seisokki...

14vpoika

Oon siis 14-vuotias poika ja mul seisoo koulus AINA ku nään mun ihastuksen. Tiiättekö mitään kikkoja miten peittää stondis? Kerranki koulus oltii valinnaises liikas menos seinäkiipeilee, nii sit paikat ei riittäny autossa nii tottakai annoin ihastukselle tilaa mun sylissä ;) ja tietty auto täris ja hytky kivasti kuoppien kohal. Ois tehny mieli vaa nylkyttää sen persettä. se oli ihanaa! Mut must tuntuu et se huomas mun seisokin ja vähän hymyili siinä..et joo kertokaa omia kokemuksianne.

23

363

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjklstjklösjklöt

Runkkaa aamulla enneko meet kouluu?

• Esups

Et kai sää siellä alasti ole, kun niitten housujen on tarkotus peittää intiimialueet? Mutta jos sää tosiaan olet siellä alasti, niin vedä vaan lihakirveellä peenis irti niin ei varmasti seiso enää.

• Kiimane15vmuija

Kuinka iso penis?

• 14vpoika

No kovana 11cm

• Akseli.Nurmi
        14vpoika kirjoitti:

No kovana 11cm

Ei hätää ei sitä millikiituria huomais vaikka olisitte suihkussa kun se on niin pieni

• Akseli.Nurmi kirjoitti:

Ei hätää ei sitä millikiituria huomais vaikka olisitte suihkussa kun se on niin pieni

Etkai kopioinut sanaa millikiituri minulta?

• Onhan sitä sanaa moni käyttänyt jo vuosia.

• jokutyyppi19 kirjoitti:

Onhan sitä sanaa moni käyttänyt jo vuosia.

Okei olen aika vainoharhainen.

• Hyvä vain. Kaikenlaista vaanii ympäriinsä....

• kymppisentti
        14vpoika kirjoitti:

No kovana 11cm

Hyvän kokoinen kalua, mulla 10cm ja 15v

• Jos se oikeesti hymyili sulle nii se haluu sitä mä ainaki haluisin

• Perverssin.Unet

Haha mene pervo hoitoon.

• Se hymyily varmaankin oli oikeastaan pilkkaavaa virnuilua siitä, että tunsi minipeniksesi osuvan häneen. Näin luulisin asian olevan.

• No minipeniksen osumistahan ei tuntisi?

• Kyllä uskoisin tuntuvan, jos se on aivan kovana.

• Ripuliratsastaja kirjoitti:

Kyllä uskoisin tuntuvan, jos se on aivan kovana.

Miten, jos se on minipenis? Noin 5cm. Ei mitenkään mahdollista.

• No, en tiedä kyllä se taitaa jollakin tavalla mahdollista olla. Eihän se siittimen koko haittaa vaan se mihin sitä käyttää. Lisääntyminen onnistuu vaikka sen koko olisikin 5 senttimetriä. Jos lisääntyminen siis kiinnostaa. Anteeksi hemmetti taas jotain outoa asiaa tähän.

• Ripuliratsastaja kirjoitti:

No, en tiedä kyllä se taitaa jollakin tavalla mahdollista olla. Eihän se siittimen koko haittaa vaan se mihin sitä käyttää. Lisääntyminen onnistuu vaikka sen koko olisikin 5 senttimetriä. Jos lisääntyminen siis kiinnostaa. Anteeksi hemmetti taas jotain outoa asiaa tähän.

Lisääntyminen onnistuu vaikka ilman penistä. 14v ei halua lisääntyä vaan harrastaa seksiä syyttä. Tietenkin peniksen koolla on väliä. Se on fakta.

No, saat tän kerran anteeksi.

• Senhän pystyisit peittämään esim. kirjan avulla, käsiä käyttämällä tai vaikka laittamalla jalat ristiin. Toivottavasti olin avuksi!

• Wiltshukka12

Jos se hymyilee, nii se tietää kyllä

• poiaddddd

Onko sun ihastus poika ? Jos se poika on, silloin se kans haluu sun 11cm kuin myös tyttökin haluu ;)

• seisokko

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      87
      5946
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3547
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      160
      2079
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      231
      2002
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      174
      1751
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      284
      1513
    7. Voiko olla, onko se tosiaan niin että

Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵
      Ikävä
      57
      1031
    8. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      67
      1021
    9. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      1000
    10. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      110
      946
    Aihe