revivogenin käyttäjät

Pahh

Mihin aikaan päivästä laitatte hoitonesteen? Itse olen tottunut käymään iltaisin suihkussa ja laitan aineen päänahkaan hiusten kuivuttua... vähän öljyiseksi hiukset kyllä jää kun en niitä yleensä aamulla pese....En vielä ole keksinyt miten saisin homman toimimaan parhaiten iltasuihkun kanssa. Muuten aine vaikuttaa lupaavalta. En ole kauaa vielä käyttänyt, mutta hoitonesteestä saattaa oikeasti olla apua jos histenlähdön syynä on DHT eli se testosteronijuttu. Olen nainen ja minun elimistössäni on liikaa testosteronia polykystisten munasarjojen vuoksi.

2

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sagger

Itse laitan aamulla jos muistan, jos en muista, laitan töitten jälkeen iltapäivällä ja käyn suihkussa illalla ennen nukkumaan menoa. Aamulla se kannattaa laittaa, vaikuttaa ainakin kauemmin, toki voihan sen laittaa suihkun jälkeenkin niinkuin sinä teet.

• Revivogenkäyttäjä

Illalla laitan ja aamulla suihkussa pesen yleensä pois niin päivällä hiukset ovat ilman aineita. Laitan melko reilusti revivogen hoitonestettä joten hiukset on takkuiset. Voin sanoa usean vuoden käytön jälkeen että revivogen on todella hyvä lisäapu, kaljuuntuminen ei ole edennyt mihinkään. Tehon huomaa pitkäaikaisessa käytössä. Yhdessä yössä ei kasva uutta hiustyyliä mutta kaljuuntuminen pysähtyi ja hiukset tykkää tästä aineesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      16
      3361
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      20
      2006
    3. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1851
    4. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1825
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      1768
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1572
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      29
      1420
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1384
    9. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      36
      1357
    10. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1314
    Aihe