Hyvää perjantaita (ri)pulipalstalle

Mikäs on meininki? Itse juon kotiviiniä, joka on tosin vielä kirkastamatta. Käynyt kuitenkin loppuun ja täysin kuivaa. Kolahtaa päähän kuin metrinen halko.

17

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hauka.vamppyyri

      Myhäilen tässä tyytyväisenä hmmhyh mmmhyh tili tili talllillei

      • buahhahahaa

        Kehitysvammaisen aivoilla ei tuon parempaa vastinetta voikaan kirjoittaa.


      • öysti

        Pieraisu.


    • sontahaisee

      Istun juuri paskalla. Muutenhan tätä palstaa ei pysty lukemaan.

      • Totta.


      • Kummeksuja

        Outo aika paskantamiselle.


      • sontahaisi
        Kummeksuja kirjoitti:

        Outo aika paskantamiselle.

        Eikö ihminen voi paskantaa ihan mihin aikaan huvittaa?


      • Kummeksuja
        sontahaisi kirjoitti:

        Eikö ihminen voi paskantaa ihan mihin aikaan huvittaa?

        Voi toki.


    • Aunuksen_Karjala

      Paremmin maistuu sitten kun kilju on kirkastunut mutta saa sitä aika paljon juoda ennenku menee päähän ja kohta on kanttu vei ja hei!

      • hauka.kysyy.ja.spämmää

        Mistä tulee sanat kanttu vei? Onko se kanttu joku hirviö joka vei liaan juopuneen ihmisen jonnekkin pois?


      • kilijudarra

        Litra riittää kunnon mäiskeeseen, prosentteja kuitenkin jotain 17. Darra on sitten myös omaa luokkaansa.


      • Aunuksen_Karjala
        hauka.kysyy.ja.spämmää kirjoitti:

        Mistä tulee sanat kanttu vei? Onko se kanttu joku hirviö joka vei liaan juopuneen ihmisen jonnekkin pois?

        Olen jo vähän kanttuvei ja kohta total kanttuvei niin en tiedä enkä yritä selittää vaan lkaitan linkin

        http://www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/5257


      • Aunuksen_Karjala
        kilijudarra kirjoitti:

        Litra riittää kunnon mäiskeeseen, prosentteja kuitenkin jotain 17. Darra on sitten myös omaa luokkaansa.

        Totta turiset.Itse en lisää sokeria omenatäysmehuun vaan annan käydä sellasenaan.Ensin sitä luulee ettei mene päähän mutta sitten voi Soinin sanoin todeta että jytky tuli.


      • hauka.sähkörööki

        Meneillään oleva ihmiskoe estää kotiiviinin maistelun.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1251
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      242
      470
    Aihe