Veljesten vaihto toiseen

Vaihteluko_virkistää

Naiset(Katie ja Chrissie) vaihtelivat Sugdenin veljeksiä.Debs vaihtoi Bartonin veljeksiä.Nyt on sitten Leylan vuoro vaihtaa veljestä.Vähän on väkeä kylällä, kun uutta miestä halutessaan pitää vaihtaa veljestä toiseen.Siskoksiakin tässä sarjassa vaihdellaan, jos sellaisia on.David on vaihtanut Leylasta Aliciaan.

17

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näitäriittää

      Rodneyn ollessa naimisissa Dianen kanssa siitti pikkusisko Valin.
      Carlos-kokki vaihtoi Nicolasta isosisko Berniceen.
      Moira teki lapsen Jamesin kanssa, kun oli naimisissa Johnin kanssa.
      Onhan myös käyty läpi äitistä tyttöön ja isästä poikaan.

      • AÄaskdk

        Pete on kyllä eka Barton jonka kanssa Leyla on ollut. Peten näyttelijä Anthony Qualan sinisilmineen on ainut Bartonin pojista joka osaa näytellä romanttisesti ihastunutta.
        Andy ei ole vielä meidän jaksoissa pyörinyt ladossa Chrissien kanssa. Andy wuittmaisin tyyppi sarjassa alkaa hyppiä myös Lawrencen nenille puheissaan.


      • ben_king

        No hyi vittu joku chrissie ja andy


      • Glub
        ben_king kirjoitti:

        No hyi vittu joku chrissie ja andy

        Se on kyl vähän outo pari lol, mä aina ajattelin että Chrissie ja Ross pitäisi olla, se olisi aika ok.


    • Tuostahan se on aikoinaan jo käyntiin lähtenyt, tämä siskojen vaihtelu.
      Rodneyn vaihtaessa Lambertin sisarruksia Dianesta Valiin.
      Myöhemmin Valerien mieskin Eric kokeili vähän Valin isosiskoa Dianea, ainakin sänkypuuhissa.Kingin veljekset taisi olla ainoita, joita ei joku sama nainen vaihdellut.Eihän avauksessa ollut kyse siitä, että Leyla vaihtaisi Bartonin veljeksiä, vaan nyt vaihdon kohteena on Sharman veljekset.Leylan kiinnostus siirtyy Jaista Nikhiliin.Kun sarjassa on näitä lesbo ja bi suhteitakin nähty.
      Enpä ihmettele jos joskus tulevaisuudessa, joku vaihtaisi saman perheen siskosta veljeenkin.

      • Aaronista

        Aaron kokeili teininä ensin Victoriaa ja Hollya mutta totesi sitten olevansa vain miehiin päin. Ja tapasi velipuolen.


      • Merkkihlö

        Sadie King oli naimisissa Jimmyn kanssa, mutta heilasteli myös Matthewin kanssa. Ennen jälkeen ja välissä. Eikö se siihen avioliitto Jimmyn kanssa kariutunut, kun Mattiin vaihtoi?


      • zahamroon

        Sadiehan oli myös robertin kanssa pelehtinyt


    • Kuningashallitsee

      "Kingin veljekset taisi olla ainoita, joita ei joku sama nainen vaihdellut"
      Charity oli naimisissa Tom Kingin kanssa ja kävi myöhemmin samassa sängyssä Jimin kanssa.
      Louise seukkas Carlin ja Matthewin kanssa.

      • Jimmykö_Jimi

        Tom ei tietääkseni ollut Jimmyn veli?


      • Vaihtoja

        Eli emmerdalessa on vaihdettu pojasta isäänkin ja isästä poikaan, melkein kaunareitten meininkiä siis.Kaikki kierrätetään.


      • Kuningashallitsee
        Jimmykö_Jimi kirjoitti:

        Tom ei tietääkseni ollut Jimmyn veli?

        Se oli siirto 'isästä poikaan', josta tämän ketjun toisessa kirjoituksessa mainittiin


    • Glub

      Onpa Robertillakin ollut kaksi sisarusta aikanaan.

      • TamonasAtli

        Aika yleistä, että on sisaruksia


      • Muistattehan

        Sarjamaailmassa tapahtuu asioita, joita ei pidä tehdä oikeassa omassa elämässä.


    • Anonyymi

      Victorialla oli ensin "isä" David ja sitten "poika" Jacob.

    • Anonyymi

      Sukupolvikokemuksia
      - Cain Angie-äidin ja Ollie-tytön kanssa
      - Cain Amy-tytön ja Kerry-äidin kanssa
      - Moira Cain-isän ja Nate-pojan kanssa
      - Al Chasin ja Chasin veljentytön Debbien kanssa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe