Olemme ns. "paluumuuttajia" Tohmajärvelle ja pitäisi löytää lapsiystävällinen ja turvallinen paikka sieltä suunnalta, mitä suosittelisitte? :) Onkamo-tikkala akselilta katseltiin tonttiakin jo mutta se kariutu hyvin nopeasti koska 'tohmajärven pohjoispuolelta ei kannata mitään ostaa koska jos ja kun se uusi tie tulee niin sinne jää talot tien alle tai ainakin vierestä kulkee eli nuo paikat on poissuljettu.
Ehdotuksia?
Hyvä asuinalue/paikka
MoveON013
3
381
Vastaukset
- vurtsi
Jos auto löytyy niin sillon kannattaa muuttaa kiteen välimaastoon, akkala, jouhkola seudulle tai sitte päin vastaisessa suunnassa on vatala sielläkin saa olla omassa rauhassa mutta kauppoihin ym tulee matkaa. onkamosta ei kannata harkitakaan ostaa taloa muutamaan vuoteen kun kukaan ei tunnu tietävän mihin se uusi tie tulee !
- Värtsilä
Värtsilä
- Extohmis
Ristee, lyhyt matka kylälle, mutta rauhallinen silti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481