Sukkismiehestä joka on ajanut kalunsa paljaksi? Kova paljas kulli kiimassa sukkahousujen sisällä!
Kiihoitutko
14
457
Vastaukset
- Mopå7
Ällöttävämpää ajatusta ei ole olemassakaan .irstas sika!!
- FakkisSuni
Kyllä kiihotuin!
- fdesa
Kyllä teen sitä melkein, joka päivä itsellä on sukkahousut kullin ajoin justiin ,
- chatjokke1
kiihottaa mulla nytkin jalassa ohuet sukkikset ja voikkatossut
- XLdenier
Mulla taas jalassa paksut sukkahousut, viininpunaiset. Ihan kuin naisilla tähän aikaan vuodesta näkee. Se on tarkoituskin, käyttää sukkahousuja kuten naisetkin. Paksuus vuodenajan mukaan. Se kiihottaa vielä enemmän, ja kulli on jäykkänä sukkahousuissa.
Kiihottaa todella paljon. Itsekin käytän naisten alusasuja.
- Sukkisbi
Sulla on kiihoittavia juttuja, olis kiva kokeilla yhdessä.
- kaappihomot
Työntäkää löylykauha perseeseenne helvetin sekopääfriikit!
- Sukkiksetsexikkäät
Kiihoitun, itselläni seisoo poslarikalu 8den sukkiksissa…
- nampolvisukat
Musta hame ,punaiset sukkahousut ja pitsikuviolliset ylipolvensukat
- kullimunni
Sankarit sukkahousuissa!
Kyllä,seisova kalu on kiimaisen kaunis! Tuli mieleen että voisiko sitä ottaa suuhun vaikka niin että se olisi vielä sukkiksien sisäpuolella ja saisikin sen sukkahousuineen suuhun.Voisi sitten imeä ne mehut siitä housujen läpi,tätähän täytyy saada kokeilla
- Yhdenmiehennainen
No en tosiaankaan kiihoitu. Pelkkä ajatus on vastenmielinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224444- 203585
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052387- 272081
- 341984
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151648
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191467- 121331