sotapolitiikkaa ja kylmää sotaa osatonta Venäjää vastaan, niin taloudellisesti ja kapinallisoa aseistaein.
Libya on ollut tavaramerkki tuhoamisesta ja pakolaisaallon aikaansaannosta Eurooppaan !? Suomi liittolaisena !
Mediat Suomessa sanansaattajina !
Clintonin kannattajat haluaa jatkaa järjetöntä
Abrahamm
5
155
Vastaukset
- Abrahamm
Pojoismaiden fasismi ystävällisyys silmiin pistävää, Poroshenkon ja Obaman siivittämänä. Ollaan kuin Ruotsi jatkosodan aikaan
,kuninkaankin siivittämänä ja rautamalmin toimittajana natsi Saksalle ! - Abrahamm
On siinä demokraatti joka vihaa Syyrian ja Krimin demokratiaa ja veljeilee Saudien kanssa !?
- kaisanoasaa
Vetäkää ryssätrollit vittu päähän ja ampukaa itsenne.
- tarkkanäköinen
Eikö se hurri totuutta kestä, sivistyneeltä hurrilta tulee vihapuhetta.
- vaikka_voissa_paistais
Näitä ryssiä riittää. Ne tuntee kaukaa kadulla, niitten jutut haisee jo otsikoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175