revivogenin käyttäjät

Pahh

Mihin aikaan päivästä laitatte hoitonesteen? Itse olen tottunut käymään iltaisin suihkussa ja laitan aineen päänahkaan hiusten kuivuttua... vähän öljyiseksi hiukset kyllä jää kun en niitä yleensä aamulla pese....En vielä ole keksinyt miten saisin homman toimimaan parhaiten iltasuihkun kanssa. Muuten aine vaikuttaa lupaavalta. En ole kauaa vielä käyttänyt, mutta hoitonesteestä saattaa oikeasti olla apua jos histenlähdön syynä on DHT eli se testosteronijuttu. Olen nainen ja minun elimistössäni on liikaa testosteronia polykystisten munasarjojen vuoksi.

2

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sagger

Itse laitan aamulla jos muistan, jos en muista, laitan töitten jälkeen iltapäivällä ja käyn suihkussa illalla ennen nukkumaan menoa. Aamulla se kannattaa laittaa, vaikuttaa ainakin kauemmin, toki voihan sen laittaa suihkun jälkeenkin niinkuin sinä teet.

• Revivogenkäyttäjä

Illalla laitan ja aamulla suihkussa pesen yleensä pois niin päivällä hiukset ovat ilman aineita. Laitan melko reilusti revivogen hoitonestettä joten hiukset on takkuiset. Voin sanoa usean vuoden käytön jälkeen että revivogen on todella hyvä lisäapu, kaljuuntuminen ei ole edennyt mihinkään. Tehon huomaa pitkäaikaisessa käytössä. Yhdessä yössä ei kasva uutta hiustyyliä mutta kaljuuntuminen pysähtyi ja hiukset tykkää tästä aineesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      172
      2004
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      82
      1450
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1394
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      10
      1137
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      39
      1046
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      973
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      40
      842
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      94
      834
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      805
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      765
    Aihe