JES! Vanhuksia lapsiperheiden sijaan. Nyt vanhukset kiittää. Vihdoinkin ollaan menossa oikeaan suuntaan kun suositaan vanhuksia.
Kerrostaloja keskustaan
8
125
Vastaukset
- jälkeläinen
Kivaa kun on mahdollisuus muuttaa muualta lähelle jälkeläisiään.
- pettynytpäättäjiin
Minä teen taas toiste päin sillä tulen muuttamaan Lempäälästä pois.Koska rahaa laitetaan turhiin parkkitaloihin ja Lempäälä taloihin.Keskustan ilme tulee muuttumaan liikaa kaupunkimaiseksi.Pilataan hyvä asuin paikka suuruuden hulluilla rakennuksilla.
Täällä on ollut mukava asua kun ei ole ollut niin kaupunkimainen.Mutta muutan pois sillä muuallakin on hienoissa maalaismaisemissa hyvää palvelua. - kolikontoinenpuoli
Yhdyn edelliseen, ja olen täysin samaa mieltä. Hyvä kun vanhuksille tulee riittävästi mahdollisuuksia asua Lempäälässä. Koliko toinen puoli on että mikäli muualta muuttaa huomattava määrä ehtoopuolella olevia vanhuksia, niin se tietää pikapuoliin lisää menoja kunnille ( terveyspalveluita, kotiapua, laitospaikkoja jne.)
- TulotJaMenot
Vanheneva väestö suhteessa syntyvyyteen on ongelma lähitulevaisuudessa. Jotta pystyisimme myöhemmin selvitymään menoista ja veloista niin pitäisi työikäisiä olla riittävästi. 20 -30 vuotta eteenpäin niin nyt viisivuotias lapsi on jo silloin 25 -35 vuotias. Olisi siten asuntopolitiikan suunnittelussa syytä huomioida edellä kuvatut seikat ja pyrkiä kaavoittamaan lapsiperheille soveltuvia omakotitalotontteja joissa on heille hyvin toimivat mahdollisuudet.
Vanha sananlasku sanoo viisaasti, että lapsi tuo leivän tullessaan, ja se pitää entistäkin aikaa paremmin paikkansa koko maan ja kuntien talouden kannalta. - asukkaat
Nykyaikana arvostetaan vanhaa ja olisi sääli jos kaunis maalaismiljöö muuttuisi ja karkottaisi asukkaita.
- EiHyvä
Mummojen eikä Pappojen kauppaostokset ovat niin vähäiset ettei ne riitä pitämään pystyssä kauppoja.
- etupiiri
YHTEISILLÄ VEROVAROILLAKO rakennettaisiin muutamien autoilevien kerrostalojen asukkaiden takia parkkilaitos johon tietenkin tulossa ilmainen paikoitus kunnan virkamiehille. Veroa maksavat muulla asuvat satunnaiset käyttäjät maksaisi vielä verojen jälkeenkin maksua parkista, siitä joka hankaloittaa heidän asiointejaan keskusta alueella.
- vanhaviisaus
Kunnan talouden ja menestymisen kannalta olisi viisainta tukevaisuutta ajatellen suosia lapsiperheitä. Ei hyvin munivia kanoja ja hyvin lypseviä lehmiä kannata pitää huonosti, että niistä riittäisi kaikille jaettavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892