revivogenin käyttäjät

Pahh

Mihin aikaan päivästä laitatte hoitonesteen? Itse olen tottunut käymään iltaisin suihkussa ja laitan aineen päänahkaan hiusten kuivuttua... vähän öljyiseksi hiukset kyllä jää kun en niitä yleensä aamulla pese....En vielä ole keksinyt miten saisin homman toimimaan parhaiten iltasuihkun kanssa. Muuten aine vaikuttaa lupaavalta. En ole kauaa vielä käyttänyt, mutta hoitonesteestä saattaa oikeasti olla apua jos histenlähdön syynä on DHT eli se testosteronijuttu. Olen nainen ja minun elimistössäni on liikaa testosteronia polykystisten munasarjojen vuoksi.

2

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sagger

Itse laitan aamulla jos muistan, jos en muista, laitan töitten jälkeen iltapäivällä ja käyn suihkussa illalla ennen nukkumaan menoa. Aamulla se kannattaa laittaa, vaikuttaa ainakin kauemmin, toki voihan sen laittaa suihkun jälkeenkin niinkuin sinä teet.

• Revivogenkäyttäjä

Illalla laitan ja aamulla suihkussa pesen yleensä pois niin päivällä hiukset ovat ilman aineita. Laitan melko reilusti revivogen hoitonestettä joten hiukset on takkuiset. Voin sanoa usean vuoden käytön jälkeen että revivogen on todella hyvä lisäapu, kaljuuntuminen ei ole edennyt mihinkään. Tehon huomaa pitkäaikaisessa käytössä. Yhdessä yössä ei kasva uutta hiustyyliä mutta kaljuuntuminen pysähtyi ja hiukset tykkää tästä aineesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7455
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5394
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4605
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4505
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2358
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2323
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe