kissa on minun lemmikki eläin,rakastan kissoja
kuka halua lahjoittaa kissanpenttu minulle ?
3
138
Vastaukset
- 2080
Ota yhyeyttä lähimpään löytökissataloon niin löydät sopivan kissan sieltä.
- eilahjoituksia
Eikä niistä lahjoiteta, vaan korvausta vastaan saadaan madotettu, rokotettu ja sirutettu kissa. Jos tähän ostokseen ei ole varaan, ei saa hankkia kissaan. Koska ostohinta on murto-osa sen kustannuksista. Kissa tarvitsee kissanruoan, kissanhiekan/pelletit, astian, ruokakupit, hoitovälineet kuten kamman/harjan, kenties kynsileikkurin, ulkoiluun valjaat ja remmin. Leluja. Kiipeilytelineen.
Ja eläinlääkärikuluihin on varauduttava. Suomessa se on kallista hommaa.
- äläota
Pehmoleluja löytyy halvalla! Kissanpennuista on otettav kunnon hinta, ettei niitä oteta hetken mielijohteesta, leluksi tai muuten vaan rääkättäväksi!! Kissan HYVÄ hoito tulee kalliiksi, ja kissa elää yli 20 vee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334919
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253336Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132664- 472278
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611781Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471719- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281510
- 951221