Oon siis 14-vuotias poika ja mul seisoo koulus AINA ku nään mun ihastuksen. Tiiättekö mitään kikkoja miten peittää stondis? Kerranki koulus oltii valinnaises liikas menos seinäkiipeilee, nii sit paikat ei riittäny autossa nii tottakai annoin ihastukselle tilaa mun sylissä ;) ja tietty auto täris ja hytky kivasti kuoppien kohal. Ois tehny mieli vaa nylkyttää sen persettä. se oli ihanaa! Mut must tuntuu et se huomas mun seisokin ja vähän hymyili siinä..et joo kertokaa omia kokemuksianne.
seisokki...
23
363
Vastaukset
- jjklstjklösjklöt
Runkkaa aamulla enneko meet kouluu?
- Esups
Et kai sää siellä alasti ole, kun niitten housujen on tarkotus peittää intiimialueet? Mutta jos sää tosiaan olet siellä alasti, niin vedä vaan lihakirveellä peenis irti niin ei varmasti seiso enää.
- Kiimane15vmuija
Kuinka iso penis?
- 14vpoika
No kovana 11cm
- Akseli.Nurmi
14vpoika kirjoitti:
No kovana 11cm
Ei hätää ei sitä millikiituria huomais vaikka olisitte suihkussa kun se on niin pieni
Akseli.Nurmi kirjoitti:
Ei hätää ei sitä millikiituria huomais vaikka olisitte suihkussa kun se on niin pieni
Etkai kopioinut sanaa millikiituri minulta?
- kymppisentti
14vpoika kirjoitti:
No kovana 11cm
Hyvän kokoinen kalua, mulla 10cm ja 15v
Jos se oikeesti hymyili sulle nii se haluu sitä mä ainaki haluisin
- Perverssin.Unet
Haha mene pervo hoitoon.
Se hymyily varmaankin oli oikeastaan pilkkaavaa virnuilua siitä, että tunsi minipeniksesi osuvan häneen. Näin luulisin asian olevan.
Ripuliratsastaja kirjoitti:
Kyllä uskoisin tuntuvan, jos se on aivan kovana.
Miten, jos se on minipenis? Noin 5cm. Ei mitenkään mahdollista.
No, en tiedä kyllä se taitaa jollakin tavalla mahdollista olla. Eihän se siittimen koko haittaa vaan se mihin sitä käyttää. Lisääntyminen onnistuu vaikka sen koko olisikin 5 senttimetriä. Jos lisääntyminen siis kiinnostaa. Anteeksi hemmetti taas jotain outoa asiaa tähän.
Ripuliratsastaja kirjoitti:
No, en tiedä kyllä se taitaa jollakin tavalla mahdollista olla. Eihän se siittimen koko haittaa vaan se mihin sitä käyttää. Lisääntyminen onnistuu vaikka sen koko olisikin 5 senttimetriä. Jos lisääntyminen siis kiinnostaa. Anteeksi hemmetti taas jotain outoa asiaa tähän.
Lisääntyminen onnistuu vaikka ilman penistä. 14v ei halua lisääntyä vaan harrastaa seksiä syyttä. Tietenkin peniksen koolla on väliä. Se on fakta.
No, saat tän kerran anteeksi.
Senhän pystyisit peittämään esim. kirjan avulla, käsiä käyttämällä tai vaikka laittamalla jalat ristiin. Toivottavasti olin avuksi!
- Wiltshukka12
Jos se hymyilee, nii se tietää kyllä
- poiaddddd
Onko sun ihastus poika ? Jos se poika on, silloin se kans haluu sun 11cm kuin myös tyttökin haluu ;)
- seisokko
Ohjeet oheisessa linkissä.
https://goo.gl/YRvPqr
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss875946Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243547- 1602079
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2312002Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1741751Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2841513Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571031- 671021
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.211000Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.110946