Mikkelin romuautot

LEXU_S

Vituttaa nähdä köyhiä pyörimässä autonromuillaan liikenteessä. Saatana, jos ei oo rahaa kunnon kärryyn, niin ajakaa pyörällä tai kävelkää! Alle 50 tonnin autot pitäisi romuttaa kaikki.

18

308

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Norppianäkyvissä

Ostan joka vuosi sellaisen parinsadan euron katsastetun auton, ja alleen noin vuoden, sitten puran sen ja myyn varaosiksi kaiken kelpaavan, ja taas ostan halvan auton jne . näin siis ajelen 50 tuhannella eurolla pitkään..... Mutta näkisitpä minun veneeni ja kesäasunnon Saimaalla!

• 3456789

Korjaus; ajelen, ei siis alleen..

• Kaikenmaailmanjurpoja

Heräähän Lexu s jo päikkäreiltäsi. Äiti leipoo sulle pullaa.

• salzburgista

Mutta kun se on oma!

• ISLEEGO

Suapiko sillä 50k autolla paremmin römpsää. Vaiko pitääkö lippa vinossa ajaa koko yö ja mennä runkulle kotio?

• 50tonninHomo

Se räpeltää äitinsä pesää kun kahtelee tm lehrestä kuvia geneven autonäyttelystä...

• VoiPikkuPippeliä

Jos aloittajalla olisi Lexus, ei se kirjottelis tänne. Muistahan täyttää työmarkkinatuki-hakemuksesi.

• BMWalla

Lexus on vaan ylihintainen Toyota. En menis kehumaan. Voimaton ja heikko ajettava, rimpula, vaeltaa urattomallakin tiellä, kuten Toyot yleensäkin.

• moskovits

Niinpä, Lexus /Luxus ihmisillä on jotain parempaa tekemistä!

• pareenot

Oon samaa kunhan mulle annetaan sitten se yli 50k€-auto tilalle.

• professor_x

vitutuksesta tulkoon sinulle sairaalloinen neuroosi joka aikanaan johtanee hermoromahdukseen.

• Jöötipetteri

Tuu katsomaan Laajalammelle 8 talojen parkkipaikkoja niin tiedät mitä on romuttaa.

• ostamersuuuuuuuuu

Niin tai ylipäätään vuokratalojen pihaan, niin tiedätte mitä on romuautot!! Romuautojen kauppa on kannattavaa, kauppiailla maha kasvaa, ja lahkeet levenee, ja terävöityy! Hieno pitää olla autokauppiaan . omasta mielestään. Asiakkaita vuokratalot täynnä.

• torillaa

myykö ville p. ja taisto hyviä autoja?

• 8887777

En tiedä onko hyviä, mutta minulle riittää yksi katsastusväli. Leimaa noin vuosi, ja se on siinä. Hintaa pari sataa...

• 50donaapainoo

jos kaikki alle 50 tonniset autot roumuttaa, jää jäljelle pelkkiä yhdistelmiä.

• pali7

EI ole kuin 5 tonni auto mutta on 50 tonnin traktori ajelen sillä tiluksia kattelemassa.

• NojöötiPeteMitäsit

Jööti petetteri kuittaa kiitosta vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4586
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3714
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      46
      3075
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2657
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2589
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      203
      2583
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2318
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      107
      1521
    Aihe