Koska bilian navigaattori maksaa tonninpintaan niin toimiikohan tämä uudemmissa XC60sissä joissa on monitoimi värinäyttö ja EI ollenkaan koetaulun päällä pikkunäyttöä. Eli saako allaolevaan näyttön näyttämään saman informaation kuin alkuperäinen näyttää. Kysy vuosimalleista 2011-2014. Vanhemmissa joiss on vain pikunäyttäö toimii varmasti loistavasti.
http://www.ebay.com/itm/Auto-Radio-DVD-GPS-Navigation-Navi-Bluetooth-for-2008-2009-2010-2011-Volvo-XC60-/281137088721?hash=item41751388d1:g:F0wAAOSwuMFUct5L
XC60 jälkiasennus navigattoori
5
5431
Vastaukset
- Yksniiiiin
Sen navinhan saa kun laittaa kännykästä oman yhteyspisteen päälle ja syöttä naviin jonku osoitteen niin kartan sää näkymään ilman naviakin(auton omaa). Näin mulla V40 carbon editionissa ainakin...en navia käytä muutakun että se näyttää hyvältä siinä näytöllä.
- polestar215hv
Tarkoitatko että kännykän yhdistää bluetooth toiminnolla autoon. Tämän jälkeen kännykän navigaattoriin syöttää osoitteen (käykö Googlemaps vai mikä softa) niin tämän jälkeen kännykästä siirtyisi kartta jotenkin auton näytölle?!?!?
- V40-ocean-race
Voitko selventää asiaa hieman lisää?
- Nuuka_mikä_nuuka
Myös oman autoni (ei Volvo) hinnasto pyytää auton näyttöön yhdistettävästä navista tonnia. Ei minkäänlaista toivoa siitä, että sellaisen saisi myydyksi minulle – minulla on sellaiselle rahalle paljon parempaakin käyttöä!
Navihan on lähtökohtaisesti vain satasen tai korkeintaan parin hintainen kapistus. Sellainen minulla oli entisessä autossani ja siirsin sen nykyiseen, totta kai! Imukuppikiinnitys tuulilasiin ja piuha savukkeensytytinliitäntään ovat ainakin minulle olemattoman vähäinen kosmeettinen haitta. - kalakaappias
Katolle saa tuuli aggregaatin ja aurinkopaneelit samaan hintaan xc06 malliin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585606- 1014629
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3812743Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s811264Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3381086- 65921
- 28873
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46856Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja106827Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52809