hetero pari N38 M45 uudeltamaalta olisi suotavaa olla 2-3M yhtä naista kohden - Toivottavasti.onnistuu
Nyt tekee mieli saada vaimon mekkoon vipinää
- Kokeilevat
Meillä kans pelaa kimpat kaveriporukassa
- Samulivaan
Kyllä sekin kimppakivasta kävi kun vaimo oli meidän neljän pariskunnan "linnanbileisiin" hankkinut valkoiset neljänneskuppirintaliivit valkoisen silkkipuseronsa alle ja myöhemmn kun tanssittiin niin jokuu riisui häneltä sen puseron. Pitkin iltaa katselin kuinka hänen nännejän pideltiin ja venyteltiin ja imettiin enemmän tai vähemmän salaa tai julkisesti. Melkein piti mennä vessaan runkkaamaan... Mutta säästin kuitenkin kotiin ja niille rintsikoille!
- Naiset_kunniaan
Meille tuli kaveri käymään koska häntä panettaa ja vaimoni on kiihkeä tapaus
- kolmeparia
Opiskelu ajoista alkaen me kolmen parin porukka on vietetty silloin yhteisiä iltoja siinä seksi on yleensä osa iltaa. Ainakin usein naiset saa haluamaan ja nauttia kolmesta kaverista yhtä aikaa. Myös bi - seksiä on mukana ja silti tavataan aina yhtä halukkaasti
- Kimppassa
Meillä on yksi kaveri joka on kimpassa nainut vaimoani useita vuosia ja kun alkujännityksestä päästiin niin seksi on ihan vapautunutta kaikkien osalta
- Naiset.kunniaan
Meillä on yksi vaki kaveri ollut useita vuosia naimassa vaimoani ja useita muita jotka eivät ole niin usein mutta kuitenkin melkein joka viikko pannaan vaimoa kimpassa jonkun tai joidenkin kanssa
- Ystäväporukka
Vaimo on väsynyt ja nukkumassa koska väsytimme vaimoni kavereiden kanssa olimme ryhmässä 1N 3M ei keritty pukea kahteen vuorokauteen olimme sängyssä olohuoneen lattialla ja keittiön pöydällä olen itsekin unen tarpeessa eli väsynyt mutta onnellinen ja ilmeestä päätellen vaimo myös
- Ystäväporukka
Olin naimassa vaimoa ja kaveri alkoi huhuilemaan että onko ketään kotona niin vastasin että ollaan makuuhuoneessa keitä kahvia tai tule mukaan ja mukaan hän tuli ja siinä meni muutama tunti nautinnollisesti
- Ystäväporukka
Nyt alkaa perjantain odotus vaimo sai puhuttua 2 ystävätärtä kimppa panoon mukaan ja minä järkkään vähintään
6 miestä mutta yritän kuitenkin että tulisi ensin 6 miestä ja noin tunnin päästä jos tulisi vielä 3 miestä niin olisi 3m miestä naista kohden se on ehkä pari enemmän kuin tarvis mutta ollaan kaikki ystäviä että ei panna naisia hengiltä otetaan huomioon naisten halut eikä meidän tarvitse kaikkien panna naisia jos he eivät jaksa mutta on vaimo kerran pannut viiden miehen kanssa kun yksi nainen jätti tulematta toivottavasti kaikki ei kaadu vaimon pillun varaan kirjoitan sunnuntaIna miten kävi - Hurahtaneet
Kutsuttiin meille 6 avio/avoparia kimppa panoon viikonloppuna saa nähdä ketä tulee paikalle
Onko pelkästään miehiä vai myös naisia jos tulee tasaparit niin täytyy soittaa ainakin 2-3 sinkkumiestä että naiset saavat useata miestä kerralla ainakin on mahdollisuus - Hurahtaneet
Nyt on keskiviikko ja sain myöntävän vastauksen parinvaihto kutsuun 4 paria tulee ja yksi mies ilman vaimoaan yksi pari jäi tulematta meitä on 5N 6M täytyy kysyä 2-4 sinkkua lisää niin myös kimpassa onnistuu
Säännöt ovat :
Ei omia juomia eikä humalaa
Ketään ei saa pakottaa
Ketään ei saa satuttaa
Kukaan ei saa olla mustasukkainen ja
riidellä ei saa
Kaikkien täytyy pitää hauskaa ja nauttia
Tarjoilu:
Kuohuviini varattu jokaiselle parille 1 pullo
Ŕuoka ja rokajuomana
vesi punaviini Sprite mehu
Kondomit tarvittaessa
Halut pitää olla itseltä
Ruoka juoma ja kondomit riittää
perjantai 14.00-
sunnuntai 21.00 välisen ajan
Sauna on päällä koko ajan
Olemme kaikki pitkäaikaisia ystäviä - Nautiskelevat
Saako kutsun
- Hurahtaneet
Kutsu laitetaan kaikille halukkaille, joiden osoite on tiedossa.
- Vaimo.jakoon
Tarjolla vaimon pyllyä ihanaa
- MukaanHaluava
Minä haluan kimppaan kanssanne
- Vaimo.jakoon
No laita yhteyksiä.
Paraniko seksi? Meillä parani kun koulukaveri otettiin mukaan. Ei mee kumeihin hällä rahaa kun panee vaimooni paljaalla. Ratsastaminen on kiihottavaa katella
- Kaksistaanki
Meillä perinteisesti naidaan aina perjantaina kimpassa!
Perhetuttu leskimies (21x6) käy meillä viihtymässä. Vaimo saa Tapsan isoa aina kunnolla, vaimo huutaa kuin hyeena saadessaan orkkuja sarjassa. Iso kulli kuulemma tekee hänet "hulluksi"! Vuorotellaan sopuisasti vaimon Herkun päällä, joskus vaimo saa suuhunkin samaan aikaan kuin pimppiin!!!
Ihanaa ON! Vaimolla on syntymäpäivä 25.11.2017.
Sain järjestettyä kaksi nuorta iso kullista 22v miestä 36v vaimolleni.23 vuotta on ensimmäinen avioliiton ulkopuolinen mues nainut kanssani säännöllisesti.
Ennen kun oli poikanies hän asui meillä ja naimme melkein joka yö.
Avioiduttuaan tapaamme noin kerran kuussa viikonloppuna ja ehkä pikapanoja 1 tai 2 kertaa.
Asumme samalla kylällä.
Olemme kertoneet hänelle myös muista miehistä ja hän on ollut mukana 1N ja 3-4M jutuissamme mukana innolla.
Hänen vaimonsa ei ole ollut mukana.- Ja-mistä
kuutamol kirjoitti:
Missä päin n44olet?
Oletko mies vai nainen?
- Onko-meiliä
kuutamol kirjoitti:
Mies
Etit miestä vai naista?
Ja-mistä kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Olen keski uudellamaalla ja miehiä naimaan.
Otamme 1-2 vierasta miestä kimppaan.
- Kesämuisto-
Tämä tapahtui toissa kesänä. Olin tullut vapaapäivien viettoon Ouluun reissuhommista. Kesä oli parhaimmillaan - heinäkuun alkua, aurinko paistoi, lämpöä reilut 20, mitä parhain pyöräilyilma.
Hain mutsilta fillarin lainaan ja lähdin ajelemaan kohti Oritkaria, missä miehet kuulemani mukaan etsivät seuraa. Ajellessani Oritkarin pitkää suoraa kohti ravirataa huomasin vastaan pyöräilevän noin reilu viiskymppisen lippispäisen miehen. Ohittaessani miehen yritin tarkkailla jotain merkkiä häneltä, että samalla asialla ollaan. Ei mitään, joten jatkoin matkaa.
Raviradan kohdalla lähdin ajelemaan takaisin päin ja kohtapuolin sama mies tuli vastaan. Hänet ohitettuani vilkaisin taakseni huomatakseni hänen tekevän samoin. Hiljensin vauhtiani välillä taakse vilkaisten seurasiko hän ja käänsi hän pyöränsä lähtien samaan suuntaan. Suunnistin kohti tien vierellä olevaa parkkipaikkaa ja laidalla olevaa metsikköä välillä taakse vilkaisten. Mies seurasi.
Parkkeerasin pyöräni yhden metsikköön lähtevän polun alkuun ja lähdin kävellen polkua eteenpäin syvemmälle metsikköön. Pysähdyin ja kaivoin puolijäykän kullini esille alkaen hitaasti runkkaamaan samalla vilkuillen polulle. Kohta mies tuli taluttaen pyöräänsä ja pysähtyi noin viiden metrin päähän katselemaan.
Pian hän siirtyi viereeni katsellen jo kovana seisovaa kulliani. Otin hänen kädestään kiinni ja siirsin sen kullilleni. Hitaasti hän alkoi runkata kulliani. Puristin hänen housujensa etumusta ja aloin vetämään shortsien vetskaria alaspäin paljastaen muhkean kullin lähes täydessä seisokissa. Suutelimme kiihkeästi samalla hieroen toistemme kulleja sääskien hyökätessä kimppuumme. Päätimme siirtyä metsikön toiselle laidalle radan viereen, jossa itikat ei olisi haittana. Mies kumartui ottaen kullini suuhunsa alkaen todella mahtavan imutuksen minun hieroessani hänen lihaksikasta persettä.
Jonkin aikaa touhuillessamme havaitsin noin nelikymppisen katselevan meitä ja runkkaavan reilu 20-senttistä kulliansa. Sanoin miehelle, että kutsutaanko kimppaan? Hän nyökkäsi. Vinkkasin vieraalle, joka tulikin. Mies asettui imuja antavan harmaahiuksen taakse alkaen asettelemaan kondomia kullillensa, hieroi sylkeä miehen anukseen ja työntyi sisään alkaen rajusti naimaan.
Tilanteen asetelma jännitti minua ja tuntui ettei sperma lähde lentoon millään. Mies pumppasi ja vedin kullini pois suusta alkaen runkkaamaan katsellen yhä kiihtyvää naintia. Miesten huohottaessa yhä äänekkäämmin sanoin, että nyt tulee. Työntäen kulliani kohti miehen suuta laukesin karjahtaen ruiskuttaen spermani miehen poskille. Samalla toinenkin mies laukesi.
Hengityksen tasaannuttua lähdimme vanhemman miehen kanssa pyöriä hakemaan. Hän antoi numeronsa, mutta ikävä kyllä olen hukannut sen. Jos luet tämän ja tunnistat itsesi niin meilaa numerosi!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468