Vituttaa nähdä köyhiä pyörimässä autonromuillaan liikenteessä. Saatana, jos ei oo rahaa kunnon kärryyn, niin ajakaa pyörällä tai kävelkää! Alle 50 tonnin autot pitäisi romuttaa kaikki.
Mikkelin romuautot
18
308
Vastaukset
- Norppianäkyvissä
Ostan joka vuosi sellaisen parinsadan euron katsastetun auton, ja alleen noin vuoden, sitten puran sen ja myyn varaosiksi kaiken kelpaavan, ja taas ostan halvan auton jne . näin siis ajelen 50 tuhannella eurolla pitkään..... Mutta näkisitpä minun veneeni ja kesäasunnon Saimaalla!
- 3456789
Korjaus; ajelen, ei siis alleen..
- Kaikenmaailmanjurpoja
Heräähän Lexu s jo päikkäreiltäsi. Äiti leipoo sulle pullaa.
- salzburgista
Mutta kun se on oma!
- ISLEEGO
Suapiko sillä 50k autolla paremmin römpsää. Vaiko pitääkö lippa vinossa ajaa koko yö ja mennä runkulle kotio?
- 50tonninHomo
Se räpeltää äitinsä pesää kun kahtelee tm lehrestä kuvia geneven autonäyttelystä...
- VoiPikkuPippeliä
Jos aloittajalla olisi Lexus, ei se kirjottelis tänne. Muistahan täyttää työmarkkinatuki-hakemuksesi.
- BMWalla
Lexus on vaan ylihintainen Toyota. En menis kehumaan. Voimaton ja heikko ajettava, rimpula, vaeltaa urattomallakin tiellä, kuten Toyot yleensäkin.
- moskovits
Niinpä, Lexus /Luxus ihmisillä on jotain parempaa tekemistä!
- pareenot
Oon samaa kunhan mulle annetaan sitten se yli 50k€-auto tilalle.
- professor_x
vitutuksesta tulkoon sinulle sairaalloinen neuroosi joka aikanaan johtanee hermoromahdukseen.
- Jöötipetteri
Tuu katsomaan Laajalammelle 8 talojen parkkipaikkoja niin tiedät mitä on romuttaa.
- ostamersuuuuuuuuu
Niin tai ylipäätään vuokratalojen pihaan, niin tiedätte mitä on romuautot!! Romuautojen kauppa on kannattavaa, kauppiailla maha kasvaa, ja lahkeet levenee, ja terävöityy! Hieno pitää olla autokauppiaan . omasta mielestään. Asiakkaita vuokratalot täynnä.
- torillaa
myykö ville p. ja taisto hyviä autoja?
- 8887777
En tiedä onko hyviä, mutta minulle riittää yksi katsastusväli. Leimaa noin vuosi, ja se on siinä. Hintaa pari sataa...
- 50donaapainoo
jos kaikki alle 50 tonniset autot roumuttaa, jää jäljelle pelkkiä yhdistelmiä.
- pali7
EI ole kuin 5 tonni auto mutta on 50 tonnin traktori ajelen sillä tiluksia kattelemassa.
- NojöötiPeteMitäsit
Jööti petetteri kuittaa kiitosta vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244586- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521