revivogenin käyttäjät

Pahh

Mihin aikaan päivästä laitatte hoitonesteen? Itse olen tottunut käymään iltaisin suihkussa ja laitan aineen päänahkaan hiusten kuivuttua... vähän öljyiseksi hiukset kyllä jää kun en niitä yleensä aamulla pese....En vielä ole keksinyt miten saisin homman toimimaan parhaiten iltasuihkun kanssa. Muuten aine vaikuttaa lupaavalta. En ole kauaa vielä käyttänyt, mutta hoitonesteestä saattaa oikeasti olla apua jos histenlähdön syynä on DHT eli se testosteronijuttu. Olen nainen ja minun elimistössäni on liikaa testosteronia polykystisten munasarjojen vuoksi.

2

158

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sagger

Itse laitan aamulla jos muistan, jos en muista, laitan töitten jälkeen iltapäivällä ja käyn suihkussa illalla ennen nukkumaan menoa. Aamulla se kannattaa laittaa, vaikuttaa ainakin kauemmin, toki voihan sen laittaa suihkun jälkeenkin niinkuin sinä teet.

• Revivogenkäyttäjä

Illalla laitan ja aamulla suihkussa pesen yleensä pois niin päivällä hiukset ovat ilman aineita. Laitan melko reilusti revivogen hoitonestettä joten hiukset on takkuiset. Voin sanoa usean vuoden käytön jälkeen että revivogen on todella hyvä lisäapu, kaljuuntuminen ei ole edennyt mihinkään. Tehon huomaa pitkäaikaisessa käytössä. Yhdessä yössä ei kasva uutta hiustyyliä mutta kaljuuntuminen pysähtyi ja hiukset tykkää tästä aineesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      394
      1580
    2. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      1030
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      78
      880
    4. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      855
    5. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      803
    6. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      40
      789
    7. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      74
      745
    8. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      65
      726
    9. 59
      725
    10. 57
      722