Olen ollut jo vuosia peliriippuvainen ensiksi pelattiin opintolaina, sitten palkat ja kaikki muu ylimääräinen, sit tuli vipit, kulutusluotot ja muut paskat. Olen aina hoitanut kaikki maksut ajallaan, mutta nyt alkaa kuilu olemaan liian syvä. Saatan pystyä olemaan kuukaudenkin pelaamatta ja elämään pienellä rahalla, sit iskee pelihimo ja vie tonnin parissa päivässä.
Tällä hetkellä n. 7000€ velkaa ja en vaan pysty lopettamaan tätä saatanan pelaamista. Ajatuskin on mennyt jo tasolle ihan sama. Elämässä muuten menisi ihan hyvin (ilman pelisairautta), mutta tämä sairaus vie kohta tuonelan porteille. Töissä ja alkoholinalaisena pystyn olemaan se iloinen ja elämästä nauttiva ihminen joka ei elä pelimaailmassa, muuten peliriippuvuus ottaa minusta otteen ku joku piru. Anteeksi huono ulosanti ei tässä mielentilassa parempaan pystynyt. Onko muita vastaavassa tilanteessa olevia ja mitä keinoja tästä on selvitä?
Pää repeää kappaleiksi tämän peliriippuvuuden taki
3
170
Vastaukset
Hei nimimerkki, Pelivitunriippuvuus
Olet ahdistavassa tilanteessa, mutta et toivottomassa. Ponnistellen sinulle(kin) pelitön elämä on mahdollinen. sinun on haettava apua ja pysyttävä tuen piirissä, riittävän kauan. Soita Peluuriin, ilmaiset puhelut klo 12-18 arkisin, kerro ja kysy neuvoa, missä lähiseudullasi on osaavia auttajia sinulle.
Tsemppiä,
Pirkko-pappi- pelaajatar50
Sulla "vasta velkaa 7000". Monilla kymmeniä tuhansia. Velat voi aina sopia. Ole armollinen itsellesi. Soita Peluuriin ja hae vertaistukiryhmä. Huomaat että et todellakaan ole ainoa. Zemppiä!
- Lapeso2016
Hei,
Minulla on pitkä historia pelaamisen suhteen ja olen tällä hetkellä parantuva Gambleri. Paljon joutuu tekemään töitä kun haluaa päästä tuosta perkeleestä eroon.
Itse kirjoitan omasta elämästä blogia ja nyt tällä hetkellä käyn läpi nuoruutta ja miten se on vaikuttanut tämän päivän tilanteeseen. Uskon, että lukemalla kertomusta voit saada AHAA elämyksiä itsekkin. Blogi luettavissa : http://peliriippuvuus.blogi.net/blog/
Tosin aivan kesken ja vielä siellä ei kerrota mikä auttoi minua riippuvuuden selättämisessä.
Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124220MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822141Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511687Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331068Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868- 171864