Mihin aikaan päivästä laitatte hoitonesteen? Itse olen tottunut käymään iltaisin suihkussa ja laitan aineen päänahkaan hiusten kuivuttua... vähän öljyiseksi hiukset kyllä jää kun en niitä yleensä aamulla pese....En vielä ole keksinyt miten saisin homman toimimaan parhaiten iltasuihkun kanssa. Muuten aine vaikuttaa lupaavalta. En ole kauaa vielä käyttänyt, mutta hoitonesteestä saattaa oikeasti olla apua jos histenlähdön syynä on DHT eli se testosteronijuttu. Olen nainen ja minun elimistössäni on liikaa testosteronia polykystisten munasarjojen vuoksi.
Vastaukset 2
- Sagger
Itse laitan aamulla jos muistan, jos en muista, laitan töitten jälkeen iltapäivällä ja käyn suihkussa illalla ennen nukkumaan menoa. Aamulla se kannattaa laittaa, vaikuttaa ainakin kauemmin, toki voihan sen laittaa suihkun jälkeenkin niinkuin sinä teet.
- Revivogenkäyttäjä
Illalla laitan ja aamulla suihkussa pesen yleensä pois niin päivällä hiukset ovat ilman aineita. Laitan melko reilusti revivogen hoitonestettä joten hiukset on takkuiset. Voin sanoa usean vuoden käytön jälkeen että revivogen on todella hyvä lisäapu, kaljuuntuminen ei ole edennyt mihinkään. Tehon huomaa pitkäaikaisessa käytössä. Yhdessä yössä ei kasva uutta hiustyyliä mutta kaljuuntuminen pysähtyi ja hiukset tykkää tästä aineesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3941580Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä26510302 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk78880Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28855- 54803
- 40789
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa74745- 65726
- 59725
- 57722