Hirsitalo allergia???

Kutinimemi

Olen koko ikäni sairastellut erinäisiä allergioita, tai ehkä niitä lähinnä voisi kutsua yliherkkyyksiksi. Mutta tietyt E-aineet, pippurit, eläimistä jotkut, siiderit ym. aiheuttavat naaman kutiamista, silmien vuotamista ja aivastelua sun muuta klassista. Nyt sitten olen kohta jo kolme vuotta kärsinyt siitä, etten saa henkeä kunnolla. Haukon henkeäni kuin kala kuivalla maalla. Poskiontelot on leikattu puoli vuotta sitten, siellä oli hyvin paljon limakalvonturvostusta, otsa ja kitaonteloista lähtien. Tilanne on silti sama. Olenkin ruvennut miettimään, että voinko olla hirsitalolle allerginen? Onko täällä ainuttakaan kohtalotoveria? Alkaa huumori olla vähissä. Astmaa ei ole, kaikki mahdolliset tutkimukset on tehty. Voiko kukaan suositella Tampereelta aikuiselle hyvää allergialääkäriä?

4

2141

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kutinimemi

Ja kyseessä siis uusi -08 rakennettu talo. Ilmeisesti pellavaa välissä, mistä luin, että saattaa aiheuttaa.

• Eitietoa

Saatat olla näitä harvinaisia ihmisiä jotka eivät pysty nukkumaan missään sisätiloissa ilman oireita. Hirsitalot kun taitavat kotimaan rakennuskannassa olla niitä terveimpiä asumuksia allergisille.

• Anonyymi

Hei, minulle tulee hirsitalossa (mäntyhirsi) ja mäntypuusta allergia oireita ja poskionteloiden turvotusta sekä päänsärkyä.

• Anonyymi

Olen huomannut samaa. Vaikka näitten pitäisi olla alleegiattomia. En tiedä mikä. Tulin juuri hirsitaloon ja täällä menee poskiontelot tukkoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      78
      1279
    2. 72
      1174
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      77
      1024
    4. 95
      879
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      256
      815
    6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      29
      729
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      683
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      669
    10. 44
      602
    Aihe