Juha Sipilä Oulun suurin veronmaksaja !

Miljoonia

Oulun vaalipiirin kansanedustajien tulot (ansiotulot pääomatulot):

1. Juha Sipilä (kesk.) 18 345 279 337

2. Eero Suutari (kok.) 65 768 129 031

3. Esko Kurvinen (kok.) 81 479 30 670

4. Antti Rantakangas (kesk.) 111 625 0

5. Tapani Tölli (kesk.) 110 620 0

6. Raimo Piirainen (ps.) 106 145 0

7. Martti Korhonen (vas.) 100 386 0

8. Inkeri Kerola (kesk.) 86 715 0

9. Timo Korhonen (kesk.) 77 312 4 279

10. Mirja Vehkaperä (kesk.) 75 062 0

11. Merja Kyllönen (vas.) 71 596 0

12. Risto Kalliorinne (vas.) 62 639 0

13. Tytti Tuppurainen (sd.) 52 147 0

14. Pirkko Mattila (ps.) 42 566 0

15. Satu Haapanen (vihr.) 35 698

16. Pentti Kettunen (ps.) 15 973 0

17. Ville Vähämäki (ps.) 12 373 0

18.Olli Immonen (ps.) 5898 0

34

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfsgdsfgdsfgsdfg

      Nuo ovat rippeitä, todellisuudessa veroja on maksettu miljoonia.

    • Myyntivoitosta

      meni silloin 28 prosenttia veroa..

    • Siinäsitä

      mustaa valkoisella..

      • Huutajille

        meni jauhot suuhun !!!!!!!!!


      • Vaisuurin
        Huutajille kirjoitti:

        meni jauhot suuhun !!!!!!!!!

        Avaukseen kopioidussa lainauksessa kerrotaan vain Oulun vaalipiirin kansanedustajien ansio- ja pääomatuloista (mikä vuosi?).

        Avauksen otsikossa sen sijaan kerrotaan Sipilän olevan Oulun suurin veronmaksaja, heh.

        Lahkolaisen ansiotulot ovat aika pienet, onhan hän verosuunnittelun (=laillistettu veronkierto) ammattilainen.

        ps. Sen sietää, jos ihminen on kepulainen, mutta jos hän on vielä tyhmä, sitten menee jo vaikeammaksi. Jos kepulaisuuden ja tyhmyyden päälle ladataan vielä lestadiolaisuus, se on jo liikaa. Kaikkiin noihin kolmeen ominaisuuteen kuuluu tietenkin kierous ilman muuta. Kepu pettää aina.


      • Y-Tunnus
        Vaisuurin kirjoitti:

        Avaukseen kopioidussa lainauksessa kerrotaan vain Oulun vaalipiirin kansanedustajien ansio- ja pääomatuloista (mikä vuosi?).

        Avauksen otsikossa sen sijaan kerrotaan Sipilän olevan Oulun suurin veronmaksaja, heh.

        Lahkolaisen ansiotulot ovat aika pienet, onhan hän verosuunnittelun (=laillistettu veronkierto) ammattilainen.

        ps. Sen sietää, jos ihminen on kepulainen, mutta jos hän on vielä tyhmä, sitten menee jo vaikeammaksi. Jos kepulaisuuden ja tyhmyyden päälle ladataan vielä lestadiolaisuus, se on jo liikaa. Kaikkiin noihin kolmeen ominaisuuteen kuuluu tietenkin kierous ilman muuta. Kepu pettää aina.

        Aika vähillä tuloilla pääsee sitten Oulun suurimmaksi veronmaksajaksi:)


        Oulun kaupunginvaltuustossa on muuten kuusi puheenjohtajaa, osa varasellaisia. Minkä takia niin paljon?


    • JokinMättää

      Sipilän ansiotulot vuodessa 18345€.

      Minä eläketulot vuodessa 32952€

    • me_maksetaa

      Mikä vi..un veronmaksaja, kaikki nuo Sippilän maksamat verot maksetaan valtion varoista kten Sippilän palkkaikin, siis veronmaksajat joutuvat maksamaan Sippilän verot. Koijari Sippilä on tullut saakelin kalliiksi yhteiskunnalle, noin 30 miljoonaa yritystukia valunu Sippilän taskuihin. Päälle vielä sukulaisille, kavereille ja uskonveljille ohjatut tukiaiset, Sippilä lienee suomen suurin koijari koskaan...

      • maksamulle.turkiskomia

        No siksi se onkin saatana pääkasakka titteliltään, muil jämpteil ne tuet yleensä jää sinne satoihintuhansiin ja muutamaa miljoonaan.


      • hyvin.sanottu.sano
        maksamulle.turkiskomia kirjoitti:

        No siksi se onkin saatana pääkasakka titteliltään, muil jämpteil ne tuet yleensä jää sinne satoihintuhansiin ja muutamaa miljoonaan.

        Pääkasakka...prkl...niin justiinsa...


    • rippeitätakaisin

      Elektrobit oli Sipilän aikana yksi eniten yritystukia rohmunneista paskafirmoista.

    • konnamaistase

      Hyvin piilottaa veroja vakutuskuorilla?

    • SIINÄSITÄ

      MUSTAA VALKOISELLA

    • Faktaa-pukkaa

      Veronkiertäjä

      • sdgfsdgsdfgsdfg

        Valehtelija tai sokea,,,,,,,,,,,,


    • EiVoiOllaSuurin

      Minulla ansiotulot 18000€/kk ja Sipilä 18000€ koko vuotena

      • dsfgdsfgsdfgsdfg

        Tyhmä sinä olet, Sipilä 116112.95 euroa veroja..


      • Hyväveto
        dsfgdsfgsdfgsdfg kirjoitti:

        Tyhmä sinä olet, Sipilä 116112.95 euroa veroja..

        punkruput osaa veroja laskea,,,,,,,,,,,,,,,,


      • 1528
        dsfgdsfgsdfgsdfg kirjoitti:

        Tyhmä sinä olet, Sipilä 116112.95 euroa veroja..

        Tuloista oli aloituksessa puhe.

        Sipilän ANSIOTULOT 18345€ vuodessa, tekee 1528€ kuukaudessa


      • Etkö_osaa_lukea
        1528 kirjoitti:

        Tuloista oli aloituksessa puhe.

        Sipilän ANSIOTULOT 18345€ vuodessa, tekee 1528€ kuukaudessa

        "Oulun vaalipiirin kansanedustajien tulot (ansiotulot pääomatulot):"


      • OsaanLukea
        Etkö_osaa_lukea kirjoitti:

        "Oulun vaalipiirin kansanedustajien tulot (ansiotulot pääomatulot):"

        Miltä vuodelta nuo tiedot ovat?
        Kansanedustajan kuukausipalkka on reilut 6400€ kuukaudessa, niin miten Sipilän vuoden palkkatulot voivat olla vain 18345€


      • Olisikotuossa
        OsaanLukea kirjoitti:

        Miltä vuodelta nuo tiedot ovat?
        Kansanedustajan kuukausipalkka on reilut 6400€ kuukaudessa, niin miten Sipilän vuoden palkkatulot voivat olla vain 18345€

        kyse yrittäjän arjesta..


    • Pj..Riku..Aalto

      Minä nostan VVO:sta 7 miljoonaa enkä maksa senttiäkään veroja.

      • juurinäinontosi

        olet aito demari


      • Orpo-Sipilä

        Minä kehitin Sote-kuprun, siitä saadaan miljardeja.


    • Vai on ukko maksanut veroa, Ei paljon kannata huudella veron maksuista, kun samaan aikaan ukko polttaa valtion rahaa ( siis meidän rahaamme ) typerien hallituskumppaniensa kanssa. Kyllä SYLETTÄÄ katsoa miten suomi laitetaan kuntoon. Kyllä SUOMI LAITETAN HUONOON KUNTOON JA SINNE SE ON TODELLA MENOSSA , SE VAALILUPAUS NÄYTTÄÄ PITÄVÄN PAIKKANSA. Tuota rataa miten Sipilä makselee veroja ei anna sille oikeutta tuhota koko maata. Normaalielämässä tuollainen heppu olisi jo häkissä syytettynä petoksista ja muista talousrikoksista. Nyt on Oulun "veronmaksajalla" löysät housussa kun sotekin valuu räpylöiden välistä . Tyhmistä poliitikoista maksaa koko kansa !

      • sdfgsdfgsfdgsdfg

        Sekoitat henkilöt, se on Antti RInne joka on tuomittu talousrikoksita !


      • Orpo-Sipilä
        sdfgsdfgsfdgsdfg kirjoitti:

        Sekoitat henkilöt, se on Antti RInne joka on tuomittu talousrikoksita !

        Kehitimme Sote-kuprun, meidät tuomitaan seuraavaksi.


      • sgdfgsdfgsdfgsd
        Orpo-Sipilä kirjoitti:

        Kehitimme Sote-kuprun, meidät tuomitaan seuraavaksi.

        kansako tuomitaan ?


    • faktaa-pukkaa

      Talous kasvaa jo yli 3%. Síinä saa punikit kiukutella.

      • Siinä saavat kaikki kiukutella, edelleenkin meidän velkamme kasvaa, siis "kasvamme" velaksi, EKP;n tuella.


      • Kiistämättä
        OikeistoHinttari kirjoitti:

        Siinä saavat kaikki kiukutella, edelleenkin meidän velkamme kasvaa, siis "kasvamme" velaksi, EKP;n tuella.

        suunta on muuttunut..


    • Faktaa-pukkaa

      Varastaa valtion rahoja ja lapioi sukulaisilleen

      • Mitäporaat

        niinhän me kaikki,,,,,,,,,,,,,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      716
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      697
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      573
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe