HD man to man Rakkaus

KuumatHdPojat

Karskit lihaksikkaat rasvaiset Hd Mc Tom of finlandit ovat kuumia sällejä.
Man to man rules.

25

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KivaKeuliiKunOsaa

      Tätä mä oon aina halunnu...

      • KeuliiKenOsaa

        Siis sitä että idiootit pysyvät mieluiten täälä palstalla, kuin pussikaljoineen kadulla.


    • HdTomppa

      Meillä on kerholla kaljaa jääkaapissa, saa ottaa jos maksaa itse, jotkut vetää pulverii.
      Illalla on sauna suihkuillat, dont drop the soap boy .!.
      ja sitten komento ruokailuun.
      Mulla on maanantai se siivouspäivä, olen kerhon emäntänä mamantaina, siivoan ja tiskaan ja pesen. Laitan hernekeittoa. tai joskus muuta keittoa. kalakeitto oli aika suosittua.

      • renkiahkeroi

        hängat tekee duunit.


    • McPiika

      Olisiko joku tv tosi sarja, jossa kuumat hd pojat styylaisi ja site sextaisi siellä kerholla. Varmaan olisi aika hyvä vormaatti.
      esim. Kiven sisässä, hd kerhon piikana 6,5v, masa kertoo.

      • RealMCLife

      • LuovaTaukoMChdHommissa

    • TyyliäOllaPitää
    • AjatMuuttuu

      Helevata noita sällejä ! Keikistelvät kuin heikkolahjaiset riikinkukot.

      Itte olen elänyt pula suomessa, ja ensin oli mopo, sitten kevari, ja sitten isommat mp mallit. Alussa ei ollu varaa edes nahka, suoja pukuun, sitten piti hankkia kun kilometrejä tuli enemmän, ja alkoi paleltaa.
      Vaikea on tällaisen vanahan käyttäjän on suhtautua keikisteleviin mp poikiin....
      Urheilussakin on eri lajeissa sellaisia sukkahousu poikia, ja turhia keikistelijöitä, ja tuloksia ei tule, mutta keistellään ,,,
      Onko ravinto vai julkisuudessa tarjottu pakko homous syynä ?

      • SutsukiSika

        Otitko kakkoseen?


      • AjatMuuttuu

        Ei me nuorina tajuttu edes että on tollaisia persreiän rakastajia, tai siis kuultiin vitsinä et sellai sairaita on ruotsissa.
        Ja ei ole elämän aikana tullu mieleen himoita persreikää, vaikka nyt sitä asiaa on pakkosyötetty monen hallituksen ajan jo, ja homoilu on poliittinen pop asia!

        Siksi ei olekkaan ihme, että suomessa on asiat hoitamatta, kun energia on nääs menny sinne persreikään ? tms tärviölle??


    • näkeekö.päältä

      Onko se kalju kaljamahainen aina se miespuoli ja pitkälettinen kaljamahainen se naispuoli.

    • antilokero

      oikeasti homoilu on oikeasti miesten hommaa. eikä neitipoikien.

    • SuzukiGirl

      Rupareikään HDn mäntää, koko on kalibroitu hintin tuhkaluukun mukaan.

    • mcKovatSällit

      kuuma kova karkee molo nahkahousuissa .!.

    • LerppaSotkamosta

      Mun kulli on paksumpi kun hauis, vaik oon podari. 35-kilosten tyttöjen sarjassa. Mut aanus on paloauton mentävä.

      • ihanhurjanvitsikästä

        olipa vitsikästä


    • MotoristiOpettaja

      Ymmärrän varsin hyvin perus- ja ammattikoulun opettajien ongelmat, kun älykkyys ja savarasto on tämän palstan tasoa.

      • HarleySkoda

        Ovetko savavavastosi kanssa TavjaHavonen -fani tai muuten vaan homoseksuaavi?


    • mcletkajenkka

      tom of finaal rules, karjut keimailee, ja karjut saa suihkuilloissa

      • hyrjameininki

        vetääkö ne sarjassa ? kuka vaan kyykistymään sattuu ?


    • EinariEpätoivo

      Jaa kakkoseenko tulee melaa?

    • EinarinÄiti

      Einari ja Leena epätoivossaan voisi vaikka tehdä jotain keskenään, mutta mitäpä snyfäpippelillä yöllä kahdelta pussikaljojen jälkeen Leena saisi ?????

      • EinariEpätoivo

        Elämänkokemusta ja hyvin suolistossa sulatetun pyttipannun tulojälkiänsä pitkin?


    • PskanLumousMc

      kiihoittavvaa toi anaali .!.
      Kivaa kun ripuli litiseen ja voi nauttia.
      Siinä on kulttuuria ja romantiikaa kun rengit paimaa peräaukkon. Ihannaaaaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      201
      7748
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4432
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2165
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2089
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1905
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1736
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1716
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1659
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe