Auttakaa mua pliis!! Oon osastolla pakkolihotuksessa ja mun on pakko oppia oksentamaan ku en saa kaikkia kaloreita kumminkaan kulutetta liikkumalla. Joojoo tiedän et on sairasta yms mut auttakaa mua silti, miten oksentaa helpoiten ja mahdollisimman vähän ääntä päästäen? Ja kuinka kauan ruokailusta voi kulua että saa ruoan ulos sulamattomana?
Miten oppia oksentamaan?
jokunytplease
5
153
Vastaukset
- kokemuksesta
Voin kertoo sulle, ett sitt vituttaa, kun tukka lähtee päästä.
- soowhat
No ei kiinnosta, enkä ottais tätä ees tavaksi, ainoastaan nyt ku oon osastol
- olematonko
voin kertoo sulle kikis tai jossain muual somes mut en jaa vinkkei tääl ettei ne joutdu vääriin käsiin:)
- Mikähallitseesinua
soowhat kirjoitti:
No ei kiinnosta, enkä ottais tätä ees tavaksi, ainoastaan nyt ku oon osastol
Mistä tiedät, ettei jää tavaksi, josta et pääse eroon? Miten pääset sieltä osastolta, jos paino ei nouse riittävästi?
- everydaynofood
mitkä teijän kikit on??
haluun itekki oppii
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446