nuorisoon, jotka ovat vaikkapa viimeksi ripittäytyneet ja seisoneet kirkossa tekemässä lupauksiaan?
En olekoskaan tavannut en kuullut sanaakaan heidän suustaan Jumalan voimallisuudesta heissä, en minkäänlaista merkkiä ole havainnut että heissä asuisi Pyhä Henki!
Missä pääsen kuuntelemaan heidän voimallisia puheenvuoroja ja näkemässä kuinka voimalliset teot seuraavat julistettua sanaa, kertokaa aika ja paikka?
Missäs sitä voisi tutustua uskovaisiin lutterin
19
<50
Vastaukset
Mene vaikka Lähetys-säätiön tilaisuuteen. Kyllä paikkakunnallasi varmaan on. Meillä vaasassa on kaksi kertaa viikossa tilaisuuksia.
http://www.lhpk.fi/- papalle
Mene vaikka Sleyn, Raamattuopiston, tai vaikka Kylväjän toimintaan niin siellä ainakin.
Pappa ei ole nähnyt heitä kun ei kulje kristillisissä piireissä tai uskovien piirissa. Kaljaa sakastissa kittaamalla ei heitä tapaakaan tai uudestikastaja-aivopesysetiä kuuntelemalla.
Tosin aika hulestuttavaa, että pappa on kiinnostunut nimenomaan nuorista. Aavistan pahaa, jos ymmärrätte mitä tarkoitan!- siitäpinnoja
weha ei sentään ole tuolalinen jästi kuin papattaja!
- mätiedänton
siitäpinnoja kirjoitti:
weha ei sentään ole tuolalinen jästi kuin papattaja!
papattaja on fiksu tyyppi. Sanoo ppalle asiat suoraan.
- hohhoijakkaatätäpimeyttä
Miksi ne vauvakasteessa uskomiseen tulleet nuorenn eeivät ole täällä sankoin joukoin todistamassa voimallisesti uskostaan?!??
missä ne luuhaavat...minäpä kerron, niitä ei ole olmassakaan, ne luuhaavat rypypaikoissa ja rokkaavat missä festoissa milloinkin, j amiksi eivät kun mitään ei ole sydämeen asti tullut, kaikki on limpissä korvien ja katkismuksen välissä!
En ole koskaan tavannut luterilaista uskovaa nuorta jolla olisi mitään sanottavaa suhteestaan Jeesukseen. tämä se vaan on arkitodellisuus, ei sille mitään voi edes nämä foorumin sakastihaamut vaikk ayritys on kovaa ja armotonta.- kääkälle
Miksi uudestikastetut nuret eivät ole täällä todistamassa uskostaan? Missä ne luuhaavat? Minäpä kerron: ryyppypaikoissa ja uudestikastajasetien ahdisteltavana.
Tule pappa käymään kylväjän, Sleyn tai jonkin herätysliikkeen tapahtumissam niin löydät niitä uskovia nuorita, jotka Jeesuksesta todistavat. Mikä hirveä hiknu sinulla on sellaisia muuten löytää? Aiotko satuttaa heitä jotenkin siksi että he ovat saaneet kasteen jo vavana, mikä tuntuu olevan sinulla hriveän vaikea asia hyväksyä? - vainJeesuspoistaasokeud
minä myös olen saanut kasteen vauvana, oletko mahtanut ottaa sitä huomioon lainkaan papattaja!
mutta olen myös saanut näköni sen jälkeen,, eli tiedän kyllä mistä puhun. - kääkälle
vainJeesuspoistaasokeud kirjoitti:
minä myös olen saanut kasteen vauvana, oletko mahtanut ottaa sitä huomioon lainkaan papattaja!
mutta olen myös saanut näköni sen jälkeen,, eli tiedän kyllä mistä puhun.Minä olen saanut myös kasteen vauvana, enkä ole näköäni missään vaiheessa kadottanut. Olen ollut uskossa koko elämäni, joten tiedän kyllä mistä puhun.
- kahdestisyntynyt
kääkälle kirjoitti:
Minä olen saanut myös kasteen vauvana, enkä ole näköäni missään vaiheessa kadottanut. Olen ollut uskossa koko elämäni, joten tiedän kyllä mistä puhun.
kukaan luonnollinen ihminen ei ole missään laskuiss a ilman syntymäpäivää, ja sama pätee Jumalan Hengen synnyttämiin.
on päivät jolloin olin ulkona ja on päivä jolloin menin sisälle Jeesus ovesta OMIN JALOIN, arkkiinkaan ei Jumala ketään kantanut, jokainen käveli itse.
mutta nämä ovat utopiaa "aina uskossa" olleille. - papalle
kahdestisyntynyt kirjoitti:
kukaan luonnollinen ihminen ei ole missään laskuiss a ilman syntymäpäivää, ja sama pätee Jumalan Hengen synnyttämiin.
on päivät jolloin olin ulkona ja on päivä jolloin menin sisälle Jeesus ovesta OMIN JALOIN, arkkiinkaan ei Jumala ketään kantanut, jokainen käveli itse.
mutta nämä ovat utopiaa "aina uskossa" olleille.Mitä se pappa höpöttää. Ei arkkiin niin vain mennä, vaan Jumala sinne kutsuu. Jumala synnyttää uduesti vedellä ja Hengellä Sanan kautta,
Jos Noalla olisi ollut vauvoja, niin mitä luulet: olisiko Nooa kantanut ne arkkiin, vai jättänyt heidät vedenpaisumuksen armoille vedoten siihen että arkkiin kävellään itse? Mieti siis vähän mitä kirjoiutat pappaseni.
- faktaakintarvitaan
Jokainen vauva syntyy viattoman ja syyttömänä kaikkeen niin ihmisten kuin Jumalankin edessä, mutta on myös täysin sokea hengellisille asioille kuten kaikille muillekkin asioille, ei juurikaan lue hesaria eikä päivämiestä kotimaasta puhumattakaan, ei tunne väisäsen lapsellisia kastekirjoja eikä kuuntele saaraa!
- jasitäsaadaan
Jokainen vauva syntyy syntisen luonno omaavana.
Väisäsen kastekirjoja ei tarvikaan tuntea, riittää kun ottaa vastaan uskon lahjan jonka Jumala antaa
Väisesen kastekirjat ovat muuten hyvää luettavaa. Niissä perustellaan asioita aivan eri tavalla kuin uudestikastajien uudestikastekirjoissa.
- henkipaljastaaisännän
Miksi muuten "aina uskossa" olleet ei voi puolustaa oppiaan muuten kuin solvaamalla pappaa, käyttämällä ala-arvoisia vihjailuja ja muuta olkiukkomateriaalia jatkuvasti jokaisessa viestissään.
teissä on ilmeisesti sama henki kuin lutterissa, eli aina käytiin ihmisen kimppuun ja usein niin että henki meni roviolla, taikka jään alla ilman pipoa ja happivehkeitä!
eikö voisi tyytyä katselemaan asioita ja jättää ihminen henkiin!!!?
siitä voisi joku jopa päätellä jotain postiivista siitä "aina uskossa" olostakin!- räksyttäjille
Siinähän kävisi niin, että paljastuisikin se "oma usko" kirkon keksimäksi harha-opiksi.
Rakkikoirakin puolustaa omaa reviiriään haukkumalla hurjasti ja sitähän nämä eenokit ja muut räksyttävät pellet harrastavat. - kääkälle
räksyttäjille kirjoitti:
Siinähän kävisi niin, että paljastuisikin se "oma usko" kirkon keksimäksi harha-opiksi.
Rakkikoirakin puolustaa omaa reviiriään haukkumalla hurjasti ja sitähän nämä eenokit ja muut räksyttävät pellet harrastavat.Eihän pappaa solvata, vaan pappa solvaa muita, haukkumalla mm. lutterin lapsiksi ja sakastin pelleiksi jne. Pappa koittaa epätoivoisesti muita haukkumalla viedä huomion siitä että hän itse ei ole uskonlahjaa saanut eikä opeillaan Raamatun mukaista linjaa noudata.
Pappa käy täällä kistittyjen kimppuun. Ilmeisesti hänessä on sama henki kuin lutterissa. Pappa haluaa tappaa ja kiduttaa kristittyjä mikä käy ilmi hänen teksteissään. Ja samalla se kittaa kaljaa sakastissa pallon päällä. Säälittää vanha kääkkä koko ihminen! - voiraukkoja
kääkälle kirjoitti:
Eihän pappaa solvata, vaan pappa solvaa muita, haukkumalla mm. lutterin lapsiksi ja sakastin pelleiksi jne. Pappa koittaa epätoivoisesti muita haukkumalla viedä huomion siitä että hän itse ei ole uskonlahjaa saanut eikä opeillaan Raamatun mukaista linjaa noudata.
Pappa käy täällä kistittyjen kimppuun. Ilmeisesti hänessä on sama henki kuin lutterissa. Pappa haluaa tappaa ja kiduttaa kristittyjä mikä käy ilmi hänen teksteissään. Ja samalla se kittaa kaljaa sakastissa pallon päällä. Säälittää vanha kääkkä koko ihminen!noin !
siinäpä mallia "aina uskossa olleen" hengen antimista.
eli aina kaikki päälaelleen ja olkiukkoa hakaten mennen tullen.
mahtoi olla pulssi korkealla tuon jälkeen, tai sitten ei, paatumus ei nosta paineitakaan.
ja millainen tapaus joka on aina täällä kyttämässä kuin sielunvihollinen kenen saisi niellä, eikö ole oikeaa työtä ja vastuuta mistään oikeasta elämästä huh! - papalle
voiraukkoja kirjoitti:
noin !
siinäpä mallia "aina uskossa olleen" hengen antimista.
eli aina kaikki päälaelleen ja olkiukkoa hakaten mennen tullen.
mahtoi olla pulssi korkealla tuon jälkeen, tai sitten ei, paatumus ei nosta paineitakaan.
ja millainen tapaus joka on aina täällä kyttämässä kuin sielunvihollinen kenen saisi niellä, eikö ole oikeaa työtä ja vastuuta mistään oikeasta elämästä huh!Jaaha siinä nähtiin taas roskapaska-paparaisen täysin sieluton ja asiaton teksti. Hnä ei ole uskossa. Mahtaa papalla olla pulssi korkelalla kun ei ole uskossa tai edes puhu kielillä ja Raamatun Sana on aina hänen oppejaan vastaan.
Voi pappa-rukkaa!
- PasiToivonen
Johanna Tukiainen Fanclub
Tuksu.fi – Suomen suurimman julkkiksen tuoreimmat kommellukset!
https://tuksu.fi/ - PasiToivonen
Kohta saadaan nähdä mikä on Hillaryn kannatus evankelisten protestanttien keskuudessa.
http://www.indexmundi.com/blog/wp-content/uploads/2012/08/Religion-in-the-US-Evangelical-Protestant-Rates-of-Adherence-County-Map.png
http://www.indexmundi.com/blog/index.php/tag/religion/
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823450
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683022On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662681Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442192- 621764
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251717- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628