TALVI TULEE!!

neli-yliveto

Ei riemulla rajaa kun quattrolla kurvailee! Suditelkaa te köyhät vaan tojotillanne.

12

208

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SekämuillePREMIUMEILLE

Muista laittaa viimasuoja tai quattrostasi ei ole paljon hyötyä yli -5C pakkasilla, kun ei starttaa!! Ja älä vaan lähde jyväskylää pohjoisemmaksi talvella..Viime vuonna sai boosteria lainata saariselällä usealle Diudistille!!

• Igolstadtin_Rinkula

Provohan tämä, mutta viimasuojalla ei ole mitään tekemistä käynnistyksen kanssa. Polttoainelämmittimet tyhjentävät yleensä akut, tai akut muuten kaput. Viimasuojaa käytetään nopeuttamaan moottorin lämpeämistä.
        Muistisääntönä: 1 kylmästartti -20 asteen pakkasessa vaatii 18min ajoa, jotta akku samassa tilassa kuin ennen starttia. Jos polttoainelämmitin päällä niin 18min lisäksi yhtä kauan ajoa kuin lämmitin oli päällä.
        Kun ottaa vielä huomioon, että akkujen antama teho pakkasella on jotain ihan muuta kuin 100%, niin ei ihme etteivät jaksa startata. Ja sitten on niitä tolloja, jotka lähtevät pohjoiseen kesälaatuisella dieselillä...

• EiKuljePojunHissiYlös

"Ei riemulla rajaa kun quattrolla kurvailee" Onko Plasto ruvennut tekemään näitä DDR lähtöisiä muoviautojakin?

Saitko kympillä Tokmannilta vai mstä ostit?

• autimies

miksi mulla ei seiso?

• quattro-man

Mulla on kauhean iso muna. Älä droppaa mun tunnelmaa.

• Sontiasmolottaja

Tää oli hyvä, putosin täysin :)

• voivoi_audipoikaa

Ei kannata aloittajan noin riehaantua vekseli-vetoisen vanhan audinsa kanssa. Muutama maksamaton kuukausierä osamaksu sopparista niin sedät hakee sen pikku audin pojalta pois. Mites sitten suu pannaan?

• ZKODA

juuri näin .ei ole surkeampaa merkkiä kuin vw konsernin transa kulkineet, vw konsernin tekeleillähän ajaa vain seksuaalisesti poikkeavat ja mielenterveys häiriöistä kärsivät ihmiset.

• neli-yliveto

mutta öljyä vie audi pirusti 1.8t motti mulla 150 hv!!!!!!!!!!!!!!!

• multakintuli

nylkyn nylkyn nylkyn nylkyn nylkyn nylkyn gnnnnnnn AAAAHHHHHHH RUITS RUITS RUITS RUITS AAAAAAH

• MinunAudini

Ei se liikkeelle lähtö ole ongelma teillä ajaessa, vaan se pysähtyminen liukkaalla.

• Anonyymi00012

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      73
      1157
    2. 71
      1112
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      66
      916
    4. 95
      859
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      747
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      734
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      25
      649
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      649
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      54
      646
    10. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      590
    Aihe