Naiset(Katie ja Chrissie) vaihtelivat Sugdenin veljeksiä.Debs vaihtoi Bartonin veljeksiä.Nyt on sitten Leylan vuoro vaihtaa veljestä.Vähän on väkeä kylällä, kun uutta miestä halutessaan pitää vaihtaa veljestä toiseen.Siskoksiakin tässä sarjassa vaihdellaan, jos sellaisia on.David on vaihtanut Leylasta Aliciaan.
Veljesten vaihto toiseen
17
507
Vastaukset
- Näitäriittää
Rodneyn ollessa naimisissa Dianen kanssa siitti pikkusisko Valin.
Carlos-kokki vaihtoi Nicolasta isosisko Berniceen.
Moira teki lapsen Jamesin kanssa, kun oli naimisissa Johnin kanssa.
Onhan myös käyty läpi äitistä tyttöön ja isästä poikaan.- AÄaskdk
Pete on kyllä eka Barton jonka kanssa Leyla on ollut. Peten näyttelijä Anthony Qualan sinisilmineen on ainut Bartonin pojista joka osaa näytellä romanttisesti ihastunutta.
Andy ei ole vielä meidän jaksoissa pyörinyt ladossa Chrissien kanssa. Andy wuittmaisin tyyppi sarjassa alkaa hyppiä myös Lawrencen nenille puheissaan. - ben_king
No hyi vittu joku chrissie ja andy
- Glub
ben_king kirjoitti:
No hyi vittu joku chrissie ja andy
Se on kyl vähän outo pari lol, mä aina ajattelin että Chrissie ja Ross pitäisi olla, se olisi aika ok.
Tuostahan se on aikoinaan jo käyntiin lähtenyt, tämä siskojen vaihtelu.
Rodneyn vaihtaessa Lambertin sisarruksia Dianesta Valiin.
Myöhemmin Valerien mieskin Eric kokeili vähän Valin isosiskoa Dianea, ainakin sänkypuuhissa.Kingin veljekset taisi olla ainoita, joita ei joku sama nainen vaihdellut.Eihän avauksessa ollut kyse siitä, että Leyla vaihtaisi Bartonin veljeksiä, vaan nyt vaihdon kohteena on Sharman veljekset.Leylan kiinnostus siirtyy Jaista Nikhiliin.Kun sarjassa on näitä lesbo ja bi suhteitakin nähty.
Enpä ihmettele jos joskus tulevaisuudessa, joku vaihtaisi saman perheen siskosta veljeenkin.- Aaronista
Aaron kokeili teininä ensin Victoriaa ja Hollya mutta totesi sitten olevansa vain miehiin päin. Ja tapasi velipuolen.
- Merkkihlö
Sadie King oli naimisissa Jimmyn kanssa, mutta heilasteli myös Matthewin kanssa. Ennen jälkeen ja välissä. Eikö se siihen avioliitto Jimmyn kanssa kariutunut, kun Mattiin vaihtoi?
- zahamroon
Sadiehan oli myös robertin kanssa pelehtinyt
- Kuningashallitsee
"Kingin veljekset taisi olla ainoita, joita ei joku sama nainen vaihdellut"
Charity oli naimisissa Tom Kingin kanssa ja kävi myöhemmin samassa sängyssä Jimin kanssa.
Louise seukkas Carlin ja Matthewin kanssa.- Jimmykö_Jimi
Tom ei tietääkseni ollut Jimmyn veli?
- Vaihtoja
Eli emmerdalessa on vaihdettu pojasta isäänkin ja isästä poikaan, melkein kaunareitten meininkiä siis.Kaikki kierrätetään.
- Kuningashallitsee
Jimmykö_Jimi kirjoitti:
Tom ei tietääkseni ollut Jimmyn veli?
Se oli siirto 'isästä poikaan', josta tämän ketjun toisessa kirjoituksessa mainittiin
- Glub
Onpa Robertillakin ollut kaksi sisarusta aikanaan.
- TamonasAtli
Aika yleistä, että on sisaruksia
- Muistattehan
Sarjamaailmassa tapahtuu asioita, joita ei pidä tehdä oikeassa omassa elämässä.
- Anonyymi
Victorialla oli ensin "isä" David ja sitten "poika" Jacob.
- Anonyymi
Sukupolvikokemuksia
- Cain Angie-äidin ja Ollie-tytön kanssa
- Cain Amy-tytön ja Kerry-äidin kanssa
- Moira Cain-isän ja Nate-pojan kanssa
- Al Chasin ja Chasin veljentytön Debbien kanssa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592