Poikasena kerran ihmettelin että missä naapurin isäntä on kun ei ole näkynyt moneen kuukauteen. Isot pojat kertoivat että Konsta on "dieselkurssilla". Vanhempana minulle paljastui että lentokentän rakentamisella on yhteyttä tähän asiaan.
Pikkupoikana kuultua
8
127
Vastaukset
- uunolle.tietoa
Oliko se joku hätäaputyömaa. Mihinkä päin Lieksaa lentokenttää tehtiin.
Kyllä ne kurssilaiset kävivät Seutulassa. Sanotaanhan eräässä laulussakin: Moni itki kun Seutulaan tallusti, mutta ohoh sanoi Eemeli.
Olisiko ollut tuomiota kärsimässä?
Kylläpä hyvinkin ja määrätynlaista tuomiota. Kävihän Irwinikin autolla Kanarian saarilla.
- ei.ymmärrä
Mitä kiertelette kertokaa mistä on kysymys.
- Naapppurikävisiellä
60- luuvulla rattijuopumustuomion saanut joutui seutulaan pakkotyöhön 4 kuukaudeksi.
Näin on ja joku koiranleuka keksi nimittää tuota reissua dieselkurssiksi.
Irwin ja Olavi Virtakin olivat tuolla reissulla sekä Eemeli ja varmaan paljon muitakin.
Täällä Syvässä Etelässä puhuivat jonkun menneen "isojen herrojen ilmailuopistoon", joten näkyy noita nimityksiä olleen monia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541718- 171653
- 821403
- 1741386
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3071337- 201288
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98985Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61958Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33933- 349854